[Dienstmededeling]De Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13094
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

[Dienstmededeling]De Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-18 12:52

Ter uitbreiding van de Nieuwsredactie zijn wij op zoek naar nieuwe leden met affiniteit voor paarden en een vlotte schrijfstijl die het leuk vinden om artikelen te schrijven en mensen te voorzien van actueel nieuws. Als lid van de Nieuwsredactie werk je samen in een klein team van vrijwilligers. Er wordt van je verwacht dat je gemiddeld één uur per dag, voor minimaal vijf dagen in de week, aan je functie als Nieuwsredactielid besteedt. De ene dag zal dit wat meer zijn, de andere dag kan dit weer minder zijn. Je functie bestaat niet alleen uit het verzamelen, (her)schrijven, vertalen en plaatsen van artikelen, maar ook uit het begeleiden en helpen van de bloggers en correspondenten. We vragen je om per dag ongeveer twee artikelen te schrijven/plaatsen en wanneer nodig in overleg te gaan met de andere redactieleden. Tijdens evenementen is het ook mogelijk om in naam van Bokt aanwezig te zijn en (foto)verslag uit te brengen.

Wij zoeken naar leden die:

- 18 jaar of ouder zijn;
- Communicatief vaardig zijn, makkelijk contacten leggen en plezier hebben in het schrijven van goede artikelen;
- Zelfstandig maar ook in een team kunnen werken;
- Niet bang zijn om nieuwe dingen uit te proberen;
- Voldoende tijd hebben: reken op gemiddeld een uur per dag, vijf dagen in de week (meer mag altijd);
- De Nederlandse taal goed beheersen;
- Naast Nederlands ook minimaal één andere taal kunnen lezen en vertalen;
- Ervaring met het schrijven van artikelen is een plus. We kunnen je helpen om dit verder te ontwikkelen;
- Minimaal 1000 berichten op Bokt hebben geplaatst.

Ben jij het toekomstige Nieuwsredactielid dat wij zoeken en heb je zin om je voor de Nieuwsredactie in te zetten? Dan horen wij heel graag van je!

Je kunt solliciteren middels een privébericht naar aniek1985. Vermeld in je aanmelding:

- Wat informatie over jezelf: wie ben je? Hoe oud ben je?
- Een korte motivatie: waarom wil jij je inzetten voor de Nieuwsredactie?
- Hoeveel tijd je beschikbaar hebt en op welke momenten van de dag.
- Welk gebied van de paardenwereld jouw interesse heeft.

Solliciteren is mogelijk tot en met zondag 8 juli. Hierna zullen wij een selectie maken en zullen wij enkele mensen vragen om een artikel te schrijven. Wij willen iedereen die de moeite neemt om te reageren alvast heel hartelijk bedanken voor hun interesse.

Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van deze vacature, schroom dan niet om deze te stellen.


Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [Dienstmededeling]De Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 12:55

Tof!

Nu wil ik absoluut geen zeikerd zijn, maar 2/3 maand terug heb ik met meer mensen v.d. redactie contact gehad en jullie zagen meerdere mogelijkheden en zouden er z.s.m. op terugkomen. Vanuit mijn kant nog 1/2 pb's verzonden en toen volledige radiostilte.

Zonde ;)

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Denise_Storm

Berichten: 2369
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: [Dienstmededeling]De Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 12:57

Hee, weer een oproep voor nieuwsredactie!

Ik heb vorige keer ook gereageerd, maar kom niet door de selectie omdat ik de 1000 berichten niet haal. Jammer, want het lijkt mij erg leuk om te doen en sluit aan op mijn vakgebied.

Hoop dat er andere geïnteresseerden zijn!

Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 13:25

Ailill schreef:
Tof!

Nu wil ik absoluut geen zeikerd zijn, maar 2/3 maand terug heb ik met meer mensen v.d. redactie contact gehad en jullie zagen meerdere mogelijkheden en zouden er z.s.m. op terugkomen. Vanuit mijn kant nog 1/2 pb's verzonden en toen volledige radiostilte.

Zonde ;)

Ik ga je even een pb sturen om wat uit te zoeken :j

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

mysa

Berichten: 10456
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: [Dienstmededeling]De Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 17:40

Ik heb niet elke dag een uur over maar wil best af en toe uit het Engels vertalen en/of stukken van andere redacteuren reviewen.

AM01
Berichten: 139
Geregistreerd: 25-09-10

Re: [Dienstmededeling]De Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:43

Mag hopen dat de selectie op basis van kwaliteit en niet op grond van kwantiteit plaatsvindt. 1000 Berichten wat een onzin.

RyanneZarita

Berichten: 513
Geregistreerd: 02-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 19:25

AM01 schreef:
Mag hopen dat de selectie op basis van kwaliteit en niet op grond van kwantiteit plaatsvindt. 1000 Berichten wat een onzin.


Helaas is dit toch het geval! Geen 1000 berichten = geen lid van de nieuwsredactie :')

Zarita ~ Sanne ~ Photo ~ Roosje <3

Anoniem

Re: [Dienstmededeling]De Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 19:37

Ze zouden beter kunnen kijken naar wie er betere teksten schrijft, dan wie er genoeg berichten heeft.
:D


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: [Dienstmededeling]De Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 08:31

De Nieuwsredactie wil jullie bedanken voor de aanmeldingen!
Binnenkort zal er contact opgenomen worden met degenen die zich aangemeld hebben. Mochten er tussentijds vragen zijn, neem dan gerust even contact op met iemand van de Nieuwsredactie. Nogmaals bedankt!

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers