Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Amy223 schreef:Ik vind een spoiler echt overdreven, sorry. Die fluwelen handschoentjes van tegenwoordig. Wat doen jullie dan als er een dood dier onder een zeiltje aan de weg ligt, rijden jullie dan ook om?
Precies wat KimD zegt, vaak zijn het hele emotionele foto's voor die mensen. Als het delen hun helpt in hun verdriet, waarom niet?
KimD schreef:Ik vind het ook absoluut niet storend en ook niet gepast om dit topic op dit moment te openen. Had er even een paar dagen of een weekje mee gewacht... Als het nou ook nog een foto was waar de ingewanden eruit gereten lagen of iets dergelijks maar het zijn super nette foto's. Paard ligt 'gewoon'.
Zelf stoor ik me meer aan iedere week een geopend topic met eigenlijk hetzelfde onderwerp en inhoud maar ook daar heb ik een oplossing voor gevonden, er niet op klikken!
LadyMadonna schreef:KimD schreef:Ik vind het ook absoluut niet storend en ook niet gepast om dit topic op dit moment te openen. Had er even een paar dagen of een weekje mee gewacht... Als het nou ook nog een foto was waar de ingewanden eruit gereten lagen of iets dergelijks maar het zijn super nette foto's. Paard ligt 'gewoon'.
Zelf stoor ik me meer aan iedere week een geopend topic met eigenlijk hetzelfde onderwerp en inhoud maar ook daar heb ik een oplossing voor gevonden, er niet op klikken!
Kim, zoals ik zeg, het gaat me niet om een specifiek paard, of een specifiek topic.
Er staan zeer regelmatig foto’s van dode paarden op bokt.
Maar goed, kennelijk ben ik de enige die er moeite mee heeft, dus ik zal afscheids topics voortaan uit voorzorg overslaan.
Dat je foto’s van een dood paard kan verwachten in een afscheids topic... kennelijk....
LadyMadonna schreef:Net kom ik het weer tegen in een topic
LadyMadonna schreef:KimD schreef:Ik vind het ook absoluut niet storend en ook niet gepast om dit topic op dit moment te openen. Had er even een paar dagen of een weekje mee gewacht... Als het nou ook nog een foto was waar de ingewanden eruit gereten lagen of iets dergelijks maar het zijn super nette foto's. Paard ligt 'gewoon'.
Dat je foto’s van een dood paard kan verwachten in een afscheids topic... kennelijk....
Shadow0 schreef:Ik vind de foto's heel respectvol, en het is ook niet erg om geraakt te zijn toch? Ik had tranen in mijn ogen maar dat maakt het niet per se verkeerd.
En van de andere kant vind ik het dan weer jammer dat dit nu een topic wordt, en daarmee dus ook gelinkt aan een bepaalde eigenaar en op een bepaald moment, terwijl die nu veel verdriet hebben en niet ook nog eens Bokt-gedoe erbij hoeven te hebben. Ik hoop dat ze dit niet lezen, maar als het wel zo is denk ik dat het hen pijn doet dat ze met zoiets liefdevols toch nog iemand voor het hoofd hebben gestoten.
Soms is terughoudendheid dan ook de andere kant op waardevol: wat als je dit topic een maand later had geopend als het over niemand specifiek zou gaan en niemand er heel concreet mee te maken heeft? Het is immers niet iets wat heel veel voorkomt en meteen opgelost moet worden.
En soms zie je dingen op internet die je raken en die je liever niet gezien had. Dat is vervelend maar ook een deel van de internet experience... momenten om een ommetje te maken, adem te halen maar het soms ook maar gewoon zo te laten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers