[FZ] bokt splitsen..?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:27

ik bedoel het aanmelden helemaal aan het begin, inschrijven zegmaar..

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:29

oh als je echt voor de heel eerste keer op bokt komt?
misschien iets dat ze wilen registreren, en eerst de regels moeten doorlezen, en als ze de regels gelezen hebben dat ze een klein testje moeten afleggen, zijn ze daarvoor geslaagd, zijn ze lid, indien niet, ah jammer dan Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:29

volgens mij is dit het beste idee wat ik sinds lange tijd voorbij heb zien stiefelen Haha!

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:31

ik denk dat een testje een klein beetje te ver gaat, maar zo'n pop-up lijkt me duidelijk voor iedereen. nog als vervolg op mijn lijstje van de volgende pagina: schaduwaccounts zijn VER-BO-DEN...

Lisetje

Berichten: 1591
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:32

Ja maar er zijn nu dus al wat penny meisjes dan heeft het voor hun niet echt zin meer toch? Schijnheilig

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:36

dat is net als met het sluiten van JH, dat heeft voor al die niet-paarden-jongeren die er al waren geen nut meer, maar wel voor die 100en die nog komen gaan...

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 07:47

Lenn schreef:
Een muziekforum?
Kijk, zoiets bedoel ik nou, dat vind ik gewoon jammer, ga dan op een ander forum over muziek praten.
Maarja.. ik zit een beetje te zeuren denk ik Rolleyes

Over dit soort dingen ben ik het helemaal met je eens, straks staat er wel: paardenforum. Maar hebben we een Muziekforum, Baantjesforum, Kattenforum, Hondenforum, Huishoudforum... Ik bedoel, je hebt een Paardengedeelte en een Algemeen stuk. En daarmee uit.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 10:28

Guinni"]
[quote="Lenn schreef:
Een muziekforum?
Kijk, zoiets bedoel ik nou, dat vind ik gewoon jammer, ga dan op een ander forum over muziek praten.
Maarja.. ik zit een beetje te zeuren denk ik Rolleyes

Over dit soort dingen ben ik het helemaal met je eens, straks staat er wel: paardenforum. Maar hebben we een Muziekforum, Baantjesforum, Kattenforum, Hondenforum, Huishoudforum... Ik bedoel, je hebt een Paardengedeelte en een Algemeen stuk. En daarmee uit.
[/quote]

daar ben ik het ook mee eens.. tis en blijft wel een paardenforum.. en al die algemene forums intereseren met niets eens Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 10:38

Ik vind niet dat je het kunt maken om bokt in tweeen te splitsen. Zelf ben ik 15 (over 4 dagen 16 Tong uitsteken ) en ik zou echt niet bij die penny's willen bokken Scheve mond

Ik heb ook een vreselijke hekel aan die breezahtaal (ofzoiets) Scheve mond

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 10:45

Ach ik erger me er niet zo aan. Ik klik op abonneer op onderwerp als ik toevallig iets aardigs voorbij zie komen. De rest lees ik niet.

Verder post ik veel bij de plussies. Daar zitten mensen van alle leeftijden. Af en toe wordt er gezellige onzin geplaatst, maar als je mensen nodig hebt voor een snel advies, dan wordt de hele club serieus. En je kent ze een beetje. Dus dat vind ik heel plezierig.

Dat is dus ook een optie. Organiseer een clubje mensen op bokt in een topic waar je het aardig mee kunt vinden...

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:19

ik begrijp je standpunt wel,maar langs de andere kant zijn er genoeg 14-15 jarigen die geen breezahsletjes zijn,geen pennymeisjes zijn,zich aan de boktregels houden en op serieuze topics geen onzin-antwoorden geven.Ikzelf wordt in juli 15,en zou het niet echt apreciëren als ik tussen den penny's terrechtkom.Je mag als je je geroepen voelt al m'n berrichten gaan nalezen,er staat er niet een bij dat in msntaal geschreven staat.
Verder zitten hier ook genoeg 16jarigen die jullie als breezahsletjes afstempelen.Dan zou de indeling eerder <18 - >18 moeten zijn,maar dan zijn er nog meer "serieuze" mensen die niet aan de "serieuze" topics kunnen...
Ik denk dat strenger worden op gebruik van msn taal meer effect zal hebben,en eerlijker is tegenover een hoop mensen.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:37

Ik ben er ook niet voor.
Ik begrijp de frustraties ook, maar er zijn ook 12 en 13jarige die hier serieus meebokken en voor hun is het ook niet fijn om dan met de penny's 'opgescheept' te zitten.

Daarbij weet ik niet als dat Pennymeisjes gaat tegenhouden. Je kan ook gemakkelijk liegen en zeggen dat je 18 bent terwijl je maar 10 bent, en dan kan je nog in het 'volwassen' gedeelte een pennyverhaaltje neerschrijven..

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 15:43

Het was ook maar een proefballon Tong uitsteken Rolleyes

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 18:28

Ja nog mooier zeg! Boos!

Dit is echt weer alle jonge bokkertjes over 1 kam kammen,
Word hier echt boos om!
Waarom denken sommige nou toch altijd dat meisjes die jonger zijn dan 16 direct pennymeisjes zijn!

Er zijn ook normale jonge bokkertjes hoor, niet alles is pennymeisje en breezah-slet (om het zo maar te noemen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 18:29

Ilkkah schreef:
Ja nog mooier zeg! Boos!

Dit is echt weer alle jonge bokkertjes over 1 kam kammen,
Word hier echt boos om!
Waarom denken sommige nou toch altijd dat meisjes die jonger zijn dan 16 direct pennymeisjes zijn!

Er zijn ook normale jonge bokkertjes hoor, niet alles is pennymeisje en breezah-slet (om het zo maar te noemen)

Over een kam scheren Knipoog

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 18:32

Heb altijd kammen geleerd Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 18:34

Ilkkah schreef:
Heb altijd kammen geleerd Verward


Citaat:
En 1 opmerking en door de jongere word het meteen als commentaar gezien, want ze weten het allemaal zelf toch wel beter
Haha!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 18:39

runningkawa"]
[quote="Ilkkah schreef:
Heb altijd kammen geleerd Verward


Citaat:
En 1 opmerking en door de jongere word het meteen als commentaar gezien, want ze weten het allemaal zelf toch wel beter
Haha!
[/quote]

Lachen , Zeg alleen dat ik het zo heb geleerd,

maar ontopic, ben het er echt niet mee eens als bokt 16 + en 16 - om het zo maar te noemen, word.
Waarom trouwens, noem is 1 echt goede rede?!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 19:58

nou die goede redenen zijn er dus allemaal allang al geweest.. NIet het hele topic doorgelezen misschien? Haha!

Het gaat er dus om dat de jongeren onder ons nogal eens wat vervelend schrijven.. ook wel breezahsletjes-taal genoemd (jajaja ook weer wat geleerd:D) en dat de ouderen en serieuzeren onder ons dat nogal zat worden, aangezien dit nog steeds verboden is op bokt..

En verder kan je niet normaal reageren in een topic dat is gestart door een 'penny'. Ja tenzij je zegt dat ze helemaal gelijk hebben en wat zij doen helemaal perfect is! Maar in vele gevallen is dit duidelijk niet zo en als er dan wordt geopperd dat ze het misschien beter anders kunnen doen.. Tsja.. dat wordt je gewoon niet in dank afgenomen..

Maar even ontopic: over die pop-up; helemaal goed! Al weet ik niet of mensen dan ook daadwerkelijk de regels lezen als hun wordt gevraagd dit te doen alvorens zich aan te melden.. En dat splitsen? Nee, niet zo'n goed plan en daarbij denk ik ook niet dat t haalbaar is.. Simpel even je geboortedatum wijzigen en voila, 16+ !!

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:15

kunnen -16-ers geen nuttige topic's plaatsen ofwat?

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 20:24

ankiexxx schreef:
kunnen -16-ers geen nuttige topic's plaatsen ofwat?

aargh

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:25

oke oke Schijnheilig begrepen Tong uitsteken

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:32

Ik vind het popup idee wel een goede, maar dan dus een popup die zeg maar voor iedereen opkomt en waarbij je dan moet aanvinken dat je hem niet meer wil zien. Dan weet je zeker dat iedereen m gezien heeft, niemand kan zeggen dat ze m niet gezien hebben, maar je hoeft m als je beetje goed leest ook gelijk nooit meer terug te zien....
Weet alleen niet hoe dat te programmeren is Knipoog

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 20:32

hahah Tong uitsteken
Maare, waarom reageert iedereen behalve de moddie's? Die vinden het zeker nog te stom om er überhraupt over na te denken Schijnheilig

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:42

SuperSmurf schreef:
Simpel even je geboortedatum wijzigen en voila, 16+ !!


Ja, en dat is ook zeker wat ik zou doen.

Ik vind dat er gewoon sneller mensen een waarsching/ban moeten krijgen. Iedereen die alleen maar MSN-taal kan gebruiken hoort gewoon niet thuis op bokt. Hop, wegwezen met die hap!