Dienstmededeling: Leeghalen van posts i.p.v. verwijderen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-20 16:33

Klopt, dat staat er dan inderdaad wel :j het is een keuze: of een post/discussie "verdwijnt", wat vervelend is voor mensen die 't al gelezen hadden of verwarrend is voor het topic, of er staat nog een post, wat nieuwsgierigheid op kan roepen. De nadelen van de eerstgenoemde aanpak hebben ervoor gezorgd dat we de tweede aanpak wilden testen.

Het is op dit moment natuurlijk pas net in de praktijk gebracht, en we gaan het evalueren. We proberen nu de scheidslijn zo te leggen, dat alleen spam/dubbelposts e.d. nog echt verwijderd worden,de rest altijd leeggehaald. Dit om zoveel mogelijk één lijn te trekken. Mocht nou blijken dat er toch veel voorbeelden zijn waarbij verwijderen ook had gekund dan kunnen we dat natuurlijk nog bijstellen.

Edit: _Penotti, inderdaad is wellicht niet iedereen het ermee eens. Dat verandert echter in principe niet tussen verwijderen of leeghalen, dat blijft de beslissing van het moderatorteam.

Zouden jullie liever zien dan er geen toelichting staat, enkel "Leeggehaald" bijvoorbeeld?
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 18-09-20 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Typo verbeterd

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:36

Weggebokt :j

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:37

Dat zou ik dan eerder doen ja. Ik heb je het voorbeeld wat ik zag even per PB gestuurd.

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:38

Die beslissing is prima, dat is aan het team. :j
Maar inderdaad het rode lap idee dat andere aanspoort om berichten verwijderd te krijgen. Daar zie ik sommige wel voor aan. En dat valt nu extra op en zet je iemand aan de schandpaal als het ware.
En een netjes proces voor verdediging is er natuurlijk niet. Dus in die zin wel oppassen lijkt me.

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Re: Dienstmededeling: Leeghalen van posts i.p.v. verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-20 16:43

Ik snap jullie zorg. Het is inderdaad zichtbaarder wanneer er is gemodereerd. ' t Lastige is dat we ook vaak merken dat daar juist behoefte aan is bij gebruikers, in feedback naar mods naar ook hierop FZ wordt dat vaak genoemd.

Het blijft echter wel zo dat de beslissing om een bericht leeg te halen niet gebaseerd wordt op of anderen erop TeMmen; dat wordt in overleg gedaan binnen het moderatorteam. Het komt voor dat er veel TeMs komen op een bericht, maar dat het toch niet weggehaald wordt. Dus ook al proberen mensen om berichten verwijderde krijgen, als de berichten in kwestie aan de regels voldoen, zal dat niet gebeuren.

Anoniem

Re: Dienstmededeling: Leeghalen van posts i.p.v. verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:46

Goed idee! Dan komt er meer zicht op wie steeds de fout in gaat toch? Wordt er ook wel eens iemand van bokt geband, zijn daar regels voor?

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-20 16:49

Talietjuh schreef:
Goed idee! Dan komt er meer zicht op wie steeds de fout in gaat toch? Wordt er ook wel eens iemand van bokt geband, zijn daar regels voor?


Die zijn er zeker. Als je kijkt bij de Boktregels, punt 4, dan zie je dat we een systeem hebben van 'Officiële Waarschuwingen'. Bij meerdere waarschuwingen kan een tijdelijke ban (van een week) volgen, en uiteindelijk zelfs een permanente ban - maar dat gebeurt pas bij veelvuldige overtredingen.

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:49

Als er globaal staat waarom een post is leeggehaald dan lijkt dat me wel fijner :j

Zeker ook voor het verder verloop van een topic, dat daar niet over gespeculeerd hoeft te worden maar de reden gewoon bekend wordt gemaakt waaròm het bericht over de schreef was :)

Anoniem

Re: Dienstmededeling: Leeghalen van posts i.p.v. verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 17:17

Ik zou dat niet doen. Dan wordt het juist weer off-topic lijkt mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 17:34

Het maakt mij eigenlijk niets uit of er staat waarom de post is verwijderd. Als je de post hebt gezien, zoals ik had bij een post die jullie vandaag hebben leeggehaald, snap je wel waarom hij is verwijderd, als het goed is. Als je hem niet hebt gezien hoef je het in principe ook niet te weten.

Het wordt wel een beetje een schandpaal anders denk ik.

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Dienstmededeling: Leeghalen van posts i.p.v. verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 18:55

Ik kan me wel wat topics herinneren waarbij er juist gezeur kwam omdat het niet duidelijk was dat / waarom de mods ingegrepen hebben. Als je, om dat te voorkomen, nu de post aangepast wilt laten staan dan denk ik dat het er bij hoort dat je dan ook benoemt waarom hij weggehaald is.

Bvb. of het gezien werd als een persoonlijke aanval, of gewoon onfatsoenlijk was, of.... dan hoeft er niet over gespeculeerd te worden en is de kous gewoon ècht af :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 18:58

pmarena schreef:
Ik kan me wel wat topics herinneren waarbij er juist gezeur kwam omdat het niet duidelijk was dat / waarom de mods ingegrepen hebben. Als je, om dat te voorkomen, nu de post aangepast wilt laten staan dan denk ik dat het er bij hoort dat je dan ook benoemt waarom hij weggehaald is.

Bvb. of het gezien werd als een persoonlijke aanval, of gewoon onfatsoenlijk was, of.... dan hoeft er niet over gespeculeerd te worden en is de kous gewoon ècht af :)


Nu je 't zo uitlegt, moet ik zeggen: daar zit wel wat in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 20:21

Als er staat dat het onfatsoenlijk was, kunnen mensen het daar natuurlijk heel goed mee oneens zijn, en daar een discussie over beginnen, en dan is de kous niet af. Dus ik geloof niet dat het zo werkt.

Ik kreeg vandaag echt het gevoel van een schandpaal, dat komt omdat je niet meer kunt zien wat er precies is gezegd, dus je kunt ook niet meer je eigen mening vormen (als je het niet eerder al gezien had). Maar je ziet wel dat het (vul maar in) onfatsoenlijk/racistisch/seksistisch/persoonlijke aanval was volgens een mod.

Het is aan Bokt om te bepalen of ze dat zo willen. Gewoon iets neutraals als "in strijd met de boktregels" kan ook lijkt me.

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 20:31

Marie_Anne schreef:
Als er staat dat het onfatsoenlijk was, kunnen mensen het daar natuurlijk heel goed mee oneens zijn, en daar een discussie over beginnen, en dan is de kous niet af. Dus ik geloof niet dat het zo werkt.

Ik kreeg vandaag echt het gevoel van een schandpaal, dat komt omdat je niet meer kunt zien wat er precies is gezegd, dus je kunt ook niet meer je eigen mening vormen (als je het niet eerder al gezien had). Maar je ziet wel dat het (vul maar in) onfatsoenlijk/racistisch/seksistisch/persoonlijke aanval was volgens een mod.

Het is aan Bokt om te bepalen of ze dat zo willen. Gewoon iets neutraals als "in strijd met de boktregels" kan ook lijkt me.

Of gewoon weghalen, zoals eerst.
Ik vind in "in strijd met de boktregels" net zo goed discutabel. Dat is namelijk ook voor interpretatie vatbaar en net hoe de mods dat beoordeeld hebben.
Bij mij zijn er ook wel eens berichten verwijderd en dan is het echt niet dat vooraf gevraagd werd, bedoelde je dat zo of wij zagen dat zo, verdedig je zelf maar. Nee je krijgt een pb met het is weg.
En dat is prima, als ze dat zo zien, zal mij niet echt boeien. Ook al ben ik het eigenlijk niet mee eens.
Maar als dat bericht leeg gehaald word, al dan niet met tegen de boktregels, zal ik toch eerder gaan steigeren. Want dan kan ik door heel bokt veroordeeld worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 20:45

Nu ja, ook al ben ik het er niet altijd mee eens, ik vind het toch aan Bokt om te bepalen hoe ze hun eigen regels interpreteren. Voor mij kan zo'n zinnetje echt van alles betekenen, en is dat heel anders dan een oordeel als "onfatsoenlijk".

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Re: Dienstmededeling: Leeghalen van posts i.p.v. verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 20:59

Natuurlijk mag het team dat.
Maar de temmers die zich er om verkneukelen zit ik niet op te wachten. Terwijl ik denk als het helemaal verwijderd is het minder op zal vallen.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 21:32

Hanmar schreef:
Ik snap jullie zorg. Het is inderdaad zichtbaarder wanneer er is gemodereerd. ' t Lastige is dat we ook vaak merken dat daar juist behoefte aan is bij gebruikers, in feedback naar mods naar ook hierop FZ wordt dat vaak genoemd.

Het blijft echter wel zo dat de beslissing om een bericht leeg te halen niet gebaseerd wordt op of anderen erop TeMmen; dat wordt in overleg gedaan binnen het moderatorteam. Het komt voor dat er veel TeMs komen op een bericht, maar dat het toch niet weggehaald wordt. Dus ook al proberen mensen om berichten verwijderde krijgen, als de berichten in kwestie aan de regels voldoen, zal dat niet gebeuren.

Maar gaan jullie dan ook modereren op dingen die niet waar zijn?
In auto-trailer-rijbewijs-topics wordt nogal veel te vaak verkeerde info verstrekt.
Ik heb daar enkele keren op getemd met een verzoek tot actie om foute info (fake news }> ) eraf te krijgen maar dan krijg ik steevast de reactie dat er niet op inhoud gemodereerd wordt.

Het gebeurt ook niet met opzet fout; maar het is wel verwarrend voor de lezers die niet precies weten hoe het zit. Als die foute info eruit gehaald wordt of aangepast/vervangen door correcte info, wordt Bokt ook weer een stukje betrouwbaarder.

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-20 08:44

Ikke: interessante vraag :j Het is denk ik belangrijk om in gedachten te houden dat Bokt als internetforum een platform biedt, waarop andere mensen hun kennis en informatie kunnen delen. Soms is iemand die reageert in een topic een deskundige, denk bijv. aan een jurist die juridische informatie geeft; maar vaak is dat niet het geval, en zijn het mensen die vanuit persoonlijke ervaring reageren. Bokt biedt dus een platform, maar verschaft dus niet zelf informatie.

Op het moment dat er in een topic gemodereerd wordt op misinformatie, geef je eigenlijk het signaal af dat de informatie op het forum gecontroleerd en geverifiëerd wordt. Pragmatisch gezien is dat echter niet te doen: we hebben niet op elk terrein een deskundige in het team. Als alternatief ben je dan afhankelijk van derden die aangeven deskundige te zijn, maar ook dat kunnen we dan natuurlijk eigenlijk niet verifiëren. Als er iemand reageert in een topic die zelf aangeeft een deskundige te zijn (bijv. de jurist die ik eerder als voorbeeld noemde), dan kunnen gebruikers zelf beslissen of ze diens advies volgen of die van een andere gebruiker.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 09:52

Ik snap best dat je niet alle berichten kunt gaan controleren, te meer omdat er, bijvoorbeeld, op juridisch vlak een heleboel voorbeelden zijn waarbij het bepaalt niet zwart-wit is.

Maar aan art 15 reglement rijbewijzen en art 5.18.18 van het voertuigreglement, aangaande het trekken van aanhangers, daar is weinig aan te interpreteren.
Punt hierbij is dat er best wat bokkers rondrijden met combi's die niet voldoen aan de regels, zonder dat men zich dat bewust is.
Als we door zoiets simpels als modereren op deze inhoud, deze en andere mensen kunnen behoeden voor potentieel een bak ellende dan lijkt me dat de moeite waard, eerlijk gezegd.
Je moet er, naar mijn mening, ook geen heksenjacht van maken maar juist die bokkers de kans geven om iets te leren.

Ja, ik besef ook dat dit een heel specifiek stukje Bokt is maar ik denk dan ook aan de collega die met 0,6 promille in z'n bloed een eenzijdig ongeluk kreeg...... Dat heeft 'm heel veel geld gekost. Hij is daar heel open en eerlijk over geweest, juist om andere collega's te laten zien dat het geen flauwekul is.

Sosha

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 09:53

luxx schreef:
Weggebokt :j


_/-\o_

Het lijkt me een goede verandering.

En mensen die toch de discussie over beslissingen aan willen gaan, moeten zelf maar een forum starten :D

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 10:17

Marie_Anne schreef:
Als er staat dat het onfatsoenlijk was, kunnen mensen het daar natuurlijk heel goed mee oneens zijn, en daar een discussie over beginnen, en dan is de kous niet af. Dus ik geloof niet dat het zo werkt.

Ik kreeg vandaag echt het gevoel van een schandpaal, dat komt omdat je niet meer kunt zien wat er precies is gezegd, dus je kunt ook niet meer je eigen mening vormen (als je het niet eerder al gezien had). Maar je ziet wel dat het (vul maar in) onfatsoenlijk/racistisch/seksistisch/persoonlijke aanval was volgens een mod.

Het is aan Bokt om te bepalen of ze dat zo willen. Gewoon iets neutraals als "in strijd met de boktregels" kan ook lijkt me.


Je moet dat "onfatsoenlijk" ook niet letterlijk lezen hè.... maar als een voorbeeld van wat er daadwerkelijk volgens de Boktregels niet mag, vanwege welke Boktregel een post verwijderd is. Dat lijkt mij op zich wel prettig juist vanwege dat stukje van "verkneukelen" van de temmers dat genoemd wordt. Die kunnen dan wellicht denken dat de post weggehaald is om reden X terwijl het eigenlijk vanwege de hele lüllige reden Y was.... bvb. dat mods het helemaal niet als een persoonlijke aanval of iets zagen en het daarom niet weggehaald is, maar vanwege een andere reden. Als je dan laat zien dat een post weggehaald is, zet er dan ook de reden bij vind ik, zodat mensen zelf niet de meest schokkende redenen gaan bedenken :(:)



Nu moet ik ook zeggen, dat ik gisteren een leeggehaalde post tegenkwam met daarin de opmerking dat deze post racistisch was en daarom weggehaald werd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel een beetje van schrok!

Want het zal je gebeuren dat er bij je eigen post zo'n opmerking gezet wordt.... dan lijkt het alsof je heel wat gezegd hebt terwijl het in principe misschien wel mee viel. Je gaat je dan toch afvragen in hoeverre je nog kan zeggen wat je denkt of wanneer dat een erg enthousiast modererende mod zoiets neer gaat zetten.

Bvb. bij het topic over dat vreselijke renbaan-drama, walgelijk echt wat daar gebeurd is. Maar als ik dat lees en dan zie dat het in Zuid-Afrika was.... tja dan schiet er wel een gedachte door mijn hoofd dat dit soort vreselijke gewelddadige verhalen wel heel vaak uit die regio komt, het wel weer zo'n typisch zwaar gewelddadig Zuid-Afrikaans horror-verhaal is zeg maar -O-

En ik vraag me af of je voor zo'n opmerking dan al als racist weggezet kan worden...?

Ik besef dat het verder vast wel een heel mooi land zal zijn, dat vast niet iedereen daar zo vreselijk gewelddadig is, dat er ongetwijfeld hele lieve / leuke / fijne Zuid-Afrikanen rondlopen en zie het zelf dus niet als een racistische opmerking. Maar wat als een mod het wel zo ziet...? Dan sta je mooi te kijk zo op een openbaar forum met zo'n opmerking van "post verwijderd omdat hij racistisch was" naast je naam -O-
Laatst bijgewerkt door pmarena op 19-09-20 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 10:20

ikke schreef:
Ik snap best dat je niet alle berichten kunt gaan controleren, te meer omdat er, bijvoorbeeld, op juridisch vlak een heleboel voorbeelden zijn waarbij het bepaalt niet zwart-wit is.

Maar aan art 15 reglement rijbewijzen en art 5.18.18 van het voertuigreglement, aangaande het trekken van aanhangers, daar is weinig aan te interpreteren.
Punt hierbij is dat er best wat bokkers rondrijden met combi's die niet voldoen aan de regels, zonder dat men zich dat bewust is.
Als we door zoiets simpels als modereren op deze inhoud, deze en andere mensen kunnen behoeden voor potentieel een bak ellende dan lijkt me dat de moeite waard, eerlijk gezegd.
Je moet er, naar mijn mening, ook geen heksenjacht van maken maar juist die bokkers de kans geven om iets te leren.

Ja, ik besef ook dat dit een heel specifiek stukje Bokt is maar ik denk dan ook aan de collega die met 0,6 promille in z'n bloed een eenzijdig ongeluk kreeg...... Dat heeft 'm heel veel geld gekost. Hij is daar heel open en eerlijk over geweest, juist om andere collega's te laten zien dat het geen flauwekul is.

Juist dit soort zaken daar gaat het op mis. Onkunde. Dus we gaan maar alles deleten en de belangrijke (juridische) info wordt verwijderd.
Kan niet in details treden omdat het topic waaraan ik refereer inderdaad een juridische grondslag had.
Laatst bijgewerkt door Morganlefay op 19-09-20 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 10:21

Ikke, jou voorbeeld is heel duidelijk dat daar geen ander antwoord mogelijk is.
Misschien zouden ze jou als moderator vervoer aan moeten wijzen omdat jij het goed weet :j

Maar andere dingen zijn natuurlijk niet zo duidelijk.
En wat de een over de grens vind, vind de ander niet.
Daarnaast is het regelmatig voor een buitenstaander die het topic niet heeft gevolgd niet over de grens.
Maar die al langer in het topic zit wel want die weet dat een bepaalde opmerking persoonlijk bedoeld is door wat er eerder ooit eens in gezegd.
Sommige bokkers hebben daar een sport van dat pagina's later of zelfs in andere topics nog even naar te sneren.
En wat zie je dan, de persoon waar naar gesneerd word is het beu, zegt iets duidelijk voor iedereen over de grens. En die post zou dan met een groene opmerking erbij leeggehaald worden??
Duidelijk dat die post weg moet, dat is zeker niet de discussie.
Maar die komt dan aan de schandpaal en de sneerder lacht zich te barsten en gaat door.

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 10:23

pmarena schreef:
Marie_Anne schreef:
Als er staat dat het onfatsoenlijk was, kunnen mensen het daar natuurlijk heel goed mee oneens zijn, en daar een discussie over beginnen, en dan is de kous niet af. Dus ik geloof niet dat het zo werkt.

Ik kreeg vandaag echt het gevoel van een schandpaal, dat komt omdat je niet meer kunt zien wat er precies is gezegd, dus je kunt ook niet meer je eigen mening vormen (als je het niet eerder al gezien had). Maar je ziet wel dat het (vul maar in) onfatsoenlijk/racistisch/seksistisch/persoonlijke aanval was volgens een mod.

Het is aan Bokt om te bepalen of ze dat zo willen. Gewoon iets neutraals als "in strijd met de boktregels" kan ook lijkt me.


Je moet dat "onfatsoenlijk" ook niet letterlijk lezen hè.... maar als een voorbeeld van wat er daadwerkelijk volgens de Boktregels niet mag, vanwege welke Boktregel een post verwijderd is. Dat lijkt mij op zich wel prettig juist vanwege dat stukje van "verkneukelen" van de temmers dat genoemd wordt. Die kunnen dan wellicht denken dat de post weggehaald is om reden X terwijl het eigenlijk vanwege de hele lüllige reden Y was.... bvb. dat mods het helemaal niet als een persoonlijke aanval of iets zagen en het daarom niet weggehaald is, maar vanwege een andere reden. Als je dan laat zien dat een post weggehaald is, zet er dan ook de reden bij vind ik, zodat mensen zelf niet de meest schokkende redenen gaan bedenken :(:)



Nu moet ik ook zeggen, dat ik gisteren een leeggehaalde post tegenkwam met daarin de opmerking dat deze post racistisch was en daarom weggehaald werd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel een beetje van schrok!

Want het zal je gebeuren dat er bij je eigen post zo'n opmerking gezet wordt.... dan lijkt het alsof je heel wat gezegd hebt terwijl het in principe misschien wel mee viel. Je gaat je dan toch afvragen in hoeverre je nog kan zeggen wat je denkt of wanneer dat een erg enthousiast modererende mod zoiets neer gaat zetten.

Bvb. bij het topic over dat vreselijke renbaan-drama, walgelijk echt wat daar gebeurd is. Maar als ik dat lees en dan zie dat het in Zuid-Afrika was.... tja dan schiet er wel een gedachte door mijn hoofd dat dit soort vreselijke gewelddadige verhalen wel heel vaak uit die regio komt, het wel weer zo'n typisch zwaar gewelddadig Zuid-Afrikaans horror-verhaal is zeg maar -O-

En ik vraag me af of je voor zo'n opmerking dan al als racist weggezet kan worden...?

Ik besef dat het verder vast wel een heel mooi land zal zijn, dat vast niet iedereen daar zo vreselijk gewelddadig is, dat er ongetwijfeld hele lieve / leuke / fijne Zuid-Afrikanen rondlopen en zie het zelf dus niet als een racistische opmerking. Maar wat als een mod het wel zo ziet...? Dan sta je mooi te kijk zo op een openbaar forum met zo'n opmerking van "post verwijderd omdat hij racistisch was" naast je naam -O-

Heel goed voorbeeld. Ik vind dat echt niet kunnen!!
Gewoon ouderwets weghalen, stuur de persoon een pb dat dit niet kan en klaar.
Dat andere dan missen dat een mod heeft opgetreden is die andere hun probleem.

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Dienstmededeling: Leeghalen van posts i.p.v. verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 11:00

Dat voorbeeld wat nu hier aangehaald wordt is ook het voorbeeld waar ik het over had en in PB naar de mod heb gestuurd.

Ik had in dat specifieke geval ook echt een andere keuze gemaakt.