Hoe snel reageren op TeM?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Hoe snel reageren op TeM?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-23 14:26

Ik TeM niet vaak, maar als ik het doe heb ik vrijwel altijd binnen een paar uur een reactie van een mod. Super fijn! +:)+

Ik heb nu 48u geleden een TeM geplaatst, en 24u geleden nog eens. Nog steeds niets mee gedaan. Modjes zijn wel online geweest dus het lijkt me wel gezien?

Is er een tijdsbestek waarin TeM's afgehandeld moeten zijn?
Gewoon benieuwd naar. :) Kan me ook voorstellen dat modjes een leven naast Bokt hebben. (Hoop ik althans!)

ElfBeau_067

Berichten: 1993
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 14:54

Is een TeM niet Tip een Mod? Ja toch? Ik krijg meestal wel een reactie. Ik heb laatst nog een TeM gedaan, wel een reactie op gekregen. Ik hoop ook dat jij snel een reactie krijgt!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Hoe snel reageren op TeM?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 15:11

In principe is het de bedoeling dat er vlot gereageerd wordt op een TeM.
Echter soms is er eerst even wat overleg over een melding en dan kan het iets langer duren.
Verder lees ik achter de schermen over best wat teamleden die kampen met griep, dat zal eea ook niet versnellen.
Dat er moderators online zijn geweest zegt niet zoveel, we zijn ingedeeld in teams die een bepaald stukje forum modden en moderators zijn ook weleens gewoon online zonder dat ze aan modden toekomen :)

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Hoe snel reageren op TeM?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-23 15:14

De desbetreffende mods van dat stukje forum zijn online geweest. En ik snap inderdaad dat het wat langer kan duren, maar zo lang heb ik nog niet meegemaakt.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78500
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 15:17

Het streven is binnen 48 uur, maar door omstandigheden (bijvoorbeeld ziekte of overleg) kan die langer duren. Een TeM moet binnen 7 dagen afgehandeld worden. Jou eerste TeM zit nog niet op de 48 uur (over een uur wel) dus zit nog net binnen het streefgebied qua termijn en nog ruim binnen de gestelde afhandelingstermijn.

Online zijn betekent niet dat ze ook daadwerkelijk tems afhandelen. Ik ben ook vaak genoeg online waar ik voor mijn plezier online ben en niet voor modzaken. Vaak is het even snel tussendoor lezen tijdens het werk bijvoorbeeld. Of mobiel waardoor sommige zaken lastiger op te pakken zijn (mod-tools zijn zeker niet mobiele telefoon vriendelijk).

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15111
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Hoe snel reageren op TeM?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 09:45

Ik weet uit ervaring dat het niet altijd mogelijk is om binnen 48 uur meteen een antwoord te kunnen geven, laat staan een actie uit te zetten, omdat sommige TeM's nu eenmaal wat meer werk kosten.

Maar wat is de moeite om even te reageren onder een TeM met 'we zijn in overleg' of 'ik ben er mee bezig'? :)

Er wordt namelijk wel degelijk moeite gedaan om jullie ergens op te wijzen, even een berichtje onder een TeM is een kleine moeite (je leest hem immers ook) en geeft de gebruiker die TeM't in ieder geval de garantie dat er iemand mee bezig is.

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Hoe snel reageren op TeM?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-23 10:57

Ik kreeg een reactie vanochtend op een TeM dat ze er naar gaan kijken. :j Inderdaad prettig om te weten dat hij gezien is.