Ineens topic foetsie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Ineens topic foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 13:19

Zit ik te lezen in ''[VOLG] Het paard van de dierenbeul'' en wil ik naar de volgende pagina gaan, blijkt het hele onderwerp niet meer te bestaan :? . Geen bericht dat het gesloten is en/of verwijderd zal worden, nee gewoon ineens poef weg :? .

Is dit een bug oid?

Onali

Berichten: 18460
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Ineens topic foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:20

Zal wel niet de goede kant opgegaan zijn en naar de MH verplaatst zijn.

Was juist aan het bijlezen.

Telpeva

Berichten: 14708
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Ineens topic foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:20

Jammer ik was ook aan het bijlezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:21

Het is samengevoegd met het andere topic ... geen idee of dat weer open gaat dan..

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 13:22

Onali schreef:
Zal wel niet de goede kant opgegaan zijn en naar de MH verplaatst zijn.

Was juist aan het bijlezen.

Ja maar dat gaat normaal gesproken toch nooit op die manier?


Ik heb het idee dat het ineens aan [MD] Atactisch paard is vastgeplakt, maar het is toch niet normaal om dat zonder verwijzing te doen of ben ik nou gek :? ?
En dan staat dat topic ook nog eens op slot zonder enige melding dat en waarom het op slot staat. Gaat lekker.

zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Ineens topic foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:24

We zijn net met het topic bezig geweest waardoor nog niet alles afgerond is, maar de topics zijn samengevoegd tot 1 en het combineerde topic zal straks worden heropend.

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Re: Ineens topic foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 13:29

Maar het topic is dus gewoon uit de 'eigen berichten'-lijst verdwenen, dus onmogelijk om terug te vinden. Waarom niet een doorlink maken naar het nieuwe topic?

Ik zat er toevallig in te lezen en kreeg bij 'volgende' gewoon de melding dat het niet bestond, ook hier zou ik toch doorgelinkt moeten worden? Of zijn jullie dat nu nog aan het regelen?

RianneH

Berichten: 28234
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ineens topic foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:36

Ik vermoed dat die doorlink niet mogelijk is, als in, het stipje op het topic is weg, want het originele topic is 'weg'.

Gebeurd niet vaak dat we een geheel topic samenvoegen, meestal zijn het kleine stukken en dan wordt het topic verder behouden.
Achteraf hadden we misschien één bericht van onszelf kunnen laten staan met een link naar het samengevoegde topic zodat het iets duidelijker blijft. Ik ben zelf niet handig genoeg met deze techniek om te kunnen beoordelen of dat achteraf nog kan, maar zal eens kijken of we daar uit kunnen komen.

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 13:41

RianneH schreef:
Ik vermoed dat die doorlink niet mogelijk is, als in, het stipje op het topic is weg, want het originele topic is 'weg'.

Gebeurd niet vaak dat we een geheel topic samenvoegen, meestal zijn het kleine stukken en dan wordt het topic verder behouden.
Achteraf hadden we misschien één bericht van onszelf kunnen laten staan met een link naar het samengevoegde topic zodat het iets duidelijker blijft. Ik ben zelf niet handig genoeg met deze techniek om te kunnen beoordelen of dat achteraf nog kan, maar zal eens kijken of we daar uit kunnen komen.

Dat lijkt me een veel fijnere en duidelijker oplossing ja :) .

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Ineens topic foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:50

De mogelijkheid zoals door RianneH voorgesteld kan niet.

In praktijk komt het niet vaak voor dat wij dergelijke grote topics samenvoegen, laat staan topics van heel verschillende onderdelen op het forum. De techniek is daar nog niet helemaal op berekend :-)

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Ineens topic foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:56

Waarom word er voor gekozen om die topics toch samen te voegen?

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:57

Ladybird schreef:
Waarom word er voor gekozen om die topics toch samen te voegen?


Waarom niet? Het onderwerp loopt gewoon door en twee topics geven enkel verwarring.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:59

Het topic op PP stond niet op een plek waar het hoorde, het had sowieso naar MD gemoeten :-)

Op MD stond nog het oorspronkelijke topic waar TS in eerste instantie niet meer in wilde reageren. Nu ze toch een update wil plaatsen op het forum en er een volgtopic van wil maken is het meest logisch om dit dan bij het oorspronkelijke topic te voegen.

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Ineens topic foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:03

Wat heeft het voor nut, TS gaat daar toch niet meer reageren ;)

Palmera

Berichten: 9455
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Ineens topic foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:11

Vreemde beslissing, mods! Ik kan me zo voorstellen dat het, voor de TS, wél twee totaal verschillende topics zijn.

De eerste met veel gedram en gezeur. En nu er eindelijk langzaamaan positief nieuws is snap ik dat dat een nieuw topic waard is.

Als ik morgen een topic open over mijn nieuwe kreupele paard betekend dat toch niet dat ik geen nieuw topic mag openen over datzelfde paard als het niet meer kreupel is?

Rocamor

Berichten: 10852
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Ineens topic foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:19

Palmera, dat nieuwe topic is mijn of meer en herhaling van zetten van het oude. Met een paar reacties van mensen die er een andere kijk op hebben

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:35

Rocamor schreef:
Palmera, dat nieuwe topic is mijn of meer en herhaling van zetten van het oude. Met een paar reacties van mensen die er een andere kijk op hebben


Fout, dat was niet de bedoeling van het topic maar eerder de vorderingen te laten zien.. Dat sommige mensen het dan nodig vinden om in herhaling te laten vallen, zodat ook dit topic op slot kan is weer iets anders. Aangezien er toch wel verbetering te zien is bij het paard, wat hij dan ook zou mankeren. Daarin is inderdaad de titel van het topic en de formulering van de OP niet zo handig en had dat imo ook anders gemogen..

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 22:25

Apple schreef:
De mogelijkheid zoals door RianneH voorgesteld kan niet.

Het eerste bericht van TS kan toch blijven staan en de inhoud aangepast door een modopmerking met de verwijzing naar het andere topic?