Andere foto's bij foto's toevoegen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Andere foto's bij foto's toevoegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-18 12:44

Goedemiddag beheer,

ik wilde wat foto's toevoegen bij de bokt upload, alleen er stonden opeens foto's die ik helemaal niet ken :o? Dit lijkt mij een foutje :o? Ik weet niet of het aan mijn browser ligt of de cookies?

Groeten Bente


Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 12:57

Zou het kunnen dat je was uitgelogd? Daar gaat het wel vaker mis, ik quote mezelf even:

Paisano @ [FZ] Andermans foto's zichtbaar bij bokt upload!
Paisano schreef:
Zo ja; dan weet ik wat er mis is gegaan. Het is niet zo dat er op je eigen account ineens foto's van andere accounts zullen staan (gelukkig maar!). Het probleem ontstaat doordat de Bokt Upload ook te gebruiken is zonder account, of in ieder geval zonder dat je ingelogd bent. Wanneer je uitlogd en vervolgens op "voeg foto's toe" klikt werkt dat nog én -waar het hier om gaat- zie je alle foto's die anderen al dan niet perongeluk op die manier hebben geüpload. Geen gedoe met gehackte accounts dus, maar wel een flinke slordigheidsfout.

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-18 12:58

Ja ik heb sinds vanochtend ook problemen met dat ik de hele tijd wordt uitgelogd, misschien dat het daar mee te maken heeft!

EDIT: terwijl ik dit bericht typ, ben ingelogd, en bleef ingelogd nadat ik het had verzonden, blijven ze staan1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers