[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin november 2018

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin november 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 20:23

De kou deed afgelopen maand echt zijn intrede. De eerste vorst, snijdende wind en waterkoud. De tijd van lekker binnen bij de kachel breekt weer aan. Extra leuk om terug te kijken naar alle leuke, mooie veulenfoto's en dat kan want de uitslag van de veulenverkiezing is er! Sint is weer in het land, de hulp-Amerigo's zijn ook op Bokt weer aanwezig. Leuk om al die brave schimmels aan het werk te zien. Als team hebben we ook weer het nodig werk verzet. Wat, dat kun je in dit BBB lezen. Veel leesplezier!

Inhoudelijk

Forum
Charter UK en FK aangepast
De charters van UK (Uit de Kunst) en FK (FotoKunst) zijn aangepast, de richtlijnen zijn wat versimpeld en de regels wat minder streng. Lees voor het openen van een topic op één van deze twee fora de charters goed door.

Bokt veulenverkiezing
November is traditiegetrouw de maand van de Bokt veulenverkiezing. Dit jaar deden 35 hengstveulens en 39 merrieveulens een gooi naar de titels. Benieuwd wie gouden, zilveren en bronzen boktveulen zijn geworden? Kijk hier voor alle uitslagen en de foto's van de winnaars!
[VN] Gouden Boktveulens 2018 bekend!

Nieuwsredactie
November is de maand waarin de kou uiteindelijk genadeloos toegeslagen heeft en de meeste mensen weer bibberend, als Michelinmannetjes ingepakt, naar stal toe gaan. Maar in november zijn er nog veel meer belangrijke dingen gebeurd. In november is namelijk ook besloten om de Wereldruiterspelen (WEG) af te schaffen. Elke tak van sport krijgt vanaf nu weer zijn eigen WK. Iets dichter bij huis zijn de Gouden Boktveulens van 2018 bekend gemaakt! Ook is het laatste deel van het interview met Mongol Derby-deelneemster Hinke van der Werf inmiddels gepubliceerd.

De top 3 meest gelezen nieuwsberichten van november begint met op nummer 1: [VN] Duitse koper moet 4 ton betalen voor 'ziek' paard. Dit bericht werd 5498 keer gelezen. Dit artikel wordt op de voet gevolgd door [VN] Bouw paardenwoonwijk na 10 jaar van start, met 5355 lezers. Tenslotte staat op de derde plaats het tweede deel van het interview met de bereden politie: [VN] De bereden politie: Een loopbaan voor het paard. Het interview is 4083 keer bekeken.


Bezwaarcommissie
De Bezwaarcommissie heeft alle onderwerpen behandeld. Mocht je vragen hebben voor het BZC of over wat zij doen? Stel ze gerust, de BZC neemt deze dan mee in het volgende BBB. Ook wanneer er weer nieuws is vanuit het BZC, zullen zij weer berichten plaatsen.

Wiki
Afbeelding
Twee Haflingers die elkaar kriebelen. Foto: Silby

In de afgelopen maand is er een begin gemaakt met het toevoegen van foto's uit de Ras van de maand topics aan de Wiki. Veel bokkers hebben mooie foto's ter beschikking gesteld die een perfecte aanvulling vormen voor de bestaande Wiki artikelen. De komende tijd zullen ook de overige foto's op de Wiki geüpload worden.

Vanuit Beheer
Helaas even minder leuk nieuws. We hebben goed gekeken naar tijd/kosten/opbrengsten en andere prioriteiten die spelen bij Bokt en besloten in 2019 nog geen Bokt Event te laten plaatsvinden. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan de techniek achter Bokt en meer richting aanbrengen voor de toekomst. Hierdoor is het beter nu even daarop te focussen. We gaan er echter vanuit dat het echt uitstel is en geen afstel, want het is een verrekte leuk plan! :j

Horse Event fotowedstrijd
Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
De foto van [***]_Storm kreeg de meeste stemmen van de bokkers

Tijdens Horse Event werd dit jaar een fotowedstrijd georganiseerd. Iedereen kon zijn of haar foto's van Horse Event 2018 insturen en de mooiste, leukste en beste foto's maakten kans op verschillende mooie prijzen waaronder 3x 2 kaarten voor Horse Event 2019. Hieronder een overzicht van de winnaars.

Dagelijks werd er door het databeest 1 foto geselecteerd uit de inzenders van die dag. Voor die dagwinnaars lag een Bokt Dopper en een Bokt Bambook klaar.
De dagprijzen zijn gewonnen door:
Vrijdag: Ahryah
Zaterdag: Mickey
Zondag: pietos87

Uit de ingezonden foto's worden de 3 leukste, mooiste, beste of opvallendste foto's gekozen door de jury bestaande uit Leo, Oscar en Aurora3.
De winnaars zijn:
  • 1e prijs: Fris
    Een Bol.com cadeaubon van 75 euro en een Bokt.nl Bambook
  • 2e prijs: JoviManoe
    Een heerlijke Bokt.nl Fleece deken
  • 3e prijs: Evita_3
    Een Bokt.nl Dopper

Alle bokkers konden stemmen op de verschillende foto's, de inzenders van de 3 foto's met de meeste stemmen winnen 2 toegangskaarten voor Horse Event 2019. De winnaars zijn:

De winnaars hebben hun prijzen inmiddels ontvangen.


Team
Nieuw
Wij hebben deze maand Muiz verwelkomt in ons team! Zij zal moderator worden op Algemeen2, wij willen je ontzettend veel plezier wensen in het team!

Wijziging
Een bijzondere wijziging deze maand, Rije die voorheen alleen Hoofd was van de Bezwarencommissie, heeft een extra taak op zich gekregen, namelijk Hoofd van de Nieuwsredactie!
Rije heeft daarom een nieuwe kleur gekregen, maar doet haar oude kleur nog eer aan in haar avatar en onderschrift. Heel erg bedankt dat jij Hoofd wil zijn van deze twee geweldige teams! Succes met alles.

Break
SayaJones heeft deze maand een break genomen, zij is begonnen met een nieuwe baan en dat is even omschakelen. Zodra zij alles weer op regel heeft komt ze gelukkig weer terug in het team!

Afscheid
Helaas hebben wij deze maand ook weer afscheid genomen van Ineke2. Zij was maar kort in het team, maar wij willen haar alsnog bedanken voor de moeite en tijd die ze in Bokt gestoken heeft! Nogmaals dank!

Na een periode van ruim 9 jaar heeft Nicole288 helaas moeten besluiten dat ze te druk is met haar overige werkzaamheden om nog een bijdrage te leveren aan het (hoofd)modteam. We zijn vooral dankbaar dat ze ondanks alle drukte toch nog zo lang en veel tijd voor Bokt heeft vrij weten te maken. We zullen haar enorm gaan missen en wensen haar alle goeds toe voor de toekomst. Wel hebben we afgesproken dat Nicole in de toekomst de Veulenverkiezingen blijft doen. Dat zal betekenen dat we haar rond 'verkiezingstijd' terug gaan zien in een (waarschijnlijk) grijs jasje. Dat verzacht het leed van haar vertrek dan toch nog een klein beetje......

Tips van het Team & Vragen van Bokkers
Met dank aan Jpitty!
Met enige regelmaat zien we de vraag 'waarom zie ik op de markt geen grote foto's?'

Dit komt 9 van de 10 keer doordat er en adblocker aan staat die dit blokkeert. Zie je geen grote foto's, kijk dan eerst of je adblocker Bokt blokkeert. Meestal kun je dit per pagina aanpassen.

Lukt het nog niet, en vind je geen andere topics met dé oplossing, open dan een topic op [MZ] Marktzaken.

Voor alle Bokt markt gerelateerde vragen is dit de beste plaats ze te stellen.


Ik heb een vraag of een suggestie voor een tip!
Dat kan! Je kunt je vraag of suggestie pb-en naar [***].


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26171
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin november 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 20:32

Fijn dat mijn tip is opgepakt! Leuk bulletin weer!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1



Daihyo

Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin november 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 10:12

Bedankt voor de update.
Rije: heel veel succes!! Leuk!
Nicole: Ik heb me altijd al afgevraagd hoe je dat deed met Bokt tussen alles door. Super dat je het zolang hebt volgehouden. Bedankt voor de samenwerking in de tijd dat we beiden een kleurtje hadden en succes met alles!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers