Is Bokt Bokt niet meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 18:39

Kinke schreef:
ik vind dit dus weer zo'n typische mod actie. De persoon die het topic heeft geopend weet helemaal niets van Bokt, help hem dan ipv dat topic te sluiten.


Als wij een topic sluiten krijgt de TS een PB met daarin de reden van het sluiten plus een verwijzing naar de regels/help :) Er word dus wel hulp geboden en uitleg gegeven.

Om iedereen die in het topic reageert te informeren (voor het geval ze het topic anders ineens kwijt zijn en vragen erover hebben) plaatsen we nog een slotbericht in het topic.

Palmera

Berichten: 9457
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 18:51

Iemand doorverwijzen naar de help heeft, imo, weinig zin. Die help mag wel eens op de schop. Chaotisch, van de hak op de tak, veel dubbele info, eigenlijk gewoon onduidelijk. :)

Dus iemand die al minder verstand van zaken heeft loopt echt vast op de help.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 19:07

Iemand die nog niet helemaal bekend is op Bokt probeer ik ook op een persoonlijke manier te benaderen.Dus ik verwijs o.a. naar de Help, maar geef er ook een persoonlijke draai aan om degene goed op weg te kunnen helpen. Dat verschilt dus per gebruiker. Sowieso staat mijn PB box altijd open voor vragen en suggesties. Waar ik kan help ik graag.

rien10
Berichten: 14665
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 19:11

Ik heb ook wel eens een “ dat kan beter zus en zo” bericht ontvangen. Dat werkte goed.

pien_2010

Berichten: 43267
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 19:26

Ik had getemd zodat het naar OV verplaatst kon worden in de hoop dat er contact met TS opgenomen zou worden om te overleggen met de regels van OV erbij, eventueel aan passing van de openings post en dan verplaatsen. Is wel meer werk voor de mod., maar komt wat hartelijker over voor een nieuweling. Maar zo kan het ook, maar ik keek er ook van op.

Peetstap

Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 18:23

Zeg, nu in dit topic het bitje vreemde vergelijk langskwam tussen bokt en een bedrijf een vraag:

Wat betaald nou een commercieel bedrijf als dit: https://www.bokt.nl/markt/their-ads/330990 voor al hun adverteren zonder enige inhoudelijke bijdrage aan forum zelf ?

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 18:39

Adverteren is nu gratis voor alle gebruikers, particulier en commercieel. Er is wel een Fair Use Policy, als je het idee hebt dat een commerciële partij misbruik maakt van de Markt (bijvoorbeeld door voor elke kleur dekje een nieuwe advertentie te plaatsen) kan je die advertentie melden, of contact opnemen met één van de Marktmods (C_arola, SayaJones, A_nouk en hoofdmod Ods).

Als je hier meer vragen over hebt kan je het beste een nieuw topic op Marktzaken maken, daar lezen de Marktmods mee en die weten er meer vanaf dan ik. :D

Peetstap

Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:23

Ok bedankt, ga ik de vraag daar es stellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 13:11

[naam] schreef:
Ja kijk daar gaan we dus weer. Ik zeg dit niet om jullie te pesten maar dit is wel hoe ik het ervaar. Nu lijkt het net alsof ik mij aanstel en mijn mening onzin is of niet belangrijk. Het ging bij mij om meerdere berichten en dat moest inderdaad via support. Het is inmiddels al een tijdje geleden dus er kan wat veranderd zijn, dat weet ik verder niet, maar een half jaar/drie kwart jaar geleden kreeg ik een hele berisping en werd er vrij lastig gedaan omdat er al eens eerder berichten waren verwijderd van mij.

En dat vind ik dan steken wbt privacy, als je met een goeie reden vraagt of er berichten weg kunnen is het lastig lastig. Terwijl die berichten mijn privacy ook schonden. En over andere dingen word heel ingewikkeld gedaan terwijl half bokt zegt waar maak je je druk om...

Hk topics berichten verwijderen heel mooi, maar daar ging het bij mij dus niet om. Bij mij was het vooral lzp.
Ik zou zeggen voer dat daar zsm in net zoals het onderdeel mensenwelzijn, daar staat juist veel gevoelige informatie in.

Maar goed, deze discussie draait al zo lang. Voor mij in ieder geval een héle goeie reden om veel minder te posten.

Edit; ik heb eens even een nieuwe poging gedaan wbt een itp topic die ik nog graag verwijderd wil hebben. Ik ben benieuwd!


Ik schop deze nog maar eens even naar boven. Inmiddels zijn we 8 dagen verder en ik heb nog niks gehoord wbt het topic die ik verwijderd wil hebben. Gaan we nu weer beweren dat het niet lang duurt? :)

Leo

Berichten: 50124
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 14:03

Wil je mij een pb sturen waar het om gaat? Dan kijk ik even na voor je hoe of wat. :)

Anoniem

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:09

Hoe lang duurt het normaal voor je een reactie van een moderator hebt als je een Tem hebt geactiveerd?

Peetstap

Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:18

Heb net antwoord vanuit tem in marktsectie; is dezelfde dag nog +:)+ en het is weekend.

Ben het er niet echt mee eens maar dat doet er niet toe :D

Anoniem

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:19

Ik heb al 3 dagen een TEM openstaan. Nog niet gelezen. Jammer.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:20

Meestal wel vlug.
Maar soms krijg je een icoontje dat er antwoord is en de andere keer niet.
Hoe dat verschil zit weet ik niet.

Peetstap

Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:21

Monique schreef:
Ik heb al 3 dagen een TEM openstaan. Nog niet gelezen. Jammer.



Er staat trouwens naar je linkjes onder je bericht en in je profiel niets.., heeft dat een reden ?

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:22

Monique, dat wisselt een beetje. Ons streven is om tems binnen 2 dagen te sluiten, maar dat lukt niet altijd omdat soms toevallig alle mods van dat forum beperkt online zijn, of omdat we overleggen wat we gaan doen. Als 'ie al 3 dagen open staat is het ongetwijfeld gelezen, maar het kan dus iets langer duren af en toe. :)

Bruintje, bij tems kan je ja of nee aanvinken bij 'informeer mij.' Als je daar 'ja' aanvinkt krijg je een melding als er antwoord is, als je 'nee' hebt gekozen krijg je die melding niet. Je kunt sowieso alle antwoorden hier vinden: ucp.php?i=tem&mode=list

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:24

Ik meen dat ook al vink ik ja aan ik niet altijd dat icoon krijg.
Maakt niet uit want ik kijk dan inderdaad altijd zelf even bij de tens.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:25

Hmm, dat zou niet moeten volgens mij. Ik zal er zelf eens op letten, als dat vaker niet goed gaat moet Bart daar misschien even naar kijken. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:34

Peetstap schreef:
Monique schreef:
Ik heb al 3 dagen een TEM openstaan. Nog niet gelezen. Jammer.



Er staat trouwens naar je linkjes onder je bericht en in je profiel niets.., heeft dat een reden ?

Klopt.
Dat is de link naar een topic die ik ooit op forumzaken heb geplaatst met als titel "De dictatuur van Bokt"
Ik had dat topic aangemaakt omdat de moderators zomaar berichten verwijderen en je wanneer je daar niet mee eens bent een ban krijgt.
Dus maakte ik een topic aan over de dictatuur van Bokt maar dat topic was snel naar de mesthoop verdwenen. Uit protest laat ik de linken naar dat verdwenen topic staan.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:38

En dat heeft nut omdat.... :?

Exitium

Berichten: 7142
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:41

Dat heeft waarschijnlijk ongeveer evenveel nut als de tekst in jouw signature. Waar maak je je druk om?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:42

LadyMadonna schreef:
En dat heeft nut omdat.... :?

Geen nut, ik geen alleen antwoord op de door mij gestelde vraag van @Peetstap.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:47

Exitium schreef:
Dat heeft waarschijnlijk ongeveer evenveel nut als de tekst in jouw signature. Waar maak je je druk om?

Ohja das waar... je iets afvragen staat op Bokt gelijk aan je ergens druk om maken... :)* 8)7

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 21:07

Mja, ik neem aan dat na 3 dagen de meeste TEM berichten wel gelezen zullen zijn, maar dat ze het misschien aan het overleggen zijn. Is het misschien niet echt een optie om te laten we zijn ermee bezig? Dan weet je in ieder geval ook iets.

Het is soms ook een beetje een dubbeltje op zen kantje vind ik persoonlijk. Soms komen de mods wat té streng over vind ik (en ik ben nog altijd niet akkoord met het niet kunnen verwijderen van de zaken die je zelf wil) maar soms kan ik ook wel begrijpen als je kijkt naar hoe sommige mensen reageren.. Niet overal is een belachlijk antwoord van dienst, en via het internet komen die antwoorden die soms als banale opmerking bedoeld zijn nogal anders over.

Palmera

Berichten: 9457
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 21:07

Exitium schreef:
Dat heeft waarschijnlijk ongeveer evenveel nut als de tekst in jouw signature. Waar maak je je druk om?

Dannydear, doe eens lief! :')