Beeldvullende advertentie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Beeldvullende advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-18 00:00

Bart, is dit de bedoeling?
De advertentie onderaan de pagina blijft niet netjes in zijn hokje, maar vult vrijwel het hele beeld.
Zie onderstaande screenshot:
Afbeelding

En nog een offtopic vraag (ja, dat kan ook in een eigen topic): wanneer komt er nu eindelijk de mogelijkheid om definitief aan te vinken dat je helemaalnevernooitgeen interesse hebt in het Horse Event en dat je alle dagen niet komt? En dat dat dan voldoende is om in het vervolg niet weer die vraag gesteld te krijgen?

Schoentje, kerstmuts en [o]


Palmera

Berichten: 9444
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Beeldvullende advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 00:12

Ik heb die vraag van horse event gister gezien onder mijn naam. Ik heb ingevuld dat ik dit jaar niet ga. En nu zie ik niets meer. Eén keer per jaar iets aanvinken en verder alle HE topics negeren volstaat, hoor. :)

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23372
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 16:30

Palmera schreef:
Ik heb die vraag van horse event gister gezien onder mijn naam. Ik heb ingevuld dat ik dit jaar niet ga. En nu zie ik niets meer. Eén keer per jaar iets aanvinken en verder alle HE topics negeren volstaat, hoor. :)


Er zijn ook mensen die nooit naar horse event willen en die het heel hinderlijk vinden om dat zo door hun strot gedrukt te krijgen.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Palmera

Berichten: 9444
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Beeldvullende advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 17:38

Ik zal ook nooit naar horse event gaan. Maar als 1 keer per jaar een 'ik ga niet' aanvinken en daarna de vraag niet meer krijgen, gelijk staat aan 'door de strot drukken' is er imo iets ernstig mis met het relativeringsvermogen. ;)

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 17:43

Polly schreef:
Palmera schreef:
Ik heb die vraag van horse event gister gezien onder mijn naam. Ik heb ingevuld dat ik dit jaar niet ga. En nu zie ik niets meer. Eén keer per jaar iets aanvinken en verder alle HE topics negeren volstaat, hoor. :)


Er zijn ook mensen die nooit naar horse event willen en die het heel hinderlijk vinden om dat zo door hun strot gedrukt te krijgen.


Door hun strot? := Je kunt gewoon nee aanklikken.
En mocht dat niet voldoende zijn, sluit je bokt af, ga je even op de bank zitten en even je ogen dicht, bedenk je je of er ergere dingen zijn in het leven en open je ze weer. Jeetje mina, het weer begint toe te slaan bij sommige merk ik. :roll:

Mij komt het 1 april gezeik ook mijn strot uit, maar het niet lezen helpt heel veel. :D
En ja, daar kun je wel onderuit en nee, het wordt je niet opgedrongen.


www.m.bokt.nl gebruiken en je leest er niets meer over.

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Beeldvullende advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 18:02

Ik heb dezelfde banner gekregen. Kon ook niet meer scrollen, dan dacht ie dat ik erop klikte en opende hij een site.

Avelienvd

Berichten: 7217
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Beeldvullende advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 22:38

Ik heb deze net.
Afbeelding
Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, _Cubby_, Brimi_Disa, GrapeshotBot en 10 bezoekers