[Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sizzle

Berichten: 35684
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: [Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 23:09

Hier ook een blije bokker, eindelijk geen dikke buiken en geurkaarzen meer *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 23:17

BartVB schreef:
Ik ben echt heeeeeeeeeel benieuwd naar de bureau's en huiskamers van de mensen die hun Eigen Berichten zo leeg houden :j


Die mensen hebben dáár dan weer geen tijd voor :+

Heb ook al zitten denken om alles wat ik niet wil volgen te gaan negeren, maar ben er nog niet voor kunnen gaan zitten :P En misschien geef ik het op een bepaald moment toch wel op, haha.

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Re: [Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 23:21

Bedankt voor de herinnering.. gelijk mn eigen berichten lijst weer eens opgeschoond _/-\o_

SayaJones

Berichten: 11927
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 00:23

BartVB schreef:
@Ladybird; geen idee. Ook niet heel makkelijk om statjes te maken daarvan. Maar veel meer mensen dan verwacht houden hun 'Eigen berichten' pagina om de een of andere reden zo leeg mogelijk.

@Tica_81; met 4 miljoen keer klikken kom je een eind :j Weet niet hoeveel vrijetijd je hebt?


Ik ben er ook zo eentje _O-
Ben overigens wel benieuwd hoe je dat in 1 oogopslag zo kan zien want neem aan dat je niet alle gebruikers afgaat om te kijken hoe eigen berichten eruit ziet :))

Anastasia24

Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: [Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 00:34

Altijd handig. :P
Bedankt. *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 08:35

BartVB schreef:
@Ladybird; geen idee. Ook niet heel makkelijk om statjes te maken daarvan. Maar veel meer mensen dan verwacht houden hun 'Eigen berichten' pagina om de een of andere reden zo leeg mogelijk.

@Tica_81; met 4 miljoen keer klikken kom je een eind :j Weet niet hoeveel vrijetijd je hebt?


:wow:
Nee hoor... Ik beperk me tot de topics die ik gewoon echt niet wil zien.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 09:01

BartVB schreef:
Ik ben echt heeeeeeeeeel benieuwd naar de bureau's en huiskamers van de mensen die hun Eigen Berichten zo leeg houden :j

Een zooitje. :D Maar ik heb m'n Eigen Berichten systematisch opgeschoond van 55 pagina's naar 1 en ik vind het heerlijk. *\o/* Ben ik tenminste nog érgens georganiseerd en opgeruimd. :') Nu gebruik ik 'm ook om een paar topics te bewaren die ik nog eens wil doorlezen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: [Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-18 10:07

@SayaJones; is in theorie een statje van te maken maar ik zeg dit eigenlijk alleen op basis van wat men op FZ heeft gezegd over het gebruik van de stipjesfunctie :)

Haha, Mijn Eigenberichten als rustpunt in een chaotisch leven. Dat moet ik ook eens proberen :j

prugelpiet

Berichten: 12561
Geregistreerd: 20-01-12

Re: [Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 12:20

Mijn eigen berichten zijn met bijna 70 pagina's niet echt een geordend rustpunt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 13:46

Baaaaaaaaaaart ... is het geen optie om een volledig onderdeel van een subforum te negeren? O:)
Bespaart wat klikwerk :') En dat je dan eventueel nog losse topics eruit kan vissen om wel te laten verschijnen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: [Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-18 14:46

Haha, doe maar ingewikkeld :)
Ja, dat is een optie. Maar nee, dat gaan we, zeker in die vorm, (nu) niet doen :+

Mag ik vragen welk forum je zou willen blokkeren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 14:59

Hoeft niet persé een forum hoor, gewoon een onderdeeltje is ook al goed. Zo zie ik bv graag veulens, maar die drachtige merries hoeft niet zo nodig. Dus bv merries kijken zou ik dan negeren, waarbij ik als ik eens een merrie toch wil volgen dat onderwerp dan kan aanstippen.

Is niet zo ingewikkeld hoor O:)

Palmera

Berichten: 9454
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: [Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 15:01

Hoe maak je het trouwens weer ongedaan? :+

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Re: [Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 15:10

Ik wist niet dat ik deze functie wilde tot we hem nu hebben. Wat heerlijk dat ik al die grote topics eruit kan gooien :D

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 15:17

[***] schreef:
Hoeft niet persé een forum hoor, gewoon een onderdeeltje is ook al goed. Zo zie ik bv graag veulens, maar die drachtige merries hoeft niet zo nodig. Dus bv merries kijken zou ik dan negeren, waarbij ik als ik eens een merrie toch wil volgen dat onderwerp dan kan aanstippen.

Is niet zo ingewikkeld hoor O:)


Zonder merries geeft echt zoveel rust nu in het voorjaar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 15:49

Palmera schreef:
Hoe maak je het trouwens weer ongedaan? :+

Net als stippen / ontstippen, gewoon nog een keer klikken.

Palmera

Berichten: 9454
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 15:54

Anoniem schreef:
Palmera schreef:
Hoe maak je het trouwens weer ongedaan? :+

Net als stippen / ontstippen, gewoon nog een keer klikken.

En hoe doe je dat dus als dat topic niet meer zichtbaar staat in de actieve onderwerpen? :+

En je bedenkt je volgend jaar dat er misschien toch nuttige info staat in dat topic met die stomme titel.

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 15:55

Palmera schreef:
Anoniem schreef:

Net als stippen / ontstippen, gewoon nog een keer klikken.

En hoe doe je dat dus als dat topic niet meer zichtbaar staat in de actieve onderwerpen? :+

En je bedenkt je volgend jaar dat er misschien toch nuttige info staat in dat topic met die stomme titel.


Dan ga je naar het desbetreffende subforum, en daar kun je dan het kruisje wegklikken :)

pien_2010

Berichten: 43225
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 17:41

Ladybird schreef:
Bart, ja dat doe ik ook, heb nooit meer als anderhalve pagina en dan ontstip ik alles weer wat niet interessant meer is of niks meer in gezegd word


Ik heb één pagina. Mijn bureau is vrij opgeruimd net als mijn emailbox en pb box van Bokt. :D

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 16:24

Nogmaals DANK voor deze functie!!!!!!
Wat een heerlijkheid om niet constant tegen een bepaald dom topic aan te moeten kijken van iemand waar ik gewoon een allergie voor heb.
klik klik en weg! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Selina

Berichten: 14284
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 16:32

En alle driehonderd veulen topics :=

Sizzle

Berichten: 35684
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 19:22

Lienie_F schreef:
[***] schreef:
Hoeft niet persé een forum hoor, gewoon een onderdeeltje is ook al goed. Zo zie ik bv graag veulens, maar die drachtige merries hoeft niet zo nodig. Dus bv merries kijken zou ik dan negeren, waarbij ik als ik eens een merrie toch wil volgen dat onderwerp dan kan aanstippen.

Is niet zo ingewikkeld hoor O:)


Zonder merries geeft echt zoveel rust nu in het voorjaar :D


Haha ik heb ook een bezetene alle dikke buiken uitgewist :D

Telpeva

Berichten: 14705
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 23:01

Ik heb nu een topic op negeren gezet, maar onder het kopje 'mijn berichten' staat dit topic nog wel in de lijst aan de linkerkant. Misschien is het het puntje op de i als het daar ook zou kunnen verdwijnen? O:)

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: [Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-18 16:02

Fijn dat de functie bevalt ( ;) ) :j

In de lijst naast 'Mijn berichten' blijven ze nu inderdaad staan, had het idee dat ze daar wat minder opvallen omdat nieuwe topics daar niet automatisch omhoog gaan. Ik kijk in die lijst normaal niet verder dan tot het laatste topic dat ik al gezien had.

Op die manier is het makkelijker om een per ongeluk genegeerd topic weer terug te vinden, iig als het in een forum staat dat je volgt. Maar als de voorkeur uit gaat naar daar ook kwijt maken dan is dat vrij eenvoudig te regelen :j

Sizzle

Berichten: 35684
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 19:03

Ik heb net 3x geprobeerd een topic onzichtbaar te maken maar hij komt steeds terug. Af en toe komt ook spontaan iets terug wat ik eerder uitgeschakeld had.