[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin april 2019

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Winged

Berichten: 32975
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 10:07

Jeetje Monique... hier schrik ik van. Heel veel sterkte en zet hem op. Hopelijk slaat alles aan.


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 13:44

Jeetje, ik lees het nu pas door het virtuele bloemetje.

Oscar/ Monique, ik wil je ontzettend veel sterkte wensen en een dikke knuffel.
Hoe is de eerste kuur verlopen?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:00

Zelfde als Fitzroy... Wat een ontzettend naar bericht Oscar. Veel sterkte voor jou - en voor het team!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 08:37

Bedankt voor jullie lieve berichten!

De eerste kuur van chemo en immunotherapie (beide soorten) is ondertussen achter de rug. Woensdag was een lange dag in het ziekenhuis. Best spannend allemaal. Gelukkig liep het allemaal goed, zelfs het prikken van het infuus was meteen raak. Verder vooral heel erg veel ontzettend lieve mensen om me heen die er alles aan deden om het me comfortabel te maken. Het klinkt misschien heel vreemd, maar toen het ijs eenmaal gebroken was, was het zelfs nog hartstikke gezellig.

Afijn, een lange zit dus, maar eind van de dag mocht ik gelukkig weer naar huis. En dan begint het Grote Wachten want je hebt geen idee wat er gaat gebeuren. Ook weer spannend.
In de loop van de dagen zijn bijna alle bijwerkingen die op papier stonden ook wel echt de revue gepasseerd. Gelukkig dusdanig dat het allemaal wel te overzien is. Ik lijk overal wel wat van mee te pikken maar het is niet zo erg dat ik niks meer kan of me superberoerd voel ofzo. Sterker nog: ik heb elke dag (ook op de dag van de kuur) wat kunnen wandelen en fietsen enzo, er is geen moment geweest dat ik me zo beroerd voelde dat ik helemaal niets meer kon.

En dat is maar goed ook, want het ging allemaal om kwaliteit, kwaliteit en kwaliteit. Niet om ziek zijn en klachten hebben. De klachten die ik heb zijn te overzien en op een of andere manier lukt het me ook om me te focussen op de dingen die ik wel kan. De 'ellende' verdwijnt dan naar de achtergrond en al het moois gaat naar de voorgrond. Niet altijd, maar meestal wel, en dat is precies waar ik het voor doe. Genieten van de mooie dingen en de rest proberen aan de kant te schuiven. Voorlopig lukt het best aardig, al zeg ik het zelf :D

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

MarliesV

Berichten: 15147
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 08:51

Wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen. Op naar een nog kwalitatief fijn leven en een mooie tijd voor de boeg.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Siers83

Berichten: 7261
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 09:30

Wow Oscar wat klink jij sterk! Zo mooi hoe jij hier mee omgaat. Hoop dat je de rest van de therapie en chemo ook zo blijft voelen. Sterkte meid

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!


pien_2010

Berichten: 42805
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:32

Oscar schreef:
En dat is maar goed ook, want het ging allemaal om kwaliteit, kwaliteit en kwaliteit. Niet om ziek zijn en klachten hebben. De klachten die ik heb zijn te overzien en op een of andere manier lukt het me ook om me te focussen op de dingen die ik wel kan. De 'ellende' verdwijnt dan naar de achtergrond en al het moois gaat naar de voorgrond. Niet altijd, maar meestal wel, en dat is precies waar ik het voor doe. Genieten van de mooie dingen en de rest proberen aan de kant te schuiven. Voorlopig lukt het best aardig, al zeg ik het zelf :D
Wat fijn, goed zo.

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin april 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 19:11

Ik schrik me te pletter..... .Oscar/Mo heel veel sterkte. Probeer inderdaad die positiviteit zo lang mogelijk goed vast te houden maar sta jezelf ook dipjes toe....Sterkte, sterkte, sterkte!!!

Zij die achter mijn rug over mij spreken, staan op de juiste plek om mijn "bips" _O- te kussen :D tekst geciviliseerd :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers