Ik ben Corona moe

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KimD

Berichten: 20414
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Ik ben Corona moe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 21:59

Nadat er een subforum is aangemaakt (super fijn!) ben ik inmiddels een beetje Corona-moe. Niet alleen op Bokt, maar overal.

Ik probeer het nieuws één keer per dag te lezen, en klaar. Maar op Bokt is er in 'Actieve onderwerpen' geen ontkomen meer aan, terwijl ik juist op zoek ben naar iets anders dan Corona gerelateerde topics.

Mijn vraag, kan er naast de aanvink optie bovenin dezelfde optie komen om Corona topics niet te zien in de lijst?


Afbeelding

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 21:59

Twee keer klikken op het bolletje naast een topic tot er een kruisje staat. Moet je wel even voor alle topics doen die je vaak tegenkomt. Dan komen ze niet meer in je overzicht.

Brainless

Berichten: 29725
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:00

Chocopasta schreef:
Twee keer klikken op het bolletje naast een topic tot er een kruisje staat. Moet je wel even voor alle topics doen die je vaak tegenkomt. Dan komen ze niet meer in je overzicht.

Klopt, het is al een bestaande optie.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:00

Wie niet :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:01

Je kunt ook naar het corona-forumgedeelte gaan, en daar alle topics aankruizen zoals Chocopasta zegt. Dan zie je alleen nog de nieuwe topics voorbij komen. Die je dan ook af kunt kruizen ;)

gerpiegorp

Berichten: 1586
Geregistreerd: 15-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:01

Maar dan moet je elk corona topic handmatig wegkruizen, dan komt het toch nog in beeld en dan kun je ze daarna helemaal niet meer inlezen.

Een optie om het hele subforum uit de actieve onderwerpen te houden, zou echt ideaal zijn, zodat je ze wel nog op het subforum zelf kan lezen als je wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:02

We zouden allemaal het liefst struisvogelen. Maar ik ben met je eens dat de optie om het op een paardenforum te ontwijken aanwezig zou moeten zijn voor diegenen die er hier gewoon echt even aan willen ontsnappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:03

gerpiegorp schreef:
Maar dan moet je elk corona topic handmatig wegkruizen, dan komt het toch nog in beeld en dan kun je ze daarna helemaal niet meer inlezen.

Een optie om het hele subforum uit de actieve onderwerpen te houden, zou echt ideaal zijn, zodat je ze wel nog op het subforum zelf kan lezen als je wilt.

Als je dan naar het forumgedeelte gaat, kun je de afgekruisde topics alsnog zien ;)

KimD

Berichten: 20414
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 22:04

Heeft met struisvogelen verder niks te maken. Maar de godganse dag het woord Corona lezen en de daarbij behorende vaak onnodige topics ben ik wel een beetje moe.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132048
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Ik ben Corona moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:06

In het andere topic op FZ (deze: [FZ] Subforum Corona ) is dit ook ter sprake gekomen. We hebben helaas geen mogelijkheid om een heel subforum af te kunnen schermen. Als je de topics niet meer voorbij wilt zien komen dan kun je dat doen op de manier die Chocopasta hierboven al uitgelegd heeft. Is even werk maar dan zijn ze wel weg.

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:06

Ik ben ook Coronamoe. Zou fijn zijn om weer inkomsten te hebben en de rekeningen te kunnen betalen zonder de spaarrekening aan te breken.

Je kan de topics toch handmatig verwijderen of hoe heet dat?

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:06

Anoniem schreef:
We zouden allemaal het liefst struisvogelen. Maar ik ben met je eens dat de optie om het op een paardenforum te ontwijken aanwezig zou moeten zijn voor diegenen die er hier gewoon echt even aan willen ontsnappen.

Dit vooral. Ik struisvogel totaal niet als zorgmedewerker. Maar als ik thuis ben wil ik aan andere dingen denken.

Ik doe dat kruizen ook maar ik ben het wel eens eigenlijk met TS, ik blijf bezig.. zou het ook heel graag hebben zoals het met bijv HK topics ook gaat ofzo, die komen dan een paar keer voorbij maar blijven niet voorbij komen.

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:08

Oscar schreef:
In het andere topic op FZ (deze: [FZ] Subforum Corona ) is dit ook ter sprake gekomen. We hebben helaas geen mogelijkheid om een heel subforum af te kunnen schermen. Als je de topics niet meer voorbij wilt zien komen dan kun je dat doen op de manier die Chocopasta hierboven al uitgelegd heeft. Is even werk maar dan zijn ze wel weg.

Met de huiskamer kan dat toch wel?

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:09

Oscar schreef:
In het andere topic op FZ (deze: [FZ] Subforum Corona ) is dit ook ter sprake gekomen. We hebben helaas geen mogelijkheid om een heel subforum af te kunnen schermen. Als je de topics niet meer voorbij wilt zien komen dan kun je dat doen op de manier die Chocopasta hierboven al uitgelegd heeft. Is even werk maar dan zijn ze wel weg.

Het SK komt toch ook niet langs in recente berichten? Of is dat weer anders?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132048
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Ik ben Corona moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:14

Ik zal eens aan Bart vragen of hij nog opties heeft.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:15

Je kan bij actieve onderwerpen ook het vinkje boven de forumlijst aanklikken met "alleen paardgerelateerde onderwerpen", staat in jouw afbeelding onder de tekst "Actieve onderwerpen" schuin onder de zoekbalk. Dan heb je er iig een heel stuk minder.

KimD

Berichten: 20414
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 22:19

Polly schreef:
Je kan bij actieve onderwerpen ook het vinkje boven de forumlijst aanklikken met "alleen paardgerelateerde onderwerpen", staat in jouw afbeelding onder de tekst "Actieve onderwerpen" schuin onder de zoekbalk. Dan heb je er iig een heel stuk minder.


Als ik die alleen wilde zien was dat wel aangekruist. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:19

Ik begon al bijna te denken dat ik de enige was. Ik kruis ieder topic die over Corona gaat af maar zou ook heel graag de optie hebben om gewoon heel het subforum op stil te zetten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:27

KimD schreef:
Polly schreef:
Je kan bij actieve onderwerpen ook het vinkje boven de forumlijst aanklikken met "alleen paardgerelateerde onderwerpen", staat in jouw afbeelding onder de tekst "Actieve onderwerpen" schuin onder de zoekbalk. Dan heb je er iig een heel stuk minder.


Als ik die alleen wilde zien was dat wel aangekruist. :')

Fijn om te zien dat je waardeert dat mensen met je meedenken en mogelijke oplossingen aandragen. :)
Oscar gaat het bij Bart navragen, jouw vraag wordt duidelijk serieus genomen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-03-20 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Berichten: 20414
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 22:28

Anoniem schreef:
KimD schreef:

Als ik die alleen wilde zien was dat wel aangekruist. :')

Fijn om te zien dat je waardeert dat mensen met je meedenken en mogelijke oplossingen aandragen. :)


Ik haal deze optie aan in mijn OP, als ik dat had gewild had ik die wel aangekruist gehad.

Beetje overbodige opmerking dus.

tirzasarah10

Berichten: 1829
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:31

Ik kan er niet meer tegen overal hoor ik corona en ik wil het niet meer. Ik blijf netjes binnen en zorg dat ik aan de regeltjes voldoe. Niet dat ik het niet erg vind maar ik word bloednerveus van al dat gel*l. Al die cijfertjes het maakt me helemaal naar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:37

Oscar schreef:
Ik zal eens aan Bart vragen of hij nog opties heeft.

Fijn dat je dat wil vragen! Dank je!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:38

KimD schreef:
Anoniem schreef:
KimD schreef:

Als ik die alleen wilde zien was dat wel aangekruist. :')

Fijn om te zien dat je waardeert dat mensen met je meedenken en mogelijke oplossingen aandragen. :)


Ik haal deze optie aan in mijn OP, als ik dat had gewild had ik die wel aangekruist gehad.

Beetje overbodige opmerking dus.


Excuus, dat stukje tekst heb ik in je openingspost over het hoofd gezien. Niet netjes van me maar wilde idd alleen maar behulpzaam zijn.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Re: Ik ben Corona moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 23:07

Huh, even offtopic maar heb jij twee accounts Polly en Tica81?

Anoniem

Re: Ik ben Corona moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 23:08

_O- _O-
Polly nam mijn opmerking mee in haar post.
Nee, wij zijn niet dezelfde. Hoe kom je daar bij?