''Gebruikers kunnen mij contacteren per e-mail''

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 14:51

ik snap de negatieve reacties op de suggestie niet zo goed eigenlijk?

Het is toch fijn als mensen meedenken over zaken? Ik zie er niks dwingends in, gewoon een suggestie van iemand die iets opvalt. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar om dan ts persoonlijk aan te vallen met opmerkingen als: nou, je zult wel een heel gelukkig leven hebben etc., vind ik persoonlijk niet nodig, creeert alleen maar een erg onveilige sfeer.

Palmera

Berichten: 9454
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 14:53

IHN schreef:
ik snap de negatieve reacties op de suggestie niet zo goed eigenlijk?

Het is toch fijn als mensen meedenken over zaken? Ik zie er niks dwingends in, gewoon een suggestie van iemand die iets opvalt. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar om dan ts persoonlijk aan te vallen met opmerkingen als: nou, je zult wel een heel gelukkig leven hebben etc., vind ik persoonlijk niet nodig, creeert alleen maar een erg onveilige sfeer.

Onveilig? :+

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Re: ''Gebruikers kunnen mij contacteren per e-mail''

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 15:03

Onveilig... Really????

Mijn opmerking gaat om het zich druk kunnen maken om kleine dingen. Als je serieuze problemen hebt dan kunnen de kleine dingen je gestolen worden. Dus ja, "gelukkig" voor TS dat zij/hij zich druk kan maken over de stand van een virtueel knopje op een forum...

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: ''Gebruikers kunnen mij contacteren per e-mail''

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 22:52

gaat niet alleen om jouw opmerking...die haalde ik er toevallig even tussenuit. Maar ze noemt het volgens mij helemaal niet een probleem, maar een suggestie...ik snap niet waarom daar zo negatief op gereageerd moet worden….en Palmera, waar slaat jouw reactie nou weer op? Wat een nare manier van communiceren, bah.

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Re: ''Gebruikers kunnen mij contacteren per e-mail''

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-18 23:07

Het was inderdaad een suggestie omdat ik denk dat veel Bokkers niet op de hoogte zijn van deze functie. Ik wist niet dat je emailadres niet zichtbaar is maar ik ben wel van mening dat het beter zou zijn om deze vorm van contact zoeken uit te zetten, en op verzoek aan te kunnen zetten (dus zoals het nu is, maar beginnen met 'nee' in plaats van 'ja')

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 00:40

maximuss schreef:
Onveilig... Really????

Mijn opmerking gaat om het zich druk kunnen maken om kleine dingen. Als je serieuze problemen hebt dan kunnen de kleine dingen je gestolen worden. Dus ja, "gelukkig" voor TS dat zij/hij zich druk kan maken over de stand van een virtueel knopje op een forum...


Dat werkt blijkbaar niet bij iedereen hetzelfde. Als ik ontspannen ben kan ik me niet zo snel om dingen druk maken, maar als mijn hoofd vol zit, maak ik me gemakkelijke om hele kleine dingen druk.
Het is Bokt.
"Gelukkig" mag je hier ook berichten posten over dingen waar je niet ontzettend zwaar aan tilt, maar gewoon een gedachte over hebt. (Dat doe jij toch ook wel eens ;) )
Ik gok zo dat Bart een deel van zijn servers op marktplaats kan zetten als we alleen nog maar online komen wanneer we echt niets beters te doen hebben.

Palmera

Berichten: 9454
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 00:43

IHN schreef:
Palmera, waar slaat jouw reactie nou weer op? Wat een nare manier van communiceren, bah.

Mijn reactie sloeg doodeenvoudig op wat jij schreef. Onveilig klinkt vrij komisch. :)

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 01:02

Qerty schreef:
maximuss schreef:
Onveilig... Really????

Mijn opmerking gaat om het zich druk kunnen maken om kleine dingen. Als je serieuze problemen hebt dan kunnen de kleine dingen je gestolen worden. Dus ja, "gelukkig" voor TS dat zij/hij zich druk kan maken over de stand van een virtueel knopje op een forum...


Dat werkt blijkbaar niet bij iedereen hetzelfde. Als ik ontspannen ben kan ik me niet zo snel om dingen druk maken, maar als mijn hoofd vol zit, maak ik me gemakkelijke om hele kleine dingen druk.
Het is Bokt.
"Gelukkig" mag je hier ook berichten posten over dingen waar je niet ontzettend zwaar aan tilt, maar gewoon een gedachte over hebt. (Dat doe jij toch ook wel eens ;) )
Ik gok zo dat Bart een deel van zijn servers op marktplaats kan zetten als we alleen nog maar online komen wanneer we echt niets beters te doen hebben.


Een vol hoofd is een reden tot frustratie in kleine dingen, inderdaad. Maar als je bv ernstig ziek bent of je bent je werk of partner net kwijt dan ga jij volgens mij ook niet vallen over de plaats van een knopje op een forum, dan heb je imo veel belangrijkere dingen om over na te denken...

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:26

Palmera schreef:
IHN schreef:
Palmera, waar slaat jouw reactie nou weer op? Wat een nare manier van communiceren, bah.

Mijn reactie sloeg doodeenvoudig op wat jij schreef. Onveilig klinkt vrij komisch. :)


Tja...en het was heel serieus bedoeld....of je het nou onzin vind of niet, er wordt hier meegedacht en een suggestie gegeven. Als daar vervolgens opmerkingen op komen van: heb je niks beters te doen, je hoeft hier niet te zijn, jeetje, je hebt vast geen echte problemen etc. zou ik me persoonlijk nog een 2e keer bedenken voor ik weer een suggestie zou doen....dát bedoelde ik ermee en dat was dus verre van komisch bedoeld. wat is er mis met inhoudelijk ingaan op de suggestie waarom je al dan niet iets vind?


Ook op het internet kun je gewoon respectvol met elkaar communiceren.