Topic verdwenen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Topic verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-18 19:51

Vreemd dit... Ik ben een topic kwijt :') Ik weet de exacte titel en locatie niet meer, maar hij is weg bij mijn eigen berichten en de logische fora.

Het gaat over een bokker die n.a.v. een paar foto’s en een filmpje vraagt naar de vrijspringtechniek van haar paard. Een tijdje terug heb ik hierop gereageerd en zag vanmiddag dat het topic weer actief was. Vervolgens heb ik gereageerd op een nieuwe bokker (net drie berichten geplaatst). Was benieuwd naar zijn/haar reactie, dus ik net op zoek naar het topic: foetsie.

Toen dacht ik slim te zijn en te zoeken op gebruikersnaam, daar kom ik de betreffende nieuwe bokker wel tegen, maar zie ik maar twee van zijn/haar drie geplaatste berichten 8)7 Het bericht uit het topic dat ik zoek is weg...

Ben ik nou gek? Kan iemand zich het topic herinneren en/of terugvinden?

LisaaSophie

Berichten: 622
Geregistreerd: 17-02-13
Woonplaats: Naaldwijk(westland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 19:53

shirleyp schreef:
Vreemd dit... Ik ben een topic kwijt :') Ik weet de exacte titel en locatie niet meer, maar hij is weg bij mijn eigen berichten en de logische fora.

Het gaat over een bokker die n.a.v. een paar foto’s en een filmpje vraagt naar de vrijspringtechniek van haar paard. Een tijdje terug heb ik hierop gereageerd en zag vanmiddag dat het topic weer actief was. Vervolgens heb ik gereageerd op een nieuwe bokker (net drie berichten geplaatst). Was benieuwd naar zijn/haar reactie, dus ik net op zoek naar het topic: foetsie.

Toen dacht ik slim te zijn en te zoeken op gebruikersnaam, daar kom ik de betreffende nieuwe bokker wel tegen, maar zie ik maar twee van zijn/haar drie geplaatste berichten 8)7 Het bericht uit het topic dat ik zoek is weg...

Ben ik nou gek? Kan iemand zich het topic herinneren en/of terugvinden?


Je hebt dus al gereageerd? Dan kan je tussen je eigen geplaatste berichten kijken toch?

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Topic verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-18 19:56

Bedankt voor je reactie. Jup... in de eerste zin van mijn post staat dat hij daar ook weg is.

En kijk meteen ff naar mijn registratiedatum :D Ik bok al langer dan sommige bokkers oud zijn. :') Redelijk ervaren dus... Maar heb dit nog nooit gehad...

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Topic verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 19:58

Ik weet over welk topic je het hebt, maar ik kan het ook niet meteen terugvinden haha

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Topic verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 20:02

Ik ben hem ook kwijt.
Waarom die verwijderd is?
Daar stond toch niets raars in?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Topic verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 20:04

Ik had hem vanmiddag ook gestipt om mee te lezen maar hij is idd weg?

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Topic verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-18 20:08

Bedankt! Ik ben dus niet gek! :D Nu wachten op een logische verklaring van boven... <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 20:08

Het topic is in overleg met de topicstarter verwijderd kan ik zo even snel zien.

Ik kan daar over geen toelichting geven overigens, normaal gesproken zou het topic wel even een tijdje op slot horen te staan met de mededeling dat het verwijderd gaat worden, maar in sommige gevallen (denk aan problemen door het topic of stalking etc.) Kan het zijn dat het topic per direct verwijderd wordt.

Het klopt dus dat het topic verwijderd is :j

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-18 20:10

Bedankt voor je reactie. Jammer dat het niet helemaal volgens protocol is gegaan, maar kan een keer gebeuren. Ik begrijp dat jij geen toelichting kunt geven, is er iemand die dat wel zou kunnen?

Edit: het heeft toch niets met mijn reactie te maken hoop ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 20:12

Wat gek, dat was het vrijspringtopic over het paard van Himyar toch? Die zag ik vanmiddag nog gewoon staan, volgens mij ging het erom dat Himyar wilde weten of haar eventingpaard de juiste techniek had voor een reguliere springcarriere. Ik ga eens zoeken.

edit: ik lees nu dat het topic inclusief reacties is verwijderd. Wat gek. Waarom er niet gewoon voor kiezen - net zoals altijd - om de posts van de TS leeg te halen en de rest te laten staan? Is dit een nieuw Boktbeleid?
Volgens mij was er laatst een behoorlijk lang topic over dat Bokt moderators weigerden om topics te deleten op verzoek van de TS als het ging om privacy, en dat zelfs het op verzoek verwijderen van de eigen berichten van de TS met veel tegenwerking van Bokt gepaard ging?
Is dit het nieuwe beleid van Bokt, of is Himyar/dit topic om de een of andere reden een uitzondering? Ik zag niets raars in het topic staan, en als je de openingspost leeg zou halen en de foto's en filmpjes daaruit zou verwijderen dan zou het topic toch ook klaar zijn?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-01-18 20:22, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 20:13

Heb desbetreffende moderator al even ingelicht en gevraagd om mee te kijken :j

Nogmaals het kan zijn dat het topic per direct weg moest :j

Nu weet je in ieder geval dat je niet gek bent :D

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: Topic verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 20:20

Enorme excuses... Iets te snel gehandeld. Had het topic moeten sluiten met tekst dat deze later verwijderd zou worden.
Stomme fout van mijn kant :(
Topic moest inderdaad verwijderd worden omdat er geen toestemming was van de eigenaar en deze wilde het niet openbaar op Bokt zien.
Deze topics worden anders ook verwijderd. Maar heb 1 stap overgeslagen.

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Topic verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-18 20:22

No worries, kan gebeuren! :) Bedankt voor je snelle reactie.

Christiene
Berichten: 7719
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 20:28

Wel goed dat zoiets dan wel verwijderd worden.

Ik had ook die reactie gelezen van een nieuwe bokker wou ook terug lezen wat de rest daarop wou zeggen. Over de benamingen van Vrijspringen kwa schoft en over de rug zo uit mijn hoofd.

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-18 20:58

Christiene schreef:
Ik had ook die reactie gelezen van een nieuwe bokker wou ook terug lezen wat de rest daarop wou zeggen. Over de benamingen van Vrijspringen kwa schoft en over de rug zo uit mijn hoofd.


Daar had ik op gereageerd! Ging oa over dat uit de schoft springen biomechanisch niet kan en dat over de rug gaan een modeterm is. Dat eerste is waar, maar heel veel gebruikelijke paardentaal is als je het letterlijk neemt biomechanisch niet uitvoerbaar. Wat er mee bedoeld wordt wel, je wilt een paard dat zijn schoft als hoogste punt heeft met springen en daarbij zijn rug soepel gebruikt. Of een term nu ouderwets is, modern of biomechanisch onmogelijk is: als een ruiter snapt wat er wordt bedoeld is het doel behaald in mijn optiek.

Christiene
Berichten: 7719
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 21:01

shirleyp schreef:
Christiene schreef:
Ik had ook die reactie gelezen van een nieuwe bokker wou ook terug lezen wat de rest daarop wou zeggen. Over de benamingen van Vrijspringen kwa schoft en over de rug zo uit mijn hoofd.


Daar had ik op gereageerd! Ging oa over dat uit de schoft springen biomechanisch niet kan en dat over de rug gaan een modeterm is. Dat eerste is waar, maar heel veel gebruikelijke paardentaal is als je het letterlijk neemt biomechanisch niet uitvoerbaar. Wat er mee bedoeld wordt wel, je wilt een paard dat zijn schoft als hoogste punt heeft met springen en daarbij zijn rug soepel gebruikt. Of een term nu ouderwets is, modern of biomechanisch onmogelijk is: als een ruiter snapt wat er wordt bedoeld is het doel behaald in mijn optiek.

Dat was het ja, ik had het vanochtend snel gelezen inderdaad zoals jij zegt zie ik het ook.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Topic verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 21:20

Ik dacht gelezen te hebben dat ts ook eigenaar was.

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 21:44

bruintje123 schreef:
Ik dacht gelezen te hebben dat ts ook eigenaar was.

Mij is opgevallen dat véél bokkers die een verzorgpaard/pony hebben ook erover schrijven alsof het hun eigen paard/pony is. Vaak vermelden ze dan enkel op hun profiel dat het een verzorgpaard/pony is.

Jammer maar begrijp ook goed dat de werkelijke eigenaar de foto's/beelden niet openbaar wil.

Misschien een optie om ergens neer te zetten voor mensen die een verzorgdier hebben? Dat ze besg toestemming vragen aan de eigenaar van het dier of ze foto's/namen mogen plaatsen en tips mogen vragen.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:04

Gelukkig komt het op HAW niet heel erg veel voor. In de richtlijnen van HAW staat dit wel geschreven:
Vraag voordat je foto's plaatst van paarden die niet van jou zijn toestemming aan de eigenaar van de paarden. Houdt er rekening mee dat de eigenaar hier misschien bezwaar tegen heeft.

Maar natuurlijk geheel voor te stellen dat je heel trots bent op je verzorgpaard en dat wilt laten zien. Je dan niet altijd realiseert dat de eigenaar hier niet altijd blij mee is.