Is Bokt Bokt niet meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 01:50

Hoe kan het dat bij de berichten van Anoniem geen quote knop staat en dat het profiel van deze bokker niet toegankelijk is. Hoe kan ik ditzelfde op mijn profiel en posten toegepast krijgen?


Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 04:24

Anoniem schreef:
Hoe kan het dat bij de berichten van Anoniem geen quote knop staat en dat het profiel van deze bokker niet toegankelijk is. Hoe kan ik ditzelfde op mijn profiel en posten toegepast krijgen?


Dat account is “verwijderd” en geanonimiseerd en dat kun je aanvragen bij een moderator :)
Het is niet de bedoeling dat je dan nog blijft posten, het is puur voor gebruikers die gestopt zijn en niet te herleiden willen zijn.

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 09:10

Met als bijkomend nadeel dat ze wel te herleiden zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 15:25

Toch zou dat wel een mooie optie zijn bij instellingen, dat je je account zo zelf kunt anonimiseren (op je naam en eventueel quote knop na).

Ik heb bijvoorbeeld een half gaar aangetrouwd familielid die steeds mijn postgeschiedenis na pluist waar ik niet op zit te wachten.
Zit zo'n instelling erin in de toekomst? Ten behoeve van wet privacy enz :D

LoveBodin

Berichten: 4352
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 16:59

Anoniem schreef:
Toch zou dat wel een mooie optie zijn bij instellingen, dat je je account zo zelf kunt anonimiseren (op je naam en eventueel quote knop na).

Ik heb bijvoorbeeld een half gaar aangetrouwd familielid die steeds mijn postgeschiedenis na pluist waar ik niet op zit te wachten.
Zit zo'n instelling erin in de toekomst? Ten behoeve van wet privacy enz :D


Er is volgens mij een (of meerdere) topics op FZ hierover, waarin Bart uitlegt hoe het zit. En hoe hij het in de toekomst voor zich ziet.

En dat is niet alles anonimiseren (want dat hoeft niet van de privacy wet), maar wel alle gegevens/foto's verwijderen. Dacht ik, tenminste.

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

Anoniem

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 17:25

Ach, dat is al een jaar of 13 een probleem.//
Elke keer willen bokkers dat en het blijft een hoop gedoe.

pien_2010

Berichten: 43104
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:09

Peetstap schreef:
Herken jullie discussie punten ook, veel maken van hun eigen waarheid de echte waarheid.
Waardoor dat komt tov de wat oudere generatie (ja karuna, ik hoor daar ook bij :D ) is wellicht dat wij veel meer leerden met elkaar te praten ergens over, ipv in je sociale media isolement een mening gaan vormen.

Concreet in de ovp discussie als voorbeeld daar al es aangehaald: wie heeft er in die discussie echt contact met bv een jager en weet dus precies hoe die werken ?, en hoe hun materiaal werkt ?
Of heeft zo'n jager de kans gegeven zijn visie te geven op wildbeheer ?, wie is mee geweest echt het veld in?
Reargeerde er een eerlijk op.., en de rest wist het allemaal precies........., ja vanachter de laptop..


Veel direct beschikbare achtergrond info was er ruim 20 jaar terug niet, en werd gehaald uit geschreven woord of wat beelden, maar vooral door veel met elkaar om te gaan en met elkaar te communiceren.
Dat je daarbij wel es best op je muil ging, hoorde er gewoon bij en werdt je alleen maar sterker van.

Zie nu toch een soort van patat generatie om me heen, die naar buiten toe zich heel mooi voordoet en waar niks mis gaat.
En ook nog es de druk krijgt dat er niks mis mag gaan, want dan ben je een looser.

En dat maatschappelijk gedrag zie je uiteraard terug in alle soc. Media en dus ook op bokt.


Peetstap hier heb ik lang over na moeten denken en ik ben er nog niet uit. Ik herken wat je schrijft, en ik herken het niet want naast de "patat generatie", zie ik veel jonge bokkers die echt keurig kunnen discussiëren (kunnen ouderen nog wat van leren!) en ik zie ook oudere bokkers die ik tenen krommend vind en heel irritant.

Ik vraag me serieus af of Bokt, Bokt niet meer is?

Wellicht zo vroeg ik me af, is het eerder zo dat Bokt als je daar wat langer actief op bent zoals ik en andere, ook iets "sleets" krijgt. Iets van : "ja, dat weet ik nu onderhand wel". Bijvoorbeeld in rijtechnische discussies kom ik niet meer, want ik kan bijna van te voren al uitschrijven wie enthousiast is over het getoonde en wie minder enthousiast en de argumenten erbij. Na al die jaren weet ik van een aantal Bokkers wat ze vinden en zij ongetwijfeld van mij, dus dan is de spanning er een beetje af.

Maar door problemen met een van mijn paardje, kom ik opeens in hoeftopics en artrose topics en topics over kapotte pezen en dat vind ik toch interessant. Wederom heel blij met informatie voorziening van Bokt. Toch zie ik daar ook, dat een aantal mensen voor anderen heel irritant zijn iets dat ik dan totaal niet zo beleef. Maar tja, ik kom een hele nieuwe groep bokkers tegen, een nieuw onderwerp en ik leer veel van iedereen. Waarschijnlijk als ik jaren in dit soort topics zou vertoeven dat ik het ook wel geloof na verloop van tijd, want dan wordt het zo voorspelbaar en me dus ook ga ergeren aan mensen.

Dus Peetstap , ja ik herken wat je schrijft en ook niet en ik denk dat er ook wel andere oorzaken zijn aan te wijzen dat Bokt wellicht wat "sleets" krijgt en dat dit heel normaal en natuurlijk is.

Wel merk ik als ik mensen vervelend vind in een topic of ik vind dat een moderator onterecht in heeft gegrepen (hoeft dan niet eens om mij te gaan hé), dat ik me dan terug trek uit de discussie en het wel geloof. Dat herken ik wel heel erg, dat ik vaker het laat gaan vergeleken met de begin jaren en dus ook wel vaker na denk of ik zal reageren en het dan vaker laat gaan.


Peetstap

Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 21:56

pien_2010 schreef:
Peetstap hier heb ik lang over na moeten denken en ik ben er nog niet uit. Ik herken wat je schrijft, en ik herken het niet want naast de "patat generatie", zie ik veel jonge bokkers die echt keurig kunnen discussiëren (kunnen ouderen nog wat van leren!) en ik zie ook oudere bokkers die ik tenen krommend vind en heel irritant.

Het is inderdaad niet zo zwart-wit , maar ik gooi er wel es bewust iets zo "in" om reactie uit te lokken :)*


Citaat:
Wellicht zo vroeg ik me af, is het eerder zo dat Bokt als je daar wat langer actief op bent zoals ik en andere, ook iets "sleets" krijgt. Iets van : "ja, dat weet ik nu onderhand wel". Bijvoorbeeld in rijtechnische discussies kom ik niet meer, want ik kan bijna van te voren al uitschrijven wie enthousiast is over het getoonde en wie minder enthousiast en de argumenten erbij. Na al die jaren weet ik van een aantal Bokkers wat ze vinden en zij ongetwijfeld van mij, dus dan is de spanning er een beetje af.


Yep, er komt inderdaad een fase aan dat je best al veel weet en dus wat lauw of helemaal niet reargeert.
Voor mezelf zijn topics waar je wordt doodgezwegen of waar deelnemers niet op elkaar reargeren een heel belangerijk reden om veel minder tijd te steken in bokt.
Maar soms komt er dan toch een heerlijk leerzaam topic langs waar ik blij van wordt om vorderingen te zien en ook vragen of tips terug te krijgen.

Citaat:
Maar door problemen met een van mijn paardje, kom ik opeens in hoeftopics en artrose topics en topics over kapotte pezen en dat vind ik toch interessant. Wederom heel blij met informatie voorziening van Bokt.


Zeker weten is bokt een heel fijn informatief medium +:)+


Citaat:
Wel merk ik als ik mensen vervelend vind in een topic of ik vind dat een moderator onterecht in heeft gegrepen (hoeft dan niet eens om mij te gaan hé), dat ik me dan terug trek uit de discussie en het wel geloof. Dat herken ik wel heel erg, dat ik vaker het laat gaan vergeleken met de begin jaren en dus ook wel vaker na denk of ik zal reageren en het dan vaker laat gaan.


Ja dan duik ik er dus juist vol in :P , effe gas erop .... getuige mijn onderschrift :D := :=

Als je maar lang genoeg poetst gaan alle haren uiteindelijk dezelfde kant op staan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 35 bezoekers