Anonimiteit

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Werecat

Berichten: 3060
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: Kuar Nhial; I'll be the leader of the air

Anonimiteit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-18 16:02

Beste Bokkers/moderators,

Een aantal jaren geleden heb ik dit topic geopend;
Oude berichten verwijderen

Naar aanleiding van dit topic zijn er gelukkig stappen ondernomen waarbij mijn eigen geposte berichten zijn verwijderd. Nu was ik uit nieuwsgierigheid op zoek naar mijn eigen persoonsgegevens op bokt, om te kijken of mijn account helemaal 'clean' is.
Ik kwam erachter dat dit nog niet het geval is, omdat sommige gebruikers (vooral in HK fora) mijn berichten hebben geciteerd.

Is het mogelijk om de tekst in die geciteerde berichten ook te verwijderen, zodat mijn account nog net wat anoniemer is dan nu? Ik heb namelijk spijt van mijn keuze om bepaalde zaken online te zetten en ik zou die graag willen verwijderen :)

Ik wist even niet met wie ik hierover contact kon opnemen, maar ik heb wel een overzichtje voor mezelf met de berichten die ik bedoel, mocht er de mogelijkheid zijn op de geciteerde berichten te wijzigen.

Groetjes,

Werecat

Edit: Het gaat hierbij trouwens om 9 berichten.

LaCiega

Berichten: 1070
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Anonimiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:10

Wat ik ooit heb laten doen is mijn naam uit oude quotes laten halen tegelijkertijd met een naamswijziging. Hierdoor was ik niet meer te linken aan mijn berichten. Eigen berichten zijn toen verwijderd/geanonimiseerd. Dit had geen consequenties voor de topicleesbaarheid. Was echt heel top hoe bokt dit heeft geregeld voor mij

Werecat

Berichten: 3060
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: Kuar Nhial; I'll be the leader of the air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-18 16:13

LaCiega schreef:
Wat ik ooit heb laten doen is mijn naam uit oude quotes laten halen tegelijkertijd met een naamswijziging. Hierdoor was ik niet meer te linken aan mijn berichten. Eigen berichten zijn toen verwijderd/geanonimiseerd. Dit had geen consequenties voor de topicleesbaarheid. Was echt heel top hoe bokt dit heeft geregeld voor mij


:j ik vind het ook ontzettend fijn dat ik toen ben geholpen, maar wil nu graag de puntjes op de i zetten.

Achteraf gezien ben ik ook te vroeg begonnen met bokt, als ik ga nadenken over 'mediawijsheid,' maar daar is nu niks meer aan te doen.

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: Anonimiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:31

Ik heb precies het zelfde, zou graag niet alles meer online willen hebben.

LaCiega

Berichten: 1070
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:31

Werecat schreef:
LaCiega schreef:
Wat ik ooit heb laten doen is mijn naam uit oude quotes laten halen tegelijkertijd met een naamswijziging. Hierdoor was ik niet meer te linken aan mijn berichten. Eigen berichten zijn toen verwijderd/geanonimiseerd. Dit had geen consequenties voor de topicleesbaarheid. Was echt heel top hoe bokt dit heeft geregeld voor mij


:j ik vind het ook ontzettend fijn dat ik toen ben geholpen, maar wil nu graag de puntjes op de i zetten.

Achteraf gezien ben ik ook te vroeg begonnen met bokt, als ik ga nadenken over 'mediawijsheid,' maar daar is nu niks meer aan te doen.


:+ tjsa, dat is altijd achteraf zo..
Maar ik denk niet dat je veel problemen zult hebben om 'iets' geregeld te krijgen. Zeker niet voor slechts 9 berichten valt er wel wat te bedenken.

Ik vind het anders als er ontzettend veel gewist en gedaan zou moeten worden.

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Anonimiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:42

Ik zou met deze vraag even een mod (zo'n groene :P ) een berichtje sturen, zij kunnen je helpen of weten lig hoe en wat.

Werecat

Berichten: 3060
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: Kuar Nhial; I'll be the leader of the air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-18 16:45

justkid schreef:
Ik zou met deze vraag even een mod (zo'n groene :P ) een berichtje sturen, zij kunnen je helpen of weten lig hoe en wat.


Maakt het niet uit welke? Ik wist niet zo goed wie ik moest berichten

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Anonimiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:46

Nee hoor dat maakt niet uit, zij hebben contact met elkaar en dan komt het vast goed :)

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16127
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:47


Werecat

Berichten: 3060
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: Kuar Nhial; I'll be the leader of the air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-18 17:04

Essie73 schreef:
Als je slechts enkele berichten waarin persoongegevens staan verwijderd of aangepast wilt hebben, kun je dit verzoek doen via een TEM. Dit geld ook voor quotes van jouw berichten.

Als het om meerdere berichten gaat kun je een mail sturen naar webmaster@bokt.nl

https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Berichten_verwijderen


Dankjewel :j

Krijg je bij een TEM een bevestiging van aanpassing?

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16127
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Anonimiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:06

Dat is wel de bedoeling :D