Uitzondering regels.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Femke_Tweety

Berichten: 11952
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 21:49

BigBen schreef:
Femke_Tweety schreef:
Dus weet je ook helemaal niet of die minder goed of beter werken, als we jouw redenatie volgen.

Je bent echt te kort door de bocht BigBen.

Ik zit meer in de wetenschappelijke dan alternatieve hoek. Maar om zonder grondig dubbelblind onderzoek te stellen dat het NIET werkt, is ook niet correct.
Zo simpel is het.

@Femke
Ik heb even moeten zoeken, maar dit is jouw bericht.
Waarin je stevig van leer trekt, omdat ik zou gezegd hebben dat alternatieve middelen niet werken. Alleen, dat heb ik niet gezegd. Jammer van de heilige verontwaardiging.
Wat heb ik dan wel gezegd ? Dat alternatieve middelen niet getest worden. En dat is ook zo. Zo simpel is het :+ .



Volgens mij is dit puur op inhoud?

We zijn het niet eens, dat is duidelijk.
Maar wat ik zeg in dat bericht (dat je slechts gedeeltelijk quote) gaat op inhoud en formulering.
Niet op persoon.


Ibbel

Berichten: 48932
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 06:19

Karl66 schreef:
Oh nee, ik heb het over de mensen die op de persoon in plaats van op de bal speelden. Iemand die op de bal speelt, hoeft zich echt niet door mij aangesproken te voelen, daar zou namelijk helemaal geen reden voor zijn.


En toch hè, in feite doe je precies waar het topic grotendeels over gaat. Hameren op 'wat er niet klopt' en éigenlijk niet goed uitleggen wat je dan niet vindt kloppen.

Als je startpost was geweest:

"goh, topic bijgelezen, interessante discussie (altijd eerst even iets positiefs melden, jij hebt vast ook training gehad over hoe je functioneringsgesprekken doet), jammer dat de discussie een aantal pagina's lang naar mijn gevoel (ook besproken dat dat belangrijk is, het is JOUW gevoel!) veel te persoonlijk werd. Dat illustreert de problemen wel weer goed, maar ondermijnt ook meteen de opzet van het topic.
Ik zag laatst dit filmpje/las laatst dit boek/zag laatst op TV/las in de krant (waarbij je zelf dus ook iets inhoudelijks bijdraagt, ook altijd prettig!) waarin ook besproken werd hoe moeilijk het is online te discussieren, misschien een interessante bijdrage aan het topic."

Dan had je hetzelfde gezegd zonder persoonlijk te worden én inhoudelijk een bijdrage geleverd.

Maar dat is alleen MIJN gevoel maar :D

Karl66

Berichten: 29718
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Uitzondering regels.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 06:36

Ik ben dan ook helemaal niet aan het discussiëren. Ik benoem feitelijk wat ik in het topic zie gebeuren. En dat is dat er niet op de bal gespeeld wordt, maar op de man. Ik ga ervan uit dat een groep volwassen vrouwen, waaronder een paar ex-mods dat ook prima zelf kunnen zien, zichzelf kunnen reguleren en daar hun gedrag op aanpassen. Volgens mij is daar helemaal geen uitgebreide inhoudelijke discussie voor nodig. Jammer dat jij het in een discussie probeert te trekken, om maar niet te hoeven toegeven dat wat jullie deden gewoon niet de bedoeling is, en dan ook nog in een topic dat over dit onderwerp gaat. Dit was gewoon een gevalletje balk in eigen oog.

Ibbel

Berichten: 48932
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Uitzondering regels.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 06:38

En jij noemt dat niet persoonlijk? Hebben we daar een andere definitie bij.

pmarena

Berichten: 47934
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 06:55

Volgens mij was het een gevalletje horkerig gedrag tegen een andere Bokker aanspreken, wat denk ik ook goed is in het kader van zelfregulatie.

Maar ben wel blij om te lezen dat je het misschien voortaan beter in de gaten gaat houden Karl dat er niet op een persoon gespeeld gaat worden. We kunnen allemaal nog wat leren wat dat betreft en het is goed om elkaar scherp te houden +:)+

Iemand nog een bijdrage verder die niet over elkaar gaat...? :=

pien_2010

Berichten: 42813
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 08:02

Citaat:
Iemand nog een bijdrage verder die niet over elkaar gaat...?

Nee, ik niet. Dit is normaal het moment dat ik een topic verlaat, want alles is wel gezegd en het is nu wachten of de moderators met een voorstel komen op ED. Tevens is dit voor mij een topic verlaat moment want ik vind het niet meer opbouwend en niet meer gezellig. En dat verwijt ik niemand persoonlijk, maar zo gaan die dingen vaak.
Dus ik wacht voorstel af.

BigOne
Berichten: 38038
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 08:19

Karl66 schreef:
Ik ben dan ook helemaal niet aan het discussiëren. Ik benoem feitelijk wat ik in het topic zie gebeuren. En dat is dat er niet op de bal gespeeld wordt, maar op de man. Ik ga ervan uit dat een groep volwassen vrouwen, waaronder een paar ex-mods dat ook prima zelf kunnen zien, zichzelf kunnen reguleren en daar hun gedrag op aanpassen. Volgens mij is daar helemaal geen uitgebreide inhoudelijke discussie voor nodig. Jammer dat jij het in een discussie probeert te trekken, om maar niet te hoeven toegeven dat wat jullie deden gewoon niet de bedoeling is, en dan ook nog in een topic dat over dit onderwerp gaat. Dit was gewoon een gevalletje balk in eigen oog.

Dus mannen niet ?

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

pien_2010

Berichten: 42813
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 18:20

Vraagje, wordt hier nog achter de schermen over gediscussieerd of wacht ik voor niets op de uitslag van wat hiermee gedaan gaat worden? Ik bedoel dit niet rot of ongeduldig.
Het gaat dlover het voorstel van Ibbel om ED hiervoor in te richten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers