[Dienstmededeling] Bokt zoekt nieuwe mods.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 12:39

Ladybird schreef:
Je hoeft ook geen mod te worden he! Dan meld je je toch gewoon niet aan! Dan is het hele probleem opgelost!

Ik heb me ook niet aangemeld en ga dat ook niet doen. :)
Heb er wel over nagedacht overigens maar om wat ik mijn vorige post schreef dus besloten niet te doen.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 13:09

Ik zie liever een groep die dit vrijwillig doet en zo een goede sfeer behoudt met een team die dit met plezier doet. Een team dat geld als motivatie heeft om bij te dragen aan het forum, is in veel gevallen niet een gezellig en functionerend team. Kortom, plezier moet de motivatie zijn en als je de tijd en zin hebt, geef je jezelf op. :D

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Dienstmededeling] Bokt zoekt nieuwe mods.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 13:50

Waar ik stiekem ook wel nieuwsgierig naar ben. Hebben jullie ook een idee wanneer jullie ongeveer een uitslag willen hebben? :x

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: [Dienstmededeling] Bokt zoekt nieuwe mods.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 14:10

Dat is heel lastig in te schatten.
We gaan eerst kijken of er op heel korte termijn posities ingevuld moeten gaan worden. Je zou denken dat zoiets heel makkelijk in te schatten is, maar dat is niet altijd het geval. Als er bijv. mods met break zijn dan kan ergens een gat vallen, maar op het moment dat ze terugkomen (of andere mods komen terug) dan kan zo'n positie ineens weer opgevuld zijn.
Het is grotendeels te doen om mensen die interesse hebben in portefeuille te hebben. Dat houdt in dat we achter de schermen alle aanmeldingen gaan bekijken en er met een groep mods een oordeel over gaan vellen. Sommige kandidaten zullen een afwijzing krijgen, anderen zullen in de portefeuille gaan en benaderd worden zodra er een geschikte positie vrij is.

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: [Dienstmededeling] Bokt zoekt nieuwe mods.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 23:15

Maar Oscar, je zoekt mensen maar eigenlijk weet je niet of je mensen zoekt? Kun je dan niet beter aangeven dat je een continu openstaande tool opent voor open sollicitaties? Ik denk dat er op basis van de oproep een heel andere verwachting leeft bij de sollicitanten en ergens is dat jammer.

Voor de sollicitanten: het Bokt-team is een fijn team, al zijn er altijd collega's bij met wie je meer of minder hebt. Ik heb het in elk geval op dat vlak altijd naar mijn zin gehad :)

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Dienstmededeling] Bokt zoekt nieuwe mods.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 23:31

Jaaa dat is ook wat ik in eerste instantie dacht...ik ging er stiekem ook vanuit dat er "per direct" mods aangenomen zouden worden en als nieuwe mod actief zouden worden ipv dat je in een porteffeuille gestopt zou worden. Dus ja die andere verwachting kan ik me wel in vinden ja. Al is iets nog altijd beter en leuker dan niets natuurlijk.....

En dat is over het algemeen in ieder team waar dan ook toch wel naar mijn idee? Ik heb dat iig wel overal, sommige zal je misschien vrienden mee worden en anderen werk je alleen mee samen. En uiteindelijk doe je het wel met zijn alle. Vriendjes hoef je niet met iedereen te zijn.....

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 23:42

Hmmmm, volgens mij hadden we in de openingspost al goed omschreven dat we voor de korte termijn enkele mods zoeken en dat de rest voornamelijk voor de opbouw van een portefeuille is:

Citaat:
Op dit moment hebben we plaats voor slechts enkele nieuwe mods, maar daarnaast willen we een portefeuille opbouwen waar we in de toekomst bij nieuwe vacatures uit kunnen putten.


Gezien het aantal aanmeldingen (op dit moment 49 stuks) kunnen we eigenlijk ook niet anders dan het op deze manier doen want we hebben (gelukkig :D) nu geen 49 nieuwe mods nodig. Uiteraard mogen mensen zich ook altijd tussentijds aanmelden als ze interesse hebben.

Hilli, dat laatste is trouwens wel erg leuk om nog eens te lezen. Wat mij betreft ook geheel wederzijds, dat groen stond je hartstikke goed en je bent altijd een fijne collega geweest om mee samen te werken :)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: [Dienstmededeling] Bokt zoekt nieuwe mods.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 09:30

Zojuist heb ik de aanmeldlink uit de openingspost gehaald omdat de aanmeldtermijn voor deze ronde nu verstreken is. In totaal hebben we 50 aanmeldingen ontvangen en daar zijn we heel, heel, heel erg blij mee. Ik wil daar iedereen, ook namens de rest van het team, heel erg hartelijk voor bedanken!

De komende dagen zullen in het teken staan van het ordenen van de aanmeldingen. We zullen ook iedereen die zich aangemeld heeft een bevestiging sturen zodat jullie weten dat jullie aanmelding goed binnen is gekomen. Heb je deze na ongeveer een week nog niet ontvangen, dan wil ik je vragen om even contact op te nemen met Zonnebloem18.

In de tijd daaropvolgend gaan we alle aanmeldingen uitgebreid bekijken en dan gaan we ook bezien of er kandidaten zijn die we meteen kunnen gaan vragen of dat we deze door gaan plaatsen naar de portefeuille om later te benaderen.

Als er vragen zijn, dan mag er altijd contact gezocht worden met Zonnebloem18 (zij is de coordinator van de oproep).

Ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle aanmeldingen en we gaan ermee aan de slag!