Ik kreeg net een pop-up om een .js bestand te downloaden toen ik naar een topic ging. Bij mij gaan dan even wat alarmbellen af i.v.m. malafide advertenties! Zie screenshot. Misschien handig om even naar te kijken?
Jup, die had ik net ook. Heb kunnen voorkomen dat hij iets ging downloaden od. Wel een hinderlijke dit...
Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij! De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens! &if=1
Ik kwam hem net ook tegen, maar weg kunnen klikken
"There's something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good, perhaps it's the risk, the gamble, in any event it's a thing I need"
Het gebeurde net ook bij mij! Maar hij begon gelijk met downloaden zonder dat ik op stop kon drukken. Het gebeurde gewoon toen ik aan het scrollen was in een topic.
Bart is vandaag helaas verhinderd. Wel heeft hij mij verteld dat het waarschijnlijk iets met de banners te maken heeft die door Google getoond worden. Het is vaak lastig om uit te vogelen welke banner dit nu precies veroorzaakt. Zouden jullie eens willen kijken of jullie er een patroon in kunnen ontdekken, of dat jullie toevallig nog weten bij welke banner het probleem ontstond? Dat helpt Bart alvast een beetje op weg.
Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid. It's not easy being green *** Kermit ***
Vreemd genoeg had ik hem in Firefox, niet in Google. Geen idee meer in welk topic of bij welke banner...
Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij! De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens! &if=1