Foto's uploaden op Lycos HOE???????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Foto's uploaden op Lycos HOE???????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 21:20

Heb ik me eindelijk kunnen registreren, kan ik niet vinden waar ik foto's kan uploaden. Ik ben dus geregistreerd op Lycos, wie helpt?????? Verward

Neem eens een kijkje op:
http://www.ruitersport.com


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 21:27

Inloggen, kiezen: Tripod (er staat daar Lycos Mail) -> Inloggen bevestigen -> dan krijg je een venster, naar beneden scrollen, zie je allemaal groen/zwarte knoppen. Daar klik je op : WEBFTP. -> knop: Open WEBFTP nu!

Dan opent er een pop-up waar je kunt uploaden. Lachen
Succes

(volgende keer eventueel de handleiding door lezen Knipoog)

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 21:29

Bedankt! handleiding *schaam*
Heb wel bij Help gekeken, maar daar stond niets in

Neem eens een kijkje op:
http://www.ruitersport.com

Morrie

Berichten: 22298
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 07:03

ik zou uitkijken met Lycos als upload te gebruiken, dat zien ze als misbruik en ze gooien je account er zo af, je krijgt 2 waarschuwingen en binnen 24 uur is je account verdwenen, zonder mogelijkheid te reageren naar Lycos toe *ervaring met 2 echte sites, waar ik foto's linkte naar Bokt*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:06

Ik heb al jaren lycos upload, en de FTP werkt prima, enige vervelende is dat ik nergens meer een overzicht kan krijgen van ge-uploade bestanden.
Ik moet dus uit mijn hoofd weten wat de naam van de foto's is, anders kan ik er 'niet bij' zeg maar.
Iemand die dat ook heeft?
Het enige waar ik in kan komen (in tegenstelling tot vroeger) is het lijstje met invulveldjes om te uploaden.

Morrie

Berichten: 22298
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:16

Citaat:
Het enige waar ik in kan komen (in tegenstelling tot vroeger) is het lijstje met invulveldjes om te uploaden


als het goed is staat links naast die invulveldjes een lijst met ge-uploade bestanden, ik kan zelfs de foto's bekijken, door ze aan te klikken en bovenin de werkbalk het pictogram van bekijken aan te klikken.

Als dat linkerrijtje leeg is, staat er in die directory niets, en moet je in de linkerkolom een andere directory kiezen waar wel iets in moet staan

suc6

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:24

Da's het probleem...ik heb geen linkerkolom meer Scheve mond
Echt het enige wat ik zie zijn die invulvelden en een uploadknop...

[edit]Mijn eigen schuld. Ik ging de laatste tijd rechtstreeks naar http://www.tripod.lycos.nl/build/webftp/f_upload.phtml vanuit mijn favorietenlijst, als ik via www.lycos.nl ga en de stappen van Fairie volg zie ik alles weer. Thanks![/edit]

Morrie

Berichten: 22298
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:28

en als je inlogt via www.tripod.lycos.nl?
eerst inloggen, dan klikken op my account (links), dan op Web FTE (rechts onder) dan moet het wel goed gaan

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:23

Hhhmm ligt zeker aan mij weer. Maar ik load ze up... en krijg mooi geen foto's te zien. Ik ben een hele dag kwijt om een site te maken Scheve mond En er staat nog niets Haha!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Morrie

Berichten: 22298
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:27

ik heb wel 40 sites lopen bij Lycos en heb nooit problemen met fotos', maar ik maak de sites op de ouderwetse manier: zelf de HTML codes intypen (die weet ik onderhand wel) en niet met al die hulpmiddelen die ze aanbieden.....

als je de naam van je site ff geeft, kan ik ff in de broncode spieken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:05

smurf schreef:
ik zou uitkijken met Lycos als upload te gebruiken, dat zien ze als misbruik en ze gooien je account er zo af, je krijgt 2 waarschuwingen en binnen 24 uur is je account verdwenen, zonder mogelijkheid te reageren naar Lycos toe *ervaring met 2 echte sites, waar ik foto's linkte naar Bokt*

Ik heb dat nog nooit gehad.
Ik heb deze Lycos nu al een hele lange tijd maar nog nooit problemen mee gehad.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Morrie

Berichten: 22298
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:12

bij mij zijn er 2 sites verdwenen, 2 sites waarop ik nogal wat foto's had ge-upload die ik op Bokt had staan Huilen
Maar waar ook een site achter zat, dus niet alleen opslagplaats voor foto's.

Als je ooit een mailtje krijgt van Lycos, dan moet je direct de boel updaten, want je bent binnen 24 uur alles kwijt en je krijgt het nooit meer terug


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 2 bezoekers