Jessica op zwart?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mondy

Berichten: 11825
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:08

En Jessica: super bedankt voor je goede werk <3

Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:22

Wie of wat is in vredesnaam een Luceos?

Anoniem

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:27

Blijkbaar een developer , ook nieuw voor mij :=

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:32

Riel schreef:
Ibbel, eigenlijk geef je nu kritiek op het werk van de vertrekkende Jessica. Wie was de community-manager?

Ik begrijp deze discussie niet goed :-)

(Wat ben ik blij dat ik niets professioneel en/of vrijwillig doe met sociale media en enkel gebruiker ben). Lijkt mij niet eenvoudig :-) )

Het topic draait toch om miscomminucatie? Dus is Ibbel haar opmerking toch juist.
Het is geen afscheids topic van Jessica teminste officieel niet.Iemand vraagt zich af waarom ze zwart is en daar komen reactie's op.

Ik vraag me ook wel af of als het een betaalde baan is ,je niet zit met opzegtermijnen en dan idd niet van te voren kan aankondigen dat iemand stopt.
Je ziet regelmatig mods komen en gaan.Maar als mensen al lang voor bokt werken is het toch fijn om te weten dat ze stopt.

Ik heb trouwens ook nog nooit van die Lucifer gehoord.Ga ook eens zoeken wie dat is.

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:35

Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik gewoon ‘gebruiker’ ben. Lijkt me erg ingewikkeld al doe communicatie (of gebrek daar aan).

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Jessica op zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:38

Luceos is voorgesteld in een topic :)

Maar weer ontopic: ik hoop dat ze alsnog in de komende bbb een waardig afscheid krijgt. En we zien je wel op bokt nog langskomen toch Jessica? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:41


pmarena

Berichten: 48096
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:43

Ik heb als doorsnee gebruiker echt geen idee wie Jessica is :=

Zo te horen is het ondanks ieders goede bedoelingen niet helemaal zoals gehoopt uit de verf gekomen en dat is altijd jammer natuurlijk, dan kunnen de wegen beter scheiden en ieder zijn doelen op een andere manier nastreven, hopelijk ga je een geweldig mooie nieuwe uitdaging vinden Jessica :j

En Bart....volgens mij kan je het toch nooit goed doen. Ik snap dat er mensen zijn die een belangrijk kern-teamlid wel graag een eigen afscheidstopic gunnen :j Maar aan de andere kant...als jullie dit soort dingen de laatste tijd in de BBB deden en dan voor Jessica niet...om redenen die hier genoemd worden zoals dat zij een betaalde kracht is.... dan krijg je vast daar weer een relletje over waarom zij wel en een vrijwilliger niet...zijn die dan minder belangrijk ofzo....meten met 2 maten, geen eenduidig beleid enz.... er is toch altijd wel wat te zeuren.

Ibbel

Berichten: 49116
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:45

Riel schreef:
Ibbel, eigenlijk geef je nu kritiek op het werk van de vertrekkende Jessica. Wie was de community-manager?


Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Jessica (met haar vakkennis) zou hebben gezegd dat haar zonder enige aankondiging op zwart zetten communicatief een wijs besluit was. Geen idee hoe díe communicatie is verlopen, maar (zelfs met de beperkte kennis die ik afgelopen jaren heb opgedaan over communicatie als vak en in brede zin) je kon met je ogen dicht en op je klompen voorspellen dat dit heisa zou geven. Ook zónder communicatie te hebben gestudeerd trouwens.

pien_2010

Berichten: 43246
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 21:48

Jessica bedankt en ik wens je een geweldige leuke nieuwe baan toe!