[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin januari 2018

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin januari 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 22:20

De eerste maand van het nieuwe jaar is wat ons betreft voorbijgevlogen. Maar niet ongemerkt, al was het alleen al vanwege de vele zeepaardjes en griepgevallen. De eindejaarssmileys zullen weer opgeborgen worden, maar niet zonder nog even de nieuwe smileys onder de aandacht te brengen. Er zijn weer wat wisselingen binnen het team en de correspondenten hebben flink wat versterking gekregen. En natuurlijk is er weer een handige tip van het team. Veel leesplezier!

Inhoudelijk

Forum
Eindejaarsfora
Ook dit jaar waren de eindejaarsfora (Prettige Feestdagen en Een Jaar Lang-In The Picture) weer een groot succes. Helaas komt aan alles een eind, zo ook aan de feestdagen. Dat betekent dat de eindejaarsfora en de eindejaarssmileys weer veilig opgeborgen gaan worden. De geopende topics zijn verplaatst naar andere fora: de PF-topics staan nu op LZP en de topics die op EJL-ITP geplaatst waren zijn naar RIJ-ITP verplaatst. We willen jullie bedanken voor jullie bijdragen!

Smileys
De eindejaarssmileys zullen zoals hierboven al genoemd werd, veilig opgeborgen worden. Wij willen het creatieve-team, Warboel en Jans onder begeleiding van SplashIsLief, nog bedanken voor hun werk om de eindejaarssmileys op te frissen. Zo heeft Warboel een nieuwe bewegende smiley gemaakt, de cheerleader máár deze keer met sterretjes en heeft Jans de enige echte witte Amerigo gemaakt. Bedankt!

Nieuwsredactie
Januari is voorbij en dat betekent dat de Nieuwsredactie weer de eerste top drie van meest bekeken nieuwsberichten voor jullie op een rijtje gezet heeft. Het meest gelezen bericht van januari is nog vrij recent, de ophef rondom de nieuwe amazone van Vorst D, voormalig dressuurpaard van Diederik van Silfhout. Dit topic werd maar liefst 11464 gelezen. Het tweede topic ging over het meisje wat dood aangetroffen werd op een manege in Wemmel. Dit topic werd 9260 keer bekeken. En als laatste het topic over de Oostenrijkse springruiter Bernhard Maier die voor vijf jaar geschorst werd. Dit topic is 6582 keer bekeken.

Jaaroverzichten
2017 was weer een roerig jaar op het gebied van nieuws uit de paardenwereld. Valegro en Parzival namen afscheid van de sport, LisaDijk begon met bloggen voor Bokt, Krabt.nl werd opgericht, Arlando werd verkocht naar Denemarken en nog veel meer. We maakten voor jullie een totaaloverzicht van het nieuws in 2017: [VN] Het nieuws op Bokt in 2017

Ook op Bokt gebeurde heel veel. Een enthousiast team van correspondenten speurden het forum af naar leuke nieuwtjes, saamhorigheid, interessante verhalen en bijzondere gebeurtenissen. Zo vertelde bokker Riddershow over de historische shows die ze geeft, ontving Joolien een bloemetje na een heftig ongeluk en vertelden diverse bokkers over de vriendschappen die zij dankzij Bokt hebben. Je kunt het totale overzicht hier lezen: [VN] Jaaroverzicht Bokt Community 2017

Nieuwe correspondenten
Voor het nieuws van de Bokt-community plaatsen wij een oproep voor nieuwe correspondenten. We hebben uit de aanmeldingen drie bokkers uitgekozen die het correspondententeam gaan versterken. Welkom Jellybeans, prulletje en risje!

Bezwaarcommissie
De Bezwaarcommissie heeft alle onderwerpen behandeld. Mocht je vragen hebben voor het BZC of over wat zij doen? Stel ze gerust, de BZC neemt deze dan mee in het volgende BBB. Ook wanneer er weer nieuws is vanuit het BZC, zullen zij weer berichten plaatsen.

Technisch
Niet echt januari-nieuws, maar wel nog even het vermelden waard: Vrijdag 2 februari gaat Bart de servers weer even een update geven. Dat betekent dat jullie die dag wat problemen kunnen ondervinden qua gebruik van Bokt. Gelukkig is het van tijdelijke aard en hopelijk draait Bokt daarna weer stabieler. Hier lees je meer: [FZ] [Dienstmededeling] Vrijdag serveronderhoud

Team
Nieuw
Deze maand heeft Kabayo een lavendel jasje gekregen en zal zij de nieuwsredactie komen versterken. We wensen je heel veel plezier in het team!

Terug van break
Celine_Famke is weer terug van haar break, zij zal het nieuwsteam weer komen versterken en elke dag nieuws plaatsen. Wij zijn blij dat ze weer terug is!

Amaryllis was tijdelijk met zwangerschapsverlof en is nu weer terug in het groen! Zij zal de fora LZP en STW onder haar hoede nemen. Fijn dat je er weer bent!

Tips van het Team & Vragen van Bokkers
Wist je dat?
Als je een heel bericht hebt getypt en je op plaatsen drukt en het bericht in z'n geheel verdwenen is, je het terug kan krijgen door op 'vorige' te klikken zolang je op hetzelfde tabblad (dus de internet pagina niet hebt afgesloten) zit? Door terug te gaan kom je bij de eerste pagina waar je je bericht aan het typen was, je kan het dan alsnog plaatsen of het bericht kopiëren en opnieuw plaatsen.

Ik heb een vraag of een suggestie voor een tip!
Dat kan! Je kunt je vraag of suggestie pb-en naar [***].



CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin januari 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 18:23

**\O/** Leuke update!

Have You Hugged Your Horse Today?

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin januari 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 23:43

Krabt.nl?

...

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 00:12

benangelique schreef:
Krabt.nl?

Liever niet!


Afbeelding

Have You Hugged Your Horse Today?

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin januari 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 01:03

Krabt.nl... oh, wat hebben we daarop lol gehad!

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin januari 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 20:14

Dat was de een april grap dacht ik? Krabt.nl

The end

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin januari 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 20:27

Check. Leuk dat er een nieuwe paarse is, succes en veel plezier Kabayo! +:)+

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin januari 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 20:28

Zag dat de smileys waren verzameld onder de rest, maar ze zijn er nog wel. Wanneer gaan deze in hun zomerslaap?

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin januari 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:00

Da's een goeie, het viel mij ook al op. Ik gok dat er iets niet helemaal goed is gegaan en ik ga het meteen even navragen bij Bart. Bedankt voor het melden in elk geval!

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:03

Graag gedaan Oscar! Dat gevoel had ik namelijk ook al... Fijn dat je dit met Bart wilt oppakken.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin januari 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:05

Tuurlijk :j
Er lijkt iets te zijn blijven 'hangen', dat was/is met EJL-ITP ook. Het was ineens 'half weg' :))

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin januari 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:32

Hmmm... Dingen die blijven hangen, dat moet je niet willen...

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin januari 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 16:38

Excuses voor de vertraging! De feestfora zijn weer weg, de smileys zijn er inderdaad nog. Ik vind ze zelf wel geinig, waarom door het jaar heen ook niet wat meer feestelijkheid en het scheelt gepuzzel aan mijn kant als het weer richting oktober gaat :)

Als jullie ze in de weg vinden staan dan zet ik ze met liefde en plezier weer een paar maanden in de mottenballen, maar anders staan ze de komende tijd aan het einde van de rij met smileys.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin januari 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 16:47

Mij staan ze niet in de weg, juist leuk! Waarom zouden deze geinige exemplaren in de doos stof gaan verzamelen? Lekker laten staan! **\O/**

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

pien_2010

Berichten: 43114
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 19:17

<|- :D{ *pum* [&] <:) :){ {:) **\O/**
Waarom niet. Staat niet in de weg. We vinden ze wel weer met Halloween, Sint en Kerst.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers