Vind ik leuk optie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Vind ik leuk optie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-18 21:42

Goedenavond,

Misschien is het weleens voorbij gekomen, maar ik kon het zo niet terug vinden. Ik merk dat ik heel vaak een soort van vind ik leuk of upvote optie mis. Er hoeft niet eens een vindt ik niet leuk knop te komen maar je kunt er ook simpelweg mee laten weten dat je hetzelfde zou antwoorden als een ander alleen hoeft het dan niet 10 keer in het topic gezegd te worden,maar zie je dan bijvoorbeeld upvote x 10.
Ik lees ook regelmatig letterlijk de reactie ik mis de vind ik leuk knop.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


Divers

Berichten: 1058
Geregistreerd: 27-06-18

Re: Vind ik leuk optie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 21:43

Alweer? :')

Dan maak ik maar zin.

Amado7

Berichten: 10717
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 21:44

Gebruik de zoekfunctie eens :) Of de topics van afgelopen half jaar.

Niet perfect is ook goed

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-18 21:47

Divers schreef:
Alweer? :')


Ik dacht al dat zal toch ook wel al gevraagd zijn, maar toen ik zocht kreeg ik natuurlijk allemaal andere topics met dezelfde titelwoorden erin verwerkt. Ik had ook gauw wat pagina's van forumzaken bekeken, maar daar zag ik het ook niet. Sorry als het antwoord al ergens te lezen is of als ik dan toch niet goed gezocht heb, ik zoek nog een keer :')

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25863
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Vind ik leuk optie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 21:49

Er is een soort van Like functie. Die is echter alleen bij ITP topics en ook alleen bij de eerste post van TS.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Lumi

Berichten: 4429
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Vind ik leuk optie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 22:06

Ik vind de like functie die er nu is heel fijn werken, maar zou hem best uitgebreid willen zien. Naar fotoverzameltopics bijvoorbeeld, of naar Uit de Kunst. Daar mis ik hem wel.


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Joesje, Wopkebrok en 4 bezoekers