[Dienstmededeling] Proef met centrale topics

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-18 15:31

Laurora, dat het je nog niet opgevallen was is misschien alleen maar goed. Dat betekent in elk geval dat onderdelen niet compleet overspoeld worden met dezelfde vragen, want anders zou je het vast wel gemerkt hebben :)

Koper, dat hoop ik ook. De bal ligt nu ook minder bij de mods en meer bij de gebruikers en wat ik tot nog toe gezien heb is positief. Als er een topic geopend wordt over een onderwerp waar een centraal topic over is, dan wordt daar over het algemeen op een fijne manier naar verwezen, zonder iemand te 'dwingen' daar ook te gaan posten. Eigenlijk precies zoals we het voor ogen hadden.

Cayenne, tot nog toe valt dat allemaal reuze mee, ik heb ze in elk geval nog niet gezien.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Proef met centrale topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:34

Super ontwikkeling! Ik lees centrale topics nooit, je weet niet waar je moet beginnen en eindigen en als je een vraag stelt wordt ie vrijwel direct ondergesneeuwd. Dus helemaal top dit!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-18 10:19

Ondertussen zijn de 2 maanden proefperiode ongeveer voorbij en hebben we ook met het team de ervaringen doorgesproken. Net als bij jullie als gebruikers wordt het vooral als positief ervaren, dus dat is hartstikke fijn :) Conclusie is dan uiteraard dat we deze wijziging definitief door gaan voeren. Mocht er in de toekomst aanleiding zijn om een topic alsnog 'verplicht' centraal te maken dan zullen we dat uiteraard doen, maar voor nu blijft het bij de eerder genoemde vijf topics.

Even praktisch:
- De vijf topics die in de OP genoemd staan blijven centrale topics (over deze onderwerpen mogen geen zelfde losse topics geopend worden) en krijgen straks de tag [centraal].
- De topics die nu als centrale topics door het leven gaan krijgen straks een [info]-tag. Dat betekent dat ze wel blijven bestaan en dienst gaan doen als een soort naslagwerk, plus dat er nog gewoon in gepost mag worden op vrijwillige basis.

Deze week zullen we alle topics die nu als centraal gemarkeerd staan na gaan lopen en kijken of ze nog actueel zijn en straks een info-tag gaan krijgen. Ik verwacht dat deze voorbereidingen en het overleg daarover ongeveer een week in beslag gaan nemen en dat zou betekenen dat we de omzetting volgende week kunnen gaan doen.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

colunder

Berichten: 3545
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Re: [Dienstmededeling] Proef met centrale topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 17:45

Hahaha, zie dit topic nu pas, niks van de verandering gemerkt.


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: [Dienstmededeling] Proef met centrale topics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-18 17:58

Beetje jammer, het is best veel werk ;) :))

Ondertussen hebben we een begin gemaakt met het omzetten van de topics.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers