Is Bokt Bokt niet meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Electra63

Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 01:29

LadyMadonna schreef:
Kan je wel met jezelf in discussie ;)


Dat is in het verleden wel gebeurd in de politieke topics. Een gebande bokker had 2 SA's (en soms zelfs 3 of 4 SA)en deed mnet allebei mee.
Hij heeft het mij via PB toen bevestigd. :D


goldenarrow

Berichten: 8657
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 11:01

pien_2010 schreef:
Is Bokt bokt niet meer is de vraag van dit topic en vanaf het begin heb ik al meegelezen. Het is een lastige vraag om te beantwoorden, want door dit topic heb ik hier wel over nagedacht.

Twee jaar ongeveer ben ik moderator geweest en heb me verbaasd over de vinnigheid van een aantal gebruikers. Daarvoor had ik daar nooit erg in, want ik kwam nooit op dat soort "afdelingen" waar problemen waren. Ik ontdekte een zeer betrokken team moderators die haar uiterste best deed om het hele reilen en zeilen van Bokt in goede banen te leiden. Niet altijd gemakkelijk en erg veel werk. Ik realiseerde me toen, dat de zwarte bokkers aan de voorkant totaal geen notie hebben van wat er speelt aan de achterkant en geen zicht hebben op mede zwarte bokkers die aardig de gezelligheid kunnen verlagen door manier van posten in verschillende topics.
Voor alle duidelijkheid, ik heb het totaal niet over dit betreffende voorbeeld!

Na twee jaar vond ik het welletjes, want er gaat erg veel tijd in het modereren zitten en heb mijn groene petje aan de kapstok gehangen. Ik had me voorgenomen om "niet over mijn graf te reageren" en in principe me nergens meer mee te bemoeien laat staan te gaan temmen. Mochten mensen iets van me willen achter de schermen, dan kon en kan de vraag gesteld worden. Wat me toen opviel was, dat ik al heel erg snel totaal geen notie meer had wat er aan de achterkant speelde. Ik realiseerde me toen, dat de moderators aan de achterkant geen flauw idee hebben dat de zwarte gebruikers niets van dat alles zien wat aan de achterkant speelt en dat de moderators daar veel te weinig oog en begrip voor hebben!

Enfin door mijn besluit om "niet over mijn graf heen te reageren" trok ik me weer terug in de voor mij leuke en veilige topics en dat zijn er maar weinig. Ik heb echt geen enkele notie wat er allemaal zou spelen achter de schermen c.q waar de onplezierige topics zich bevinden, daar ik daar nooit kom en ik vind dat ook wel prima eerlijk gezegd. :))

Dus voor mij is Bokt inderdaad veranderd maar dat komt omdat ik zelf ben veranderd. Bokt als moderator is totaal iets anders als Bokt volgen als zwarte bokker en v.v..

Daarnaast ben ik ook als zwarte bokker veranderd:
Voorbeeld: door Bokt heb ik Duits klassieke dressuur ontmoet en jaren super goed les gehad van een van de beste in Nederland. Hierdoor kom ik niet meer in de gewone dressuurtopics daar IK ze niet meer interessant vind :o . Zegt dus niets over Bokt. Ook al het geruzie in die topics en klassieke ruiters "wegjagen" die ik juist interessante en voor mij leerzame dingen vind schrijven (is mijn persoonlijke mening) ben ik meer dan zat. Zegt dus iets van mij.

Inmiddels heb ik erg veel ervaring met verschillende paarden, dus in veel topics ben ik nu als "gevorderde" :o niet meer geïnteresseerd. Dit in tegenstelling toen we net met ons eerste paardje begonnen en ik van toeten wist en Bokt me echt veel heeft geholpen. Dank je wel Bokt.

Ik kom weinig nare dingen tegen op Bokt, want als iemand iets post dat ik ongezellig vindt of onnodig ben ik gelijk uit dat topic vertrokken :wave: . Heb gewoon totaal geen zin in dat gezeur, want daarvoor ben ik niet op Bokt en daarvoor voel ik me meer en meer gewoon te oud :o .

Bokt herbergt een enorme kennis. Als ik iets google op paardengebied kom ik 99 van de 100 keer uit op Bokt. Onnodig is het om dan zelf in iets medisch bijvoorbeeld te posten, want ik ben weken zoet met lezen van informatie (voorbeeld paar 100 bladzijde over collateraal bandje in de kogel) en kan dan mijn eigen plan trekken.
Vanochtend kreeg ik van onze dierenarts iets voorgeschreven voor mijn paard, eventjes googlen en jullie raden het al: ik kwam uit bij Bokt waar keurig alle informatie stond (in het Nederlands → erg handig) en met name info van een dierenarts bokker, klopte met de info die ik hier ook had gekregen dus ik had het allemaal goed begrepen. Dank je wel Bokt!

Dus ik denk zelf dat hoe iemand Bokt ervaart te maken heeft wie je bent, wat je zoekt en hoe je zelf post. Want Bokt is niet iets ver weg van het moderator team of beheer. Bokt dat zijn wij, de gebruikers. In mijn mening dan.

Tuurlijk kan altijd alles beter. Ik heb indertijd mijn best gedaan om veranderingsprocessen aan de achterkant als moderator mee te ondersteunen of in gang te zetten. Ik dacht dat ik wellicht achter de schermen wat meer invloed kon uitoefenen. Dit dus met wisselend succes. Met die inspanning vind ik dat ik niet alleen geconsumeerd heb hier op Bokt, maar ook iets terug heb gegeven aan dit forum.

Dus ik vind Bokt leuk, want ik kom alleen in leuke topics met gezellige leuke mensen en een aantal Bokkers ken ik inmiddels persoonlijk, daar zij hier op vakantie zijn geweest c.q. een bokt meeting werd georganiseerd.

Dankje Pien, scheelt mij weer typen, haha.

Ik ben ook een paar jaar mod geweest en ben nu sinds kort gestopt wegens tijdgebrek. En waar je als groene denkt dat wat je doet wel opvalt, is het als zwarte absoluut niet te merken wat er achter de schermen precies gebeurt. Zodra de rechten weg zijn heb je geen flauw idee meer. Nu snap ik dus eigenlijk pas echt waar de behoefte van meer transpirantie vandaan komt. Natuurlijk heb je het BBB, maar toch valt dat niet zo zeer op.

Ik lees hier bijvoorbeeld steeds dat de suggesties meegenomen worden, maar daarna verdwijnt het en weet je gewoon niet meer wat er nou precies mee gebeurt. Ik denk dat het al een heel eind helpt als je de gebruikers ook betrekt in het bespreken van de suggesties. Je hoeft (en kan) echt niet alles voor de schermen te bespreken, maar maak bijvoorbeeld een lijstje met alle suggesties en plaats deze ook hier, maak er eigenlijk een brainstormsessie van, dus dat de lijst eigenlijk aangevuld kan worden. Niet alle suggesties kunnen uitgevoerd worden, maar leg dan uit wat de reden is dat er voor gekozen wordt om iets niet of juist wel door te voeren. En vraag ook om feedback, wat merkt de gebruiker van de veranderingen, wat merkt het boktteam. Is het achteraf wel haalbaar allemaal? Of moet er toch nog wat aangepast worden. Dat vereist wel echt een verandering van hoe er nu gewerkt wordt, maar ik denk wel dat je dan al een heel stuk transparantie hebt.

Ook zijn er veel regels die in de loop der jaren zijn bedacht, maar die voor de gewone gebruiker niet terug te vinden zijn. Is het niet een optie dit ook voor de schermen te plaatsen? Dat er eigenlijk een soort beknopte regellijst is met de belangrijkste regels, en een uitgebreide lijst met alle regels. En dat deze laatste lijst ook regelmatig een update krijgt natuurlijk :)

Volg je mee? Veulens in 2024 <3
[KS-MK] Arabierveulentjes verwacht

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 01:28

Het complete regelement kan wel eens op de schop, denk ik. In een nieuw jasje, duidelijker geschreven, er staat veel in wat naar mijn idee wel eens anders omschreven kan worden. Korter, bondiger en duidelijker.

En dat ook de mods zich daaraan houden alszijnde gebruiker! Daar gaat het soms ook weleens mis. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 13:17

Even nog over het oorspronkelijke onderwerp ... Ik was mijn oude foto's aan het opruimen (ze zijn al weg van de uploadsite, maar verschijnen nog wel in google dus deze ben ik nu allemaal apart aan het aanvragen om te verwijderen) en toen kwam ik in die oude topics terecht. Heb daar eens even door gescrold en eigenlijk kwamen er altijd wel echt leuke reacties op (ook vaak wel minstens een pagina).

Zit me nu af te vragen: is dat in deze tijd nog mogelijk? En wat moet je daarvoor doen of hebben? Ik vond het altijd wel fijn om ze te krijgen/lezen, maarja, de laatste tijd zat dat er totaal niet meer in, terwijl naar mijn idee er maar weinig verandert is ... Dus waar zou het aan liggen? Iemand een idee? Misschien dat ik dan toch wel weer wat meer ga posten O:) Zonder namen dan, haha.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 13:21

Om reacties te krijgen moet je
-een boven gemiddeld fotograaf zijn
- een bekende bokker zijn met een flinke achterban
-een bloedmooi paard hebben (goed glanzend, lange golvende manen, veel behang... dat ie dan zo Frans als de neten is maakt niet uit)
- je moet je paard met slof flink in elkaar trekken
-op een 2,5 jarige gaan zitten werkt ook :j
:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 13:29

Nou .....

:+

Dus met gewoon simpele (maar hele lieve!) HTK-paarden kom je er niet? Zou dan waarschijnlijk wel origineel zijn 8-)

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 13:33

Ik merk wel sinds de komst van topics zoals deze, en het aardiger zijn voor elkaar, vaker reageren etc dat fototopics ten opzichte van een half jaar terug, toch wel weer meer reacties krijgen :j Een originele reactie bedenken kost gewoon veel tijd voor sommigen, daarom ben ik nog steeds in voor een ‘like-button’ oid.

Dakota F12+1 / L1+4

zonnebloem18

Berichten: 24833
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 13:37

*Even als gebruiker en niet als mod*

Zijn we door al die social media misschien een beetje lui geworden? Op Facebook en Instagram hoef je alleen maar te liken, lekker makkelijk, lekker snel. Als ik kijk naar Facebook zie ik in mijn herinneringen dat er 'vroeger' veel meer werd gereageerd op berichten en foto's. Tegenwoordig krijg ik bij een vergelijkbare foto veel likes, maar nauwelijks reacties.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Anoniem

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 14:06

Dat zat ik ook te denken :j
Op instagram krijgen mijn foto's een fijn aantal likes (en ook wel wat reacties) en dat is ook leuk om te krijgen, dus vandaar zou het misschien leuk zijn om zo'n mogelijkheid op Bokt ook te hebben, dan weet je tenminste dat ze het toch wel leuk vinden, ookal weten ze niet wat erover te zeggen ;)

Natuurlijk is echte reacties krijgen veel fijner, en dat zou je ook verwachten op een forum, maar is soms ook moeilijk. Je mag geen oneliners gebruiken (misschien dat wel toelaten?) dus gewoon "mooi" of "leuk" kan je al niet zeggen, en soms is dat het enige wat je te zeggen hebt, dat je iets gewoon mooi vindt om te zien, of leuke foto's vindt. Dan reageer je maar niet, want dat mag niet en je weet geen uitgebreide reactie te verzinnen. Dat speelt denk ik ook wel mee :j

zonnebloem18

Berichten: 24833
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 14:07

Oneliners zijn op de ITP's wel toegestaan hoor. Als dat niet zo mogen zou het heel stil worden.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 14:09

Oh .. echt? Weet iedereen dat ook? :')

zonnebloem18

Berichten: 24833
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 14:12

Heb je het dan over de gebruikers of de mods? De meeste reacties op ITP zijn oneliners, dus ik denk dat de meeste gebruikers het wel weten.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Anoniem

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 14:13

Gebruikers inderdaad, ik was dus van de veronderstelling dat dit niet mocht.
Je mag dus gewoon op een topic reageren met "Mooie foto's" en verder niks?

zonnebloem18

Berichten: 24833
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 14:13

Ja hoor, dat is geen probleem.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Anoniem

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 14:15

Ok, handig :)
Dan is een "like-button" of dergelijke ook niet meer nodig .. Hoeveel tijd kost het nu om desnoods te zeggen "vind ik leuk" :Y)

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 14:42

[***] schreef:
Oh .. echt? Weet iedereen dat ook? :')


Ik denk dat een hoop mensen dat niet weten idd :)

pien_2010

Berichten: 43112
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 14:54

zonnebloem18 schreef:
*Even als gebruiker en niet als mod*

Zijn we door al die social media misschien een beetje lui geworden? Op Facebook en Instagram hoef je alleen maar te liken, lekker makkelijk, lekker snel. Als ik kijk naar Facebook zie ik in mijn herinneringen dat er 'vroeger' veel meer werd gereageerd op berichten en foto's. Tegenwoordig krijg ik bij een vergelijkbare foto veel likes, maar nauwelijks reacties.


Dat speelt zeker mee.

Ook eens met golden narrow haar analyse en iddeeen.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 13:26

Amanda schreef:
Zolang wij niet weten waar de ban exact voor is gegeven kun je daar niet over oordelen.
bruintje123 schreef:
En nu moet ik knikkende knieen krijgen want een dreigement van een 27 jarige dat ze anders maatregelen gaan nemen.
_O-

En eerlijk gezegd vind ik bovenstaande opmerking ook bijzonder denigrerend en onnodig. Dramatisch? Nee. Sympathiek? Ook niet. En ik gok zomaar dat de ban echt niet alleen vanwege deze post is. Het geven van een ban gebeurt niet zomaar. Maar nogmaals, zolang wij niet weten waar die ban voor is gegeven, kun je daar niet over oordelen.

Om weer ontopic te gaan: wat ik vooral heb zien gebeuren in de tijd dat ik op Bokt rondloop is dat Bokt in relatief korte tijd explosief gegroeid is. Wat begonnen is als een leuk forumpje als tijdverdrijf, is inmiddels gewoon een bedrijf. Een uniek bedrijf, want hier zijn er niet veel van in Nederland. Wie had bijna 17 jaar geleden bedacht dat Bokt nu zo groot zou zijn? Niemand denk ik. En hoe ga je hier dan mee om?

In de loop van de tijd zijn er dingen ontwikkeld om het forum zo goed mogelijk te laten lopen. En omdat het zo snel groeide, was dat soms acteren op dingen die gebeurden, zonder duidelijke richtlijnen. Achter de feiten aanlopen, van daaruit dingen ontwikkelen, maar nooit de mogelijkheid om echt naar de toekomst te kijken. Ik denk dat we nu op een kantelpunt daarin zitten. Door de ontwikkelingen van 17 jaar, is er een soort onoverzichtelijk web/netwerk ontstaan van regels en acties. Allemaal heel begrijpelijk. En ik denk dat het goed is om eens stil te staan en te kijken naar: wat is er nu, hoe is het ontstaan en vooral ook: hoe kunnen we verder? Wat werkt wel goed? Wat moet rigoreus anders? Of juist verdwijnen? Moet er iets nieuws toegevoegd worden? Vraagstukken die het beheer moet gaan oppakken. Samen met het team of gebruikers. Of niet. Dat weet ik ook niet. Dat is een zoektocht die nog in de kinderschoenen staat. En in de tussentijd moet het forum wel gewoon door blijven draaien. Geen gemakkelijke opgave denk ik :)

Maar je doet het als teamlid dus wel.
Dan kan ik ook wel termen gaan gooien zoals jij ook over mijn post doet: als onnodig, ongepast, niet sympathiek, opruiend.
Maar krijg jij nu ook een ban of werkt dat bij teamleden anders?


Palmera schreef:
Het complete regelement kan wel eens op de schop, denk ik. In een nieuw jasje, duidelijker geschreven, er staat veel in wat naar mijn idee wel eens anders omschreven kan worden. Korter, bondiger en duidelijker.

En dat ook de mods zich daaraan houden alszijnde gebruiker! Daar gaat het soms ook weleens mis. :)

Dit sowieso.
Ik heb eens een tik op de vingers gekregen want het stond in de regels. Pak ik de regels erbij staat het er niet. Nee bleek het in de sticky te staan. ja hey doei, zorg dat het duidelijk is en je rommel bij elkaar staat.


Electra63 schreef:
LadyMadonna schreef:
Kan je wel met jezelf in discussie ;)


Dat is in het verleden wel gebeurd in de politieke topics. Een gebande bokker had 2 SA's (en soms zelfs 3 of 4 SA)en deed mnet allebei mee.
Hij heeft het mij via PB toen bevestigd. :D

:')
Dat hele boeven vangen op bokt kan ook beter op de schop.
Men reageert veelal uit privacy overweging al met VPN, ander mail adres en SA is aangemaakt.
Dat is weggegooide tijd en energie.

Beter kan men kijken wat doet dat account nu, hoe is het gedrag.
Zonder op slakken zout te leggen en als een dictator met een vergrootglas alles te bekijken van dat account. En geen enkele tegenspraak dulden. En accepteren dat niet iedereen alleen maar brave opmerkingen geeft precies in de benauwende toestand zoal bokt dat graag ziet. Om dan maar de opmerking te geven dat alles wel via pb mag. Hoe krijg je juist onenigheid op je forum.

Dat iemand die loopt te hakken wat dan niet gezien word :? een keer een snauw terug krijgt wat dan wel opvalt. Dat is dus puur door het eerder genoemde vergrootglas wat iemand krijgt maar wat juist onenigheid geeft en mensen zeggen, er word met 2 maten gemeten. En mensen blijven weg.

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 13:34

Hey bruintje :wave:

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 13:35

Hoi hoi
Gefeliciteerd met je verjaardag :)

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 13:46

zonnebloem18 schreef:
*Even als gebruiker en niet als mod*

Zijn we door al die social media misschien een beetje lui geworden? Op Facebook en Instagram hoef je alleen maar te liken, lekker makkelijk, lekker snel. Als ik kijk naar Facebook zie ik in mijn herinneringen dat er 'vroeger' veel meer werd gereageerd op berichten en foto's. Tegenwoordig krijg ik bij een vergelijkbare foto veel likes, maar nauwelijks reacties.


Eens. Ik scroll er vooral op mn telefoon eenhandig doorheen. Like kan met dezelfde hand, een bericht typen is dan weer meer werk. Dus ik zou veel sneller geneigd zijn om wel te liken.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 17:37

[***] schreef:
Dat zat ik ook te denken :j
Op instagram krijgen mijn foto's een fijn aantal likes (en ook wel wat reacties) en dat is ook leuk om te krijgen, dus vandaar zou het misschien leuk zijn om zo'n mogelijkheid op Bokt ook te hebben, dan weet je tenminste dat ze het toch wel leuk vinden, ookal weten ze niet wat erover te zeggen ;)

Natuurlijk is echte reacties krijgen veel fijner, en dat zou je ook verwachten op een forum, maar is soms ook moeilijk. Je mag geen oneliners gebruiken (misschien dat wel toelaten?) dus gewoon "mooi" of "leuk" kan je al niet zeggen, en soms is dat het enige wat je te zeggen hebt, dat je iets gewoon mooi vindt om te zien, of leuke foto's vindt. Dan reageer je maar niet, want dat mag niet en je weet geen uitgebreide reactie te verzinnen. Dat speelt denk ik ook wel mee :j


Als ik heel eerlijk ben houdt mij dat wel tegen om te reageren. Omdat ik dat zelf ergens niet de moeite vindt om het te typen. Ik reageer weinig op foto's en ik zie veel liever de normale foto's in plaats van al die fotoshoots. Maar om nu alleen te zeggen "leuk paard". En echt iets verzinnen wat ook nog enigszins persoonlijk is en echt op paard en bokker gericht is best lastig. Maar ik denk wel dat dat fijner is dan een hele simpele leuk of mooi.
Maar denk wel dat het inderdaad een beetje het gemak is. Bij instagram like ik bijna alle paarden foto's maar de vraag is wat heb je daar aan dat mensen eigenlijk gewoon hersenloos liken? Want veel meer is het eigenlijk niet bij mij. En ik gok zomaar dat het voor toch veel mensen ook zo is? Er zijn er ook wel die je echt bekijkt maar toch minder.

De vraag is dat natuurlijk wat je wil. Gewoon veel kliks of mensen die echt de moeite nemen om ze te bekijken en een reactie te geven. Dan wel een stuk minder maar toch fijner om te zien dat mensen echt gekeken hebben en ook echt de moeite doen om wat te schrijven?

Als het paard waar je van af valt een goed paard is,
dan is die val de moeite waard.

Anoniem

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 17:39

Mag ik eens vragen hoe jullie de likes precies voor je zien?
Bij elk bericht een soort like, of het topic algemeen? Ik probeer een idee te krijgen, van Instagram en Facebook weet ik hoe het werkt, maar op een forum vraag ik mij even af hoe jullie dat dan voor je zouden zien :j

purny

Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 18:01

Een afbeelding van een duimpje of een +1 onder het bericht naast de knoppen

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 18:25

Geen idee of het kan.
Maar als er foto's staan dat je ook nog per foto kunt liken.

Bij RT zie ik soms erg leuke foto's.
Commentaar onnodig je ziet duidelijk dat de ruiter weet waar hij mee bezig is.
Maar dan springt er toch nog een foto extra positief uit. Die dan liken zou ik wel doen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers