Niet eens met slotje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
nevica

Berichten: 999
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 19:53

Nikass schreef:
Of het een interessant topic was laat ik in het midden, maar verder kan ik de kritiek jegens het modereren wel begrijpen. Meten met 2 maten is meer regel dan uitzondering op bokt, en gebrek aan transparantie vind ik ergerlijk.
Waarom kan er nooit openlijk in een topic vermeld worden waarom een bepaald bericht wordt verwijderd en een ander niet? Of waarom er een slotje wordt geplaatst. Waarom mag je nooit echt weten wat er met je tem gebeurd?
De mod verzand dan in een algemene opmerking of een verwijzing naar de regels. Maar die regels zijn nogal multi-interpretabel en uiteindelijk weet je dan dus nog niks.
Als ts nou een fout begaan heeft met haar topic, en ze niet écht krijgt uitgelegd hoe of wat, dan maakt ze zo'n fout wellicht nog een keer. En dan krijgt ze een keer een waarschuwing, en eigenlijk weet ze dan nog steeds niet waarom.

Jammer dat ts nu veroordeeld Penny te zijn, terwijl heel veel mensen zo begonnen zijn op bokt.


Alleen was het geen fout, maar bewuste misleiding. Het is ook prima uitgelegd wat er mis mee is in het vorige topic en ook meermaals in dit topic.


anjali
Berichten: 15043
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 19:58

Ts is geen zij maar een hij en al 18 jaar ingeschreven op Bokt. Dus lang genoeg om de regels omtrent het beschrijven van de paarden van anderen te kennen.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 19:58

Hier de desbetreffende moderator die het topic heeft gesloten. Het topic is inderdaad gesloten omdat er in de openingspost de suggestie wordt gewekt dat het paard in eigendom is.
Het staat de topicstarter natuurlijk vrij om een topic aan te maken waarin er gesproken wordt over exterieur en bijvoorbeeld talent.

juliomariner
Berichten: 1603
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Germanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-23 20:07

Allereerst ben ik geen haa net zoals het betreffende paard geen merrie is.voor de rest laat ik het hierbij zekeromdat ik het woord Pennyforum ook niet mag gebruiken hoewel dat volgens mij precies het gemiddelde niveau hier aangeeft.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 20:15

Volgens mij noemde ik dat de term ‘Penny’ geen meerwaarde heeft om te noemen.
Het is je niet verboden.
Maar fijn dat dat je het hierbij laat.
En.. het staat je vrij om een interessant topic te openen met dit onderwerp zoals ik al eerder aangaf!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15906
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 20:27

juliomariner schreef:
Allereerst ben ik geen haa net zoals het betreffende paard geen merrie is.voor de rest laat ik het hierbij zekeromdat ik het woord Pennyforum ook niet mag gebruiken hoewel dat volgens mij precies het gemiddelde niveau hier aangeeft.

En jij bent natuurlijk geen Penny terwijl je doet alsof het jouw eigen paard is en vooral vraagt om de minpunten van het paard te benoemen :r

Nielojram

Berichten: 7797
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 20:32

Temmen vind je een lastig werkwoord.
'Slotje' begreep je vrij snel, gezien dit topic.
Ik had een strakker geweven mand willen hebben, in jouw geval.
Laatst bijgewerkt door Nielojram op 06-05-23 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Es war schön.

Avalanche

Berichten: 15919
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 20:33

janderegelaa schreef:
juliomariner schreef:
Allereerst ben ik geen haa net zoals het betreffende paard geen merrie is.voor de rest laat ik het hierbij zekeromdat ik het woord Pennyforum ook niet mag gebruiken hoewel dat volgens mij precies het gemiddelde niveau hier aangeeft.

En jij bent natuurlijk geen Penny terwijl je doet alsof het jouw eigen paard is en vooral vraagt om de minpunten van het paard te benoemen :r

Nee, het ligt aan de rest van de wereld :+

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

Barbabientje

Berichten: 8203
Geregistreerd: 12-09-08

Re: Niet eens met slotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 21:08

Tja het leven in de grote mensenwereld is niet altijd eerlijk. Dan vloek je een keertje en ga je door.

Zoals de Mod al zei; open een algemeen discussie topic over exterieur bij volbloeden met netjes een voorbeeldfoto en er is niks aan de hand.

Nymphadora Ria <3 *22-06-2018*
Cadilac <3 *24-05-2007* B+8

Cinnepin

Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Niet eens met slotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 21:30

Er mogen wel heel wat topics gesloten worden dan. Er zijn zoveel mensen die beweren een paard te hebben en het niet hun paard is....

Maar goed, ik snap het ook wel, gaat om een bekende dekhengst? ( ik ken hem niet in ieder geval, maar zit ook niet in de volbloeden ).

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Niet eens met slotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 21:42

ok. Ik heb net dus serieus 2 minuten van mijn leven verkwanseld met het doorlezen van dit topic. 3, want ik reageer er verdorie zelf ook nog op :) :)

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 22:14

Het was een beetje een kinderachtig topic in mijn ogen, zag de clou ook wel meteen aankomen maar ik begrijp ook wel de motivatie erachter die ik dus wel een beetje kinderachtig vind maar daardoor niet minder legitiem, er worden wel stommere topics geplaatst. Ben bang dat dit weer zo'n gevalletje 'er is getemd dus er komt een slotje op' is, waarvan we net doen alsof dat niet bestaat/niet voorkomt (maar wat stiekem wel zo is)

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

anjali
Berichten: 15043
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Niet eens met slotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 12:22

Er mogen niet eens verkoopadvertenties gedeeld worden in het wie is er op zoek naar een paard-topic. Terwijl dat zowel voor de verkoper als voor de mogelijke koper heel nuttig zou kunnen zijn. Dus het becommentarieren van andermans paarden is op Bokt niet gewenst.

juval

Berichten: 13187
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 12:39

anjali schreef:
Er mogen niet eens verkoopadvertenties gedeeld worden in het wie is er op zoek naar een paard-topic. Terwijl dat zowel voor de verkoper als voor de mogelijke koper heel nuttig zou kunnen zijn. Dus het becommentarieren van andermans paarden is op Bokt niet gewenst.

wat is de reden dat er geen verkoopadvertenties gedeeld mogen worden?

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Ibbel

Berichten: 49072
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Niet eens met slotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 12:54

Er zijn gewoon een paar regels op bokt, en 1 ervan is het plaatsen van foto's van andermans paarden zonder toestemming van de eigenaar is verboden.
Dus het is niet 'liegen' over dat het je paard is, het is het plaatsen van foto's zonde toestemming.


Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16217
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 12:55

Moderatoropmerking:
Omdat het bespreken van moderatoracties niet is toegestaan, sluit ik dit topic. De TS kan contact met de desbetreffende moderator opnemen die het eerdere topic gesloten heeft. Dit topic zal later naar de Mesthoop verplaatst worden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers