Laatst bijgewerkt door Lay_D op 08-03-23 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Pablo, A star in heaven. 7-7-1997- 15-04-2013 Minipret, Woezel en Pip Maak de kleine dingen groots. Als het even niet kan zoals het moet,dan moet het even zoals het kan!
Maar ik vraag me af, kan bokt dit ook melden bij de politie ivm oplichting/illegale praktijken?
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man
Dank Ik heb nog een restantje voor de mods over gelaten en dan zijn we straks weer helemaal blanco. Echt super dat jullie meteen aan de bel trekken. Nu waren het 247 meldingen, maar als we een uur wachten dan zijn het er misschien wel 1.000. Fijn dus!
Voor wat betreft het melden aan de politie: daar ben ik in het verleden al eens achteraan geweest en Bart is er ook mee bezig geweest. Lang verhaal kort: het lukt niet om het te melden en er wordt ook niets mee gedaan. Daar tegenover staat wel een bult met werk en als er dan toch niets mee gedaan wordt, dan is dat best frustrerend. We laten het dus bij het verwijderen van de spam.
Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid. It's not easy being green *** Kermit ***
Jeej voor de snelle actie van zowel jullie als het modteam en Oscar!
Bij de politie melden schiet idd niet op bij dit soort zaken. Ik heb wel een melding gedaan bij DigitalOcean. Dat is een hostingdienst in de VS, lijkt erop dat iemand een van hun machines misbruikt.
ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo "Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje