Topic markeren als ongelezen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Martine_Levi

Berichten: 2350
Geregistreerd: 23-02-10
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Topic markeren als ongelezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-18 13:55

Is dat mogelijk? Dat je een topic kunt markeren als ongelezen zodat deze overzichtelijker in je Eigen berichten blijft staan en je dus weet dat je dat topic nog moet lezen?

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 14:16

Waarom zou je dat willen? Je kan hem toch al markeren zodat hij in je eigen berichten komt te staan?

Martine_Levi

Berichten: 2350
Geregistreerd: 23-02-10
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: Topic markeren als ongelezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-18 14:32

Omdat ik veel zoek op Bokt en dan bijvoorbeeld 12 topics tegenkom die ik interessant vind om te lezen, vaak wil ik ze dan hélemaal lezen maar heb ik er op dat moment geen tijd voor. Ik stip 'm dan aan zodat hij wel bewaard blijft maar als het een topic van bijvoorbeeld 2012 is dan komt die op pagina 20 in mijn Eigen berichten lijst te staan, ik ben ook niet zo goed dat ik AL die titels kan onthouden en weet welke ik die dag er in heb gezet om nog eens te lezen..

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Topic markeren als ongelezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 14:34

Als ik hele topics wil lezen, doe ik dat via mijn mobiel, daar kan ik de internet pagina behouden en zo lezen

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 14:42

MartineC1711 schreef:
Omdat ik veel zoek op Bokt en dan bijvoorbeeld 12 topics tegenkom die ik interessant vind om te lezen, vaak wil ik ze dan hélemaal lezen maar heb ik er op dat moment geen tijd voor. Ik stip 'm dan aan zodat hij wel bewaard blijft maar als het een topic van bijvoorbeeld 2012 is dan komt die op pagina 20 in mijn Eigen berichten lijst te staan, ik ben ook niet zo goed dat ik AL die titels kan onthouden en weet welke ik die dag er in heb gezet om nog eens te lezen..

Ik denk dat je daar de bookmarkfunctie goed voor kunt gebruiken.

Martine_Levi

Berichten: 2350
Geregistreerd: 23-02-10
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-18 15:03

GDG schreef:
MartineC1711 schreef:
Omdat ik veel zoek op Bokt en dan bijvoorbeeld 12 topics tegenkom die ik interessant vind om te lezen, vaak wil ik ze dan hélemaal lezen maar heb ik er op dat moment geen tijd voor. Ik stip 'm dan aan zodat hij wel bewaard blijft maar als het een topic van bijvoorbeeld 2012 is dan komt die op pagina 20 in mijn Eigen berichten lijst te staan, ik ben ook niet zo goed dat ik AL die titels kan onthouden en weet welke ik die dag er in heb gezet om nog eens te lezen..

Ik denk dat je daar de bookmarkfunctie goed voor kunt gebruiken.


:+ goeie tip! Dat is inderdaad precies wat ik zoek! Hartelijk dank!

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 17:12

MartineC1711 schreef:
GDG schreef:
Ik denk dat je daar de bookmarkfunctie goed voor kunt gebruiken.


:+ goeie tip! Dat is inderdaad precies wat ik zoek! Hartelijk dank!

+:)+