Op naar een positiever/actiever Bokt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sizzle

Berichten: 35665
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 18:55

Ik kijk graag naar kwalitatief goede foto‘s of iets wat echt wat uitstraald.
Ook foto topics waar iemand echt moeite in heeft gestopt met duidelijke opnames vind ik prima.

Maar een black foto waar je zo ongeveer nog net met moeite de ogen ziet en dan ook gelijk 5 nagenoeg identieke. Daar valt gewoon niets (aardigs) over te zeggen. Hooguit: leuk geprobeerd, neem nog eens een lesje.
Je hoeft niet perse al je kladjes op internet te zetten puur omdat het kan toch?
Doe je dat wel omdat je het ZELF leuk vind, ben dan niet beledigd dat een ander niet zo onder de indruk is.
Ik zie gewoon niet in wat er mis is met geen reacties, blijkbaar gewoon weinig boeiend of het spreekt al voor zich.
Deal with it dat je blijkbaar 13 in dozijn bent, prima toch?
Laatst bijgewerkt door Sizzle op 04-02-18 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Re: Op naar een positiever/actiever Bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 19:01

Daar kan ik me wel in vinden :j Al ben ik die topics nog niet tegengekomen, maar ik zit ook pas sinds kort weer op ITP te kijken :P

Wat er "mis" is met geen reacties is dat ik het jammer vind voor de moeite die iemand erin heeft gestoken. Ik weet dat ik altijd nadenk welke foto's en hoe ik het topic maak etc en ben er vaak toch relatief lang mee bezig om het in elkaar te steken. Als er dan geen reacties komen denk ik "ok, heb tenminste al niks mis gedaan waar iedereen het nodig over moet hebben" maar toch is het ook niet leuk, want je doet wel moeite. Omdat er toch vaak wel iets te zeggen is over een topic wil ik dit vanaf nu zelf meer proberen te doen. Maar als er echt niks komt ga ik ook niet iets plaatsen om het plaatsen, dat is ook niet nodig. Echter is doorgaans de moeite doen om te klikken en te kijken wel al genoeg om iets te kunnen zeggen.

Maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk, en iedereen moet al dan niet reageren hoe hij/zij zich daar zelf in kan vinden :)

Sizzle

Berichten: 35665
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 19:04

Ik kom eigenlijk enkel op bokt om dingen te leren: zeldzame ziektes, nieuwe ontwikkelingen, nieuwe rijstijlen etc.

Het dagelijks leven van de voor mij onbekende medebokers boeit mij gewoon eigenlijk niets (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Ik zal ook nooit op een blog reageren tenzij er iets te melden is waar echt flinke meerwaarde in zit.

Zaken als: dikke buiken, verslag van de dag zou ik niet missen als ze weg waren.

Ik zie trouwens: „je best ergens op doen“ ook niet als reden dat het dus vanzelfsprekend boeiend is.
Stel dat je kind voor het eerst gehinkeld heeft. Als ouder ben je wellicht trots en je kind heeft vreselijk zijn best gedaan. Denk je dan echt dat een volslagen onbekende dat boeit?

Vraag je eerst af waarom je ergens je best voor doet: voor jezelf of voor nietszeggende likes van mensen die niets beters te zeggen hebben.

Mij persoonlijk zal het me niet interesseren als iemand mijn willekeurige paarden kiekje niet bejubeld.

BigBen
Berichten: 2076
Geregistreerd: 11-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 19:20

Sizzle schreef:
Zaken als: dikke buiken, verslag van de dag zou ik niet missen als ze weg waren.

Ik zou Bokt al helemaal niet missen als het weg was.
Eerlijk, ik begrijp dit soort topics niet.
Waarom maken mensen zich in godsnaam druk over Bokt ?

il faut d'abord durer

Sizzle

Berichten: 35665
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 19:35

Ik heb laatst een ansichtkaart gekocht die voor mij een typische karikatuur is van het hedendaagse internet.
De verslaving van het aanjubelen van het dagelijks leven waar dit topic voor mij precies op aansluit.

Afbeelding

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Op naar een positiever/actiever Bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:46

Ik vind itp ook soms wel, soms niet interessant. Er is niet heel vaak dat iemand er iets heel leuks van maakt, met bijzondere foto's.

Als ik dan 2 pagina's al zie met 'wat een knapperd, wat leuk!' heeft het weinig toegevoegde waarde- zo voelt het voor mij persoonlijk- om nog eens hetzelfde te zeggen.

Als je een lelijk paard hebt, ga ook ik niet reageren inderdaad.

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Op naar een positiever/actiever Bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 22:36

Mij lijkt het helemaal een idee om bepaalde rubrieken weg te kunnen klikken uit je actieve onderwerpen lijst. Maar dat is helemaal offtopic :D

Ik kan me er wel in vinden wat sommige zeggen, dat je in een topic maar simpele mobiel foto s waar het paard half op staat. Ja daar reageer ik ook niet op want het soort foto doet veel en dan vind ik het ook geen leuk topic. Ik vind zelf de oortjes topcics ook verschrikkelijk, maar klik ze dan gelijk weer weg. Maar ik klik hem ook vaak weg als ik het gewoon heel leuk vind en vind het soms inderdaad leuk om even de moeite te nemen om een reactie te plaatsen. Zelf vind ik het ook oervervelend als ik een topic open met een vraag en er reageert niemand op terwijl het soms iets heel simpels is. En als er een topic opent waarbij iemand met een slof rijd: hoo maar, die heeft binnen een uurtje al een paar pagina s vol. Niemand is verplicht te reageren, maar ik ga in ieder geval de moeite nemen om af en toe niet weg te klikken maar even een reactie te plaatsen!

Niet perfect is ook goed


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers