Mogen beelden met dierenleed van de voorpagina af?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 16:45

Waarom zou doen alsof het niet bestaat de wereld verbeteren?

En wat is idd de grens..ik viel nog net niet van mijn stoel toen ik deze foto's zag en bedacht dat iemand dit ernstig dierenleed vind.

Sommigen mensen vallen van hun stoel als ze een hoefijzer zien. Het wordt dan wel weg onleefbaar op een forum.

Telpeva

Berichten: 14708
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-22 17:09

Sunnda schreef:
Waarom zou doen alsof het niet bestaat de wereld verbeteren?

Zeg ik dat dan? ik vind er wel een verschil in zitten of iets in de wiki staat, in een topic, of direct op de voorpagina. Zelf vind ik het geen voorpagina materiaal voor een site die 'jeugdjournaal proof' wil zijn, maar als de meningen daarover verschillen dan is dat toch gewoon prima? ik gooi een balletje op, het team kan zelf wel kijken wat zij ermee willen, of ze er überhaupt iets mee willen.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17990
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 09:46

Wiki-modje hier, sorry voor de trage reactie Y;( Ik had me wegens persoonlijke omstandigheden even met mijn hoofd onder een deken verstopt en daarmee dit topic volledig gemist.

Ik denk dat hier in het topic best goede dingen aangehaald worden, waarvan de meeste vermoedelijk neerkomt op iets als 'we kunnen/willen/moeten niet alles weg halen, het is een heel erg groot grijs gebied, misschien is het niet zo'n punt als het op de wiki zelf staat, maar moeten we het op de voorpagina willen?'.
En ik denk dat het meest voor de hand liggende antwoord daarop is 'op de wiki is prima, het gebied is té groot en té grijs m daar op in te gaan grijpen, maar als visitekaartje op de voorpagina is het minder gewenst'. Wat betekend dat hij uit de lijst met foto's voor de voorpagina verwijderd gaat worden (maar dus ook enkel uit die lijst).

Wat betreft onjuiste informatie in de wiki: De wiki is behoorlijk groot en gemaakt voor en door gebruikers. Aurora3 en ik doen ons best artikelen na te lopen, maar van lang niet alle onderwerpen weten wij voldoende om onjuistheden eruit te halen. Daarvoor hopen wij altijd op de hulp van gebruikers die over een specifiek onderwerp (of misschien wel over heel veel onderwerpen) het nodige weten. Wat betreft het huidige onderwerp: ik weet niks van rodeo. Het artikel wijzigen naar iets wat klopt, is dan ook niet zo heel simpel. Als er dus iemand in dit topic is die dat wel weet, zou diegene ons heel blij maken met een correctie. Dat mag ook altijd via pb naar Aurora3 of naar mij. Of via het wikiforum: [WZ] Wikizaken En dat geld niet alleen voor dit onderwerp, maar zeker ook voor andere dingen die je op de wiki (niet) tegen komt.

Ik geloof dat ik zo overal op gereageerd heb, mocht ik iets over de kop gezien hebben, trek me gerust even aan mijn mouw!

ElCamino

Berichten: 8930
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Mogen beelden met dierenleed van de voorpagina af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 10:48

Gini, ik zeg ook nergens dat jij over achtersingels praat ! Dat is gewoon een aanvulling van mezelf.

Telpeva

Berichten: 14708
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-22 17:07

Top wat mij betreft +:)+
En inderdaad, het ging ook alleen om de voorpagina :j