Denk mee over de allereerste Bokt-dag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:05

Ladybird schreef:
[FZ] Muffins..

Nee het was hier! Bart zou voor heel bokt muffin maken als boktmarkt niet snel genoeg kwam ofzo. Was in 2011 iig xD


Hmmmmm Ooh Bart!! ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:06

Anoniem schreef:
Dat spel van een tijdje terug, tomaten gooien naar de teamies.... :D

Met 1 april kan je toen tomaten zaad winnen , dus wie weet zijn er nog zaadjes over :))

Koper

Berichten: 30234
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:28

khirshanta schreef:
Penny-roze boktmuffins met een strikje :D

Maar, terug on topic... er zijn quickscans voor hooi analyse. Wellicht dat Pavo een leuke deal kan maken voor iedereen die (bijvoorbeeld) de bokt dag bezoekt/een clinic over paardenvoeding bijwoont?

Of een uitwisseling/discussieforum voor mensen met vragen over paardenvoeding- heel veel bokkers hebben heel wat ervaring met bepaalde (rasgebonden) problematiek. Als die mensen die er iets over willen en kunnen zeggen, de mensen met vragen kunnen helpen?
Gewoon een ruimte die gereserveerd is waar mensen tussen een bepaalde tijd vrij in kunnen lopen om onder elkaar dit te bespreken?

Een interactief bokker-to-bokker ding zie ik wel zitten. Lijkt me veel interessanter dan een lezing.

Bart ik ben benieuwd naar al je muffinrecepten :D Y)(^)

AlwaysH

Berichten: 11265
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 21:26

Banjer schreef:
[***] schreef:
Oké oké, teamleden en gast jury :D

Correspondenten zijn goede gast juryleden hoor O:)


I'm in, nomnomnom

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:00

Nou, broodjes en muffins van (bakker) Bart gevolgd door een bbq van ons :D zonder paardenvlees (wel ander vlees) en met Vega burgers op basis van de inhoud van de welbekende paardengroentensoep. Balkon niet inbegrepen.

Quarter1994

Berichten: 147
Geregistreerd: 11-06-16
Woonplaats: someren

Re: Denk mee over de allereerste Bokt-dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 23:11

Wat leuk zeg zo dag lijkt me echt geweldig super gezelig

foxy80

Berichten: 7867
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 21:21

musiqolog schreef:
antje_vip schreef:

Bokkers Dictee. Win een hoofdstel! **\O/**

Ja, dan kun je bijvoorbeeld leren dat je samenstellingen aan elkaar moet schrijven: Bokkersdictee. :D


Droog :')
Ik ken 1 woord wat 'sowieso' mee in dat dictee moet. Misschien leren we er dan nog nieuwe schrijfwijzes van kennen, er zijn er meer dan 40 bekend dacht ik... :D

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: Denk mee over de allereerste Bokt-dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:56

ja, daar liep jaren geleden toch een heel topic over hier op bokt? sowieso zo en zo, zo bij zo, enzzzzzz haha

Mizora

Berichten: 18090
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Denk mee over de allereerste Bokt-dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:04

Ik kwam een tijdje terug een variant tegen met een uit. Ik weet niet meer precies hoe hij was, maar uit mijn hoofd gezegd so ui zo.

Sizzle

Berichten: 35665
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Denk mee over de allereerste Bokt-dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:30

Ik verwacht op een bokt dag toch minstens zo'n (nep) rodeo paard waar je zo lang mogenlijk op moet blijven zitten om bok(t)kampioen te worden.

Kabayo

Berichten: 13902
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:32


lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:39

Sizzle schreef:
Ik verwacht op een bokt dag toch minstens zo'n (nep) rodeo paard waar je zo lang mogenlijk op moet blijven zitten om bok(t)kampioen te worden.


Geniaal idee! *\o/*

Anoniem

Re: Denk mee over de allereerste Bokt-dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:43

Is het een idee om een optie te maken dat als er een vast, goed lopend topic is waar iedere dag in gepraat wordt, er een soort van "meeting" kan worden georganiseerd voor mensen van dat topic? :) Een plek waar je al die topics kan vinden ofzo?

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Denk mee over de allereerste Bokt-dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:48

Leuk idee! Ik volg in ieder geval! (En ben er natuurlijk bij :D )

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:50

Sizzle schreef:
Ik verwacht op een bokt dag toch minstens zo'n (nep) rodeo paard waar je zo lang mogenlijk op moet blijven zitten om bok(t)kampioen te worden.


Oh ja Harry de hengst!

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Denk mee over de allereerste Bokt-dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:58

Ik heb niet alles gelezen, dus misschien post ik dubbel, maar heb je voor een evenement van deze omvang geen vergunning nodig? Ligt natuurlijk ook aan de lokatie!

musiqolog
Berichten: 3329
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:10

Gimme_Spurs schreef:
Ik heb niet alles gelezen, dus misschien post ik dubbel, maar heb je voor een evenement van deze omvang geen vergunning nodig? Ligt natuurlijk ook aan de lokatie!

Ik geloof niet dat er al een post met precies deze strekking is langsgekomen. Maar er waren al wel andere tweets over de organisatie. En voor allemaal geldt: in dat stadium zijn we nog helemaal niet. (Tenzij 'men' achter onze rug intussen al van alles heeft geregeld.)

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Denk mee over de allereerste Bokt-dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:14

Snap ik hoor! Maar het is meer dat dat wel een belangrijk punt is om mee te nemen, aangezien het aanvragen ervan best lang kan duren.

Ik wil me in ieder geval bij deze aanmelden om "iets" te doen met western demo's/workshops! Ik heb dan wel geen (volwassen/beleerd) paard, maar ik vind het niet erg om in de schijnwerpers te staan en iets uit te leggen! :D 8-)

Jessica
Berichten: 19840
Geregistreerd: 08-10-02

Re: Denk mee over de allereerste Bokt-dag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-17 22:15

Dat soort organisatorische zaken nemen we zeker mee, daar wordt zeker aan gedacht als dat nodig is. :)

troi
Berichten: 17002
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:29

Mochten jullie denken aan een onderzoek / wetenschap presentie, bijv uitleg over waar het nu goed voor is (daar wordt nogal eens aan getwijfeld), dan wil ik best wat vertellen :)

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:46

troi schreef:
Mochten jullie denken aan een onderzoek / wetenschap presentie, bijv uitleg over waar het nu goed voor is (daar wordt nogal eens aan getwijfeld), dan wil ik best wat vertellen :)

Dit lijkt me sowieso (<- zo dus) een leuk idee; een soort wetenschap-update. Wat voor nieuwe onderzoeken zijn er de laatste tijd gepubliceerd?

Verder lijken bijvoorbeeld lezingen/clinics over voeding, zadels etc me erg leuk, maar dan wel gegeven door een onafhankelijk iemand. Dus niet een vertegenwoordiger/werknemer van voerbedrijf X die een verhaal gaat houden over voeding, maar tegelijkertijd z'n eigen producten er (al dan niet stiekem) bij haalt. Laatst helaas ook gezien dat er werd gesproken over "de ideale gehaltes voor een paard van type X" en dat het voermerk toevállig een brokje had wat precies aan die waarden voldeed. Was niet zo toevallig, het begrip 'ideale gehaltes' werd keurig opgerekt om in het straatje van de voerfabrikant te passen. Zonde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 17:13

Is de organisatie al wat verder? :)

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:23

Resistance schreef:
Is de organisatie al wat verder? :)


beetje dood gevallen inderdaad :+

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Denk mee over de allereerste Bokt-dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:35

Zat toevallig gisteren precies hetzelfde te denken :+

Jessica
Berichten: 19840
Geregistreerd: 08-10-02

Re: Denk mee over de allereerste Bokt-dag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-18 19:19

We zijn druk met de mogelijkheden bekijken en inventariseren wat er allemaal bij komt kijken. Het is heel anders dan de organisatie van onze stand op HE. Wel is duidelijk dat het dit jaar niet lukt met de planning, maar hopelijk kunnen we jullie binnenkort wel meer vertellen over wanneer dan wel en wat en hoe. :j Nog even geduld dus...we zitten zeker niet stil op dit gebied! :)