[TECH] Foto's verwijderen Bokt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Flying_Angel

Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

[TECH] Foto's verwijderen Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-17 19:33

Hoi!

Is er een mogelijkheid om foto's te verwijderen op Bokt? Via mijn telefoon heb ik foto's geupload, kunnen deze ook weer verwijderd worden?

Live free <3 [o]


Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:37

Nope. Bokt is een one way ticket, een hotel California. Once you get here, you can never leave.
Je hebt het recht om geen commentaar te geven en alles wat je hier post kan en zal tegen je worden gebruikt. :D
Welkom!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

zonnebloem18

Berichten: 24819
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:37

Ja hoor, hiervoor kan je een mailtje sturen naar support@bokt.nl. Omdat alleen Bart foto's kan verwijderen kan er wel een paar dagen overheen gaan, maar het is zeker mogelijk.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Flying_Angel

Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: [TECH] Foto's verwijderen Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-17 19:38

Bedankt allemaal! Ik heb geen specifieke reden om ze te verwijderen, maar sommige foto's zijn gewoon oud haha.

Live free <3 [o]

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:40

Flying_Angel schreef:
Bedankt allemaal! Ik heb geen specifieke reden om ze te verwijderen, maar sommige foto's zijn gewoon oud haha.


Ik had ze altijd op een foto upload site. Heel vroeger Endoria volgens mij, daarna Photobucket. Paar jaar geleden heb ik alles weg gehaald. Maar bij de Bokt upload kan je ze niet zelf verwijderen. Is Bart wel mee bezig dacht ik.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:45

Suzanne F. schreef:
Nope. Bokt is een one way ticket, een hotel California. Once you get here, you can never leave.
Je hebt het recht om geen commentaar te geven en alles wat je hier post kan en zal tegen je worden gebruikt. :D
Welkom!

**\O/**
Bijna alle bokt regels in een korte samenvatting:+
Leuk bedacht.


Misschien een tip om meer mensen aan te stellen die foto's kunnen verwijderen? :)

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:47

bruintje123 schreef:
Misschien een tip om meer mensen aan te stellen die foto's kunnen verwijderen? :)

Gewoon de mogelijkheid aan de gebruiker zelf geven lijkt me niet meer dan fatsoenlijk :j

zonnebloem18

Berichten: 24819
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:56

Het is zeker de bedoeling om gebruikers zelf te laten verwijderen.

BartVB schreef:
Foto's zijn niet te anonimiseren, die worden dus verwijderd op verzoek. Staat nog op de lijst om dat mogelijk te maken voor de gebruiker zelf maar ook daar is het zo dat handmatig verwijderen op dit moment minder werk is dan hier iets voor bouwen.


Meer mensen foto's kunnen laten verwijderen zou een mooie oplossing zijn, alleen kunnen wij als mods niet bij het systeem waar de foto's staan.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Hilli

Berichten: 22932
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: [TECH] Foto's verwijderen Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 20:02

Zonnebloem18, je weet net zo goed als heel veel anderen dat Bart al heel lang belooft om de verwijdermogelijkheid te bouwen/implementeren en dat dat nog steeds niet is gebeurd. Ik zou dus ook nooit iets in de Boktupload plaatsen omdat je van die content nooit meer af komt. Wat het team ook blijft beloven/geloven ;)

Met een beetje duwen past alles.
En rekt het niet, dan scheurt het wel.

01San

Berichten: 18750
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 20:04

Maar stel het komt wel voor dat je je foto’s kan verwijderen...
Gaan ze dan alleen weg uit je eigen upload lijstje of ook in de bestaande topics?
Of blijven ze dan wel in topics staan?

zonnebloem18

Berichten: 24819
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 20:06

Bart geeft hierboven zelf al aan dat het niet erg hoog op het prioriteitenlijstje staat. Wellicht als er toch veel meer verzoeken komen dat het makkelijker is toch wat meer vaart te zetten achter de verwijderfunctie.

01San: Zoals ik het begrijp is verwijderd uit je eigen lijst ook verwijderd van de server dus niet meer zichtbaar in de topics.

Als je op dit moment graag een foto uit een topic verwijderd wilt hebben kan dit trouwens gewoon via de mods, daarmee blijft hij nog wel in je eigen lijstje staan, maar is hij niet meer zichtbaar voor andere gebruikers. Wil je de foto helemaal niet meer in je lijstje dan kan dit via support.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: [TECH] Foto's verwijderen Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 21:52

Er is twee weken terug een flinke stap gezet om foto's uit de upload verwijderen mogelijk te maken. Of ja, dat is toen mogelijk gemaakt alleen kan je dat als gebruiker nog niet zelf doen. Dat laatste stuk moet nog worden gebouwd.

Ik kan de foto's nu wel een stuk makkelijker verwijderen.

Daarnaast is het ook al heel lang mogelijk om te TeMmen (rode uitroepteken) op de post waar de foto in staat. Een mod kan de foto dan uit je bericht halen waardoor deze ook niet meer zichtbaar is. De foto staat dan nog wel ergens op de Bokt servers maar daar kunnen die servers wel tegen :)

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

The_Cat

Berichten: 7275
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:36

BartVB schreef:
Er is twee weken terug een flinke stap gezet om foto's uit de upload verwijderen mogelijk te maken. Of ja, dat is toen mogelijk gemaakt alleen kan je dat als gebruiker nog niet zelf doen. Dat laatste stuk moet nog worden gebouwd.

Ik kan de foto's nu wel een stuk makkelijker verwijderen.

Daarnaast is het ook al heel lang mogelijk om te TeMmen (rode uitroepteken) op de post waar de foto in staat. Een mod kan de foto dan uit je bericht halen waardoor deze ook niet meer zichtbaar is. De foto staat dan nog wel ergens op de Bokt servers maar daar kunnen die servers wel tegen :)


Hetgene jullie aan het bouwen zijn is toch wel specifiek om de foto's te verwijderen van de servers?


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: [TECH] Foto's verwijderen Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 11:32

Klopt. Maar dat is meer werk dan het aanpassen van berichten. Dat aanpassen kan daardoor al veel langer, het verwijderen via de upload zelf kan nu voor een groot deel.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 5 bezoekers