Account verwijderen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Account verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 08:32

Suzanne; en reden 2 dat het niet zo goed werkt is dat je volgens het boktbeheer met een reden moet komen om je account te verwijderen / anonimiseren. Doen ze dus ook niet zomaar / liever niet.

Suzanne F.

Berichten: 49208
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 08:34

Anoniem schreef:
Suzanne; en reden 2 dat het niet zo goed werkt is dat je volgens het boktbeheer met een reden moet komen om je account te verwijderen / anonimiseren. Doen ze dus ook niet zomaar / liever niet.


Nou dat valt denk ik wel mee. Er zijn heel veel oudgedienden die ik vroeger goed kende op bokt en ook persoonlijk die nu een gast zijn. Die hadden daar geen enorme goede redenen voor hoor. Gewoon dat ze van bokt afwilden en dat dit de enige mogelijkheid was.

Anoniem

Re: Account verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 19:40

Moderatoropmerking:
Er zijn een aantal berichten verwijderd of deels aangepast in dit topic. Er werd namelijk privé communicatie gedeeld tussen een gebruiker en moderator. Nu is het niet de bedoeling om dat te doen, het is namelijk zo dat de moderatoren hun kant van het verhaal niet mogen en kunnen vertellen, zo is de informatie die jullie krijgen eenzijdig en kan dat voor verwarring zorgen. Wij willen graag dat dit topic een topic blijft waarin het team de suggesties mee kan nemen en een helder beeld kan krijgen van wat er speelt en wat jullie wensen zijn. Als iedereen zich daarop kan focussen, kunnen wij met z'n alle zoeken naar passende oplossingen.

Alvast bedankt.


Note: Deze opmerking is ook in het andere topic geplaatst, maar is voor dit topic eigenlijk precies hetzelfde.

Exitium

Berichten: 7142
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 02:37

Suzanne F. schreef:
Exitium schreef:
Eh, nee. Er is een optie account inclusief posts verwijderen, en een optie berichten aanpassen op aanvraag en account niet verwijderen. De optie die ik noem staat er niet tussen.

Nee dat is er nu al op bokt. Het staat niet tussen de opties inderdaad maar jouw optie bestaat al.
Het werkt alleen niet goed omdat je door wat zoeken er alsnog achter kan komen wie diegene was.

Dan staat er een andere fout in de poll. Er staan twee opties in m.b.t. het verwijderen van accounts.

  • Op aanvraag je account kunnen laten verwijderen (niet alleen anonimiseren) inclusief oude posts
  • De huidige situatie behouden (alleen berichten aanpassen op aanvraag en geen accounts verwijderen)

De optie die ik noem is account kunnen verwijderen, maar exclusief je posts. Dat wijkt af van beide opties uit de poll.

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 03:59

Maar je posts worden op het moment niet verwijderd. Je account word slechts veranderd in een gast account. Berichten blijven zo tenzij je specifiek enkele aanpast op aanvraag.

PinaKoala
Berichten: 104
Geregistreerd: 04-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 19:16

Exitium schreef:
Dan staat er een andere fout in de poll. Er staan twee opties in m.b.t. het verwijderen van accounts.

  • Op aanvraag je account kunnen laten verwijderen (niet alleen anonimiseren) inclusief oude posts
  • De huidige situatie behouden (alleen berichten aanpassen op aanvraag en geen accounts verwijderen)

De optie die ik noem is account kunnen verwijderen, maar exclusief je posts. Dat wijkt af van beide opties uit de poll.


Maar in principe is dat toch 'De huidige situatie behouden'?
In de huidige situatie wordt je account op aanvraag (in bepaalde situaties) geanonimiseerd en is hij niet meer toegankelijk, je berichten blijven wel staan (en hier en daar op aanvraag gewijzigd door persoonlijke dingen eruit te halen). Oké, anonimiseren is niet geheel hetzelfde als volledig verwijderen, maar komt wel goed in de buurt met wat jij bedoeld, denk ik.

Nikass

Berichten: 16683
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 00:02

Ik zit nu in een topic waarin ineens posts worden verwijderd zonder pb bericht aan de poster. In mijn geval met de korte mededeling in het topic "wegens offtopic verwijderd", terwijl het totaal niet offtopic was.
Verzoek om opheldering via pb aan desbetreffende mod heeft nog geen reactie opgeleverd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 20:42

Nikass schreef:
Ik zit nu in een topic waarin ineens posts worden verwijderd zonder pb bericht aan de poster. In mijn geval met de korte mededeling in het topic "wegens offtopic verwijderd", terwijl het totaal niet offtopic was.
Verzoek om opheldering via pb aan desbetreffende mod heeft nog geen reactie opgeleverd.

Ik dacht eerst dat je het over mijn berichten had maar nu zie ik dat het dus vaker gebeurd is en het helemaal niet over een recent topic gaat.
Het gebeurd dus nog steeds.

moyra

Berichten: 9658
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:02

Zijn er al ontwikkelingen?

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: Account verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:22