Account verwijderen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 14:56


Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:07

Top! Ik heb hem ingevuld!

Desty

Berichten: 5721
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:08

Fijn Fenrir, blijkbaar is dat ook heel lastig voor het beheer om te doen/maken, terwijl ik zou denken dat juist zij degene moeten zijn wie er het meest benieuwd naar zouden moeten zijn.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Account verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:31

Ik heb hem ook ingevuld! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:33

Desty schreef:
Fijn Fenrir, blijkbaar is dat ook heel lastig voor het beheer om te doen/maken, terwijl ik zou denken dat juist zij degene moeten zijn wie er het meest benieuwd naar zouden moeten zijn.


Misschien hopen ze dat het overwaait :+
Of wellicht een beetje angstig voor de resultaten. Is niets ernstigs aan :j alleen wel goed om te erkennen..

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:35

Bedankt Fenrir, blij dat we eindelijk eens een écht goed beeld krijgen over hoe Bokt erover denkt.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:36

Anoniem schreef:
Desty schreef:
Fijn Fenrir, blijkbaar is dat ook heel lastig voor het beheer om te doen/maken, terwijl ik zou denken dat juist zij degene moeten zijn wie er het meest benieuwd naar zouden moeten zijn.


Misschien hopen ze dat het overwaait :+
Of wellicht een beetje angstig voor de resultaten. Is niets ernstigs aan :j alleen wel goed om te erkennen..


Zou kunnen, of ze hebben het gewoon druk natuurlijk :)

Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:36

Nee hoor, niks engs aan. Heel interessant juist. En het team is er ook echt wel mee aan de gang. Ik heb achter de schermen op de poll gewezen. Maar Bart is de enige die hier echt iets mee kan en precies weet hoe dingen in elkaar steken. Bart is nog niet online geweest vandaag.
Dus dat maakt het voor de andere teamleden even lastig nu. Wordt vervolgd.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:37

Amanda schreef:
Nee hoor, niks engs aan. Heel interessant juist. En het team is er ook echt wel mee aan de gang. Ik heb achter de schermen op de poll gewezen. Maar Bart is de enige die hier echt iets mee kan en precies weet hoe dingen in elkaar steken. Bart is nog niet online geweest vandaag.
Dus dat maakt het voor de andere teamleden even lastig nu. Wordt vervolgd.


Dat geloof ik graag hoor Amanda. Sowieso heeft het team (dus buiten het beheer om) hier niet zoveel mee te maken imo.
Ja, als het gaat om de afhandeling van verwijderverzoeken wel, maar de rest ligt bij het beheer.

Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Account verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:44

En dan met name Bart. Hij gaat over dit stuk. :j
De rest van het team heeft er wel mee te maken, want zij voeren het uit zoals het nu gaat. Maar ze kunnen er momenteel niets aan veranderen omdat dat besluit niet door hen genomen kan worden. En geloof mij dat ze er echt wel graag iets mee willen doen en er ook graag in meedenken.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:46

Desty schreef:
Fijn Fenrir, blijkbaar is dat ook heel lastig voor het beheer om te doen/maken, terwijl ik zou denken dat juist zij degene moeten zijn wie er het meest benieuwd naar zouden moeten zijn.

Een representatieve poll maken kost wel wat tijd ja. :j

Heel goed dat dit is opgezet (meen ik oprecht), en we zullen de uitslag ook zeker meewegen bij onze gesprekken achter de schermen. Deze vorm heeft wel een beperking, namelijk dat je weinig weet over de mensen die 'm invullen en nog minder over de mensen die níet stemmen. Je mist bijvoorbeeld al de hele groep die nooit op FZ leest. En van iedereen die wel stemt weten we niets over hun Boktgebruik.

Dus: een nuttig hulpmiddel in de huidige discussie, die een beter beeld kan geven van de wensen en meningen rondom dit issue. Maar beschouw het alsjeblieft niet als hét antwoord op 'wat heel Bokt wil', want dat weten we niet. :)

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:49

Wat betreft oudere berichten, gatenkaas, gebruik eens de zoekfinktie melanoom...1304 rusultaten, 53 blZ....dit is een verzameling van 17 jaar bokt....gaan we moeilijk doen over accounts verwijderen en berichten? Gaat een bokker echt 53 blz lezen? Of een nieuw topic starten met recente ervaringen, actieve gebruikers en recente informatie?

De zoekfunktie is bijna onmogelijk geworden en foto’s zijn niet meer zichtbaar...

Wat wil bokt? Een soort monsterlijke database worden waar 1000x hetzelfde wordt gevraagd en gezegd en waarvan informatie grotendeels al achterhaald is..

Als ik kijk hoeveel Niet Paard gerelateerde topics er heden ten dage zijn, wat echt over de achterkant van iemands teennagel gaat, waarom vind bokt het zo belangrijk om zijn Uberbelanrijke topic volledig te houden? Heeft bokt iets wat anders nergens te vinden is?

Ik denk overigens dat de meeste relevante paarden informatie op Facebook te vinden is en iet op bokt!

Bokt een praatpaal van jeugd en verveelde ouderen is en actieve onderwerpen die al verder dan pg 5 staan never nooit meer worden aangeklikt...deze active onderwerpen die niks paard gerelateerd zijn, niet eens enige nieuwswaarde of wat voor inhoidswaarde hebben....

Vind het wel amusant dat er wederom 15 pagina’s discussie en meedenken van het bokt team en bart zijn.....maar de clou snap ik nog steeds niet....ja die gatenkaas he? Lekker belangrijk, toch?

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:49

Dani schreef:
Desty schreef:
Fijn Fenrir, blijkbaar is dat ook heel lastig voor het beheer om te doen/maken, terwijl ik zou denken dat juist zij degene moeten zijn wie er het meest benieuwd naar zouden moeten zijn.

Een representatieve poll maken kost wel wat tijd ja. :j

Heel goed dat dit is opgezet (meen ik oprecht), en we zullen de uitslag ook zeker meewegen bij onze gesprekken achter de schermen. Deze vorm heeft wel een beperking, namelijk dat je weinig weet over de mensen die 'm invullen en nog minder over de mensen die níet stemmen. Je mist bijvoorbeeld al de hele groep die nooit op FZ leest. En van iedereen die wel stemt weten we niets over hun Boktgebruik.

Dus: een nuttig hulpmiddel in de huidige discussie, die een beter beeld kan geven van de wensen en meningen rondom dit issue. Maar beschouw het alsjeblieft niet als hét antwoord op 'wat heel Bokt wil', want dat weten we niet. :)


Nee uiteraard niet. Maar het geeft wss wel een breder (en vooral helderder) beeld dan de posts hier in de twee topics de laatste tijd. Ik zie het meer als een indicatie voor mogelijke veranderingen :) Overigens staat hij veel op de voorpagina nu doordat er veel in gereageerd wordt, dus iemand als ik (die nooit op FZ kijkt) komt hem ook tegen. Dit topic heb ik tenslotte ook gevonden via de vp :P
Neemt niet weg dat natuurlijk niet iedereen hem invult, dat is logisch. Maar je vult een poll sneller in dan dat je een reactie plaatst.

_Ezra

Berichten: 188
Geregistreerd: 27-01-16

Re: Account verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:41

Veruit de meeste fora staan het niet toe accounts te verwijderen, ik zie niet in waarom bokt een uitzondering zou moeten zijn. Bedenk gewoon voor je iets post dat het openbaar op internet staat en dat het de rest van je leven te achterhalen is. Het is verschrikkelijk naief te denken dat je iets van internet kunt verwijderen.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:51

_Ezra schreef:
Veruit de meeste fora staan het niet toe accounts te verwijderen, ik zie niet in waarom bokt een uitzondering zou moeten zijn. Bedenk gewoon voor je iets post dat het openbaar op internet staat en dat het de rest van je leven te achterhalen is. Het is verschrikkelijk naief te denken dat je iets van internet kunt verwijderen.


In 2000 was dat allemaal nog niet zo van deze rijd en bokt niet groot.

hazel

Berichten: 199
Geregistreerd: 16-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 20:16

Dani schreef:
Desty schreef:
Fijn Fenrir, blijkbaar is dat ook heel lastig voor het beheer om te doen/maken, terwijl ik zou denken dat juist zij degene moeten zijn wie er het meest benieuwd naar zouden moeten zijn.

Een representatieve poll maken kost wel wat tijd ja. :j

Heel goed dat dit is opgezet (meen ik oprecht), en we zullen de uitslag ook zeker meewegen bij onze gesprekken achter de schermen. Deze vorm heeft wel een beperking, namelijk dat je weinig weet over de mensen die 'm invullen en nog minder over de mensen die níet stemmen. Je mist bijvoorbeeld al de hele groep die nooit op FZ leest. En van iedereen die wel stemt weten we niets over hun Boktgebruik.

Dus: een nuttig hulpmiddel in de huidige discussie, die een beter beeld kan geven van de wensen en meningen rondom dit issue. Maar beschouw het alsjeblieft niet als hét antwoord op 'wat heel Bokt wil', want dat weten we niet. :)


Misschien en idee om deze poll bovenaan onder de banner te zetten? Dan kan iedereen hem invullen en heb je een representatiever beeld :)*

PinaKoala
Berichten: 104
Geregistreerd: 04-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 20:40

Goed dat er een poll is. Het zou inderdaad helpen om hem wellicht ergens op de homepage te plaatsen. Geeft voor zowel de gebruikers als het boktbeheer meer inzicht als zoveel mogelijk gebruikers hem invullen lijkt me?

Het enige wat je dan nog vooral mist zijn de stemmen van de ex-gebruikers die inmiddels niet meer inloggen of een geanonimiseerd account hebben maar liever wel alles (of gedeeltelijk) verwijderd hadden gezien.

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 20:53

Ik mis een optie in de poll: je account kunnen verwijderen maar zonder dat je posts verwijderd worden. (berichten kunnen laten anonimiseren)

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:33

Exitium schreef:
Ik mis een optie in de poll: je account kunnen verwijderen maar zonder dat je posts verwijderd worden. (berichten kunnen laten anonimiseren)


Die is er al.

_Ezra

Berichten: 188
Geregistreerd: 27-01-16

Re: Account verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:37

Jullie zijn je er toch hopelijk van bewust dat services als google constant backups maken van webpagina’s, die later nog steeds terug te zien zijn?

Blue_flower
Berichten: 1930
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:47

_Ezra schreef:
Jullie zijn je er toch hopelijk van bewust dat services als google constant backups maken van webpagina’s, die later nog steeds terug te zien zijn?


En dan ben jij je er nog niet van bewust, dat er een optie is om "het terug vinden" te laten verwijderen ;)

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:21

Indestal schreef:
Wat betreft oudere berichten, gatenkaas, gebruik eens de zoekfinktie melanoom...1304 rusultaten, 53 blZ....dit is een verzameling van 17 jaar bokt....gaan we moeilijk doen over accounts verwijderen en berichten? Gaat een bokker echt 53 blz lezen? Of een nieuw topic starten met recente ervaringen, actieve gebruikers en recente informatie?

De zoekfunktie is bijna onmogelijk geworden en foto’s zijn niet meer zichtbaar...

Wat wil bokt? Een soort monsterlijke database worden waar 1000x hetzelfde wordt gevraagd en gezegd en waarvan informatie grotendeels al achterhaald is..

Als ik kijk hoeveel Niet Paard gerelateerde topics er heden ten dage zijn, wat echt over de achterkant van iemands teennagel gaat, waarom vind bokt het zo belangrijk om zijn Uberbelanrijke topic volledig te houden? Heeft bokt iets wat anders nergens te vinden is?

Ik denk overigens dat de meeste relevante paarden informatie op Facebook te vinden is en iet op bokt!

Bokt een praatpaal van jeugd en verveelde ouderen is en actieve onderwerpen die al verder dan pg 5 staan never nooit meer worden aangeklikt...deze active onderwerpen die niks paard gerelateerd zijn, niet eens enige nieuwswaarde of wat voor inhoidswaarde hebben....

Vind het wel amusant dat er wederom 15 pagina’s discussie en meedenken van het bokt team en bart zijn.....maar de clou snap ik nog steeds niet....ja die gatenkaas he? Lekker belangrijk, toch?


Bokt zou eigenlijk weer terug moeten naar wat het was: een paardenforum dus alleen maar over paarden.

Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zo verkeerd zou vinden.

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:29

Suzanne F. schreef:
Exitium schreef:
Ik mis een optie in de poll: je account kunnen verwijderen maar zonder dat je posts verwijderd worden. (berichten kunnen laten anonimiseren)


Die is er al.

Eh, nee. Er is een optie account inclusief posts verwijderen, en een optie berichten aanpassen op aanvraag en account niet verwijderen. De optie die ik noem staat er niet tussen.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:58

Die optie had er idd nog tussen gekund. Je kan wel "anders" aanvinken en je keuze toelichten.

Opvallend is wel dat bijna niemand wil dat het blijft zoals het is en de groep mensen die terugleest en daarom topics wil behouden ook erg klein is.

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 08:30

Suzanne F. schreef:
Exitium schreef:
Ik mis een optie in de poll: je account kunnen verwijderen maar zonder dat je posts verwijderd worden. (berichten kunnen laten anonimiseren)


Die is er al.

Citaat:
Eh, nee. Er is een optie account inclusief posts verwijderen, en een optie berichten aanpassen op aanvraag en account niet verwijderen. De optie die ik noem staat er niet tussen.


Nee dat is er nu al op bokt. Het staat niet tussen de opties inderdaad maar jouw optie bestaat al.
Het werkt alleen niet goed omdat je door wat zoeken er alsnog achter kan komen wie diegene was.