Meer nieuws over de jonge ruiters? Junioren/young riders

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fleurtjeuh
Berichten: 10269
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Meer nieuws over de jonge ruiters? Junioren/young riders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-17 16:10

Laatste tijd stoor ik mij regelmatig aan het feit dat we ontzettend veel nieuws krijgen over de huidige nederlandse top ruiters. Gal, minderhoud, cornelissen etc..
Bij grote meerdaagse wedstrijden is er elke dag wel een artikel wie er wat die dag heeft gewonnen. Soms zelfs per onderdeel.
Maar van de junioren en young riders zie ik heel erg weinig, en dat vind ik jammer.
Zelf heb ik iemand op fb van de huidige junioren en ik zie regelmatig dingen langskomen over (volgens mij) grote wedstrijden.
Maar geen woord erover op bokt.
En als tijdens de meerdaagse wedstrijden er ook jonge rubrieken worden verreden is er soms 1 artikel aan het einde van de wedstrijden waarin kort de winnaars worden uitgelicht, maar thats it.
En dat vind ik zo jammer.
Juiste deze jonge ruiters zijn de toekomste toppers. Verdienen zij dan niet ook een plekje in de spotlight?
Vaak zijn deze jonge ruiters ontzettend nette ruiters waar veel jongens en meisjes naar op kunnen kijken dat je met keihard werken, echt ergens kan komen.

Love is Love

My current situation is not my final destination.


NinaCharlie

Berichten: 3178
Geregistreerd: 15-07-11

Re: Meer nieuws over de jonge ruiters? Junioren/young riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 17:27

Al die sportupdates vind ik ook echt vreselijk irritant, dat mag voor mij wel minder. Of een centraal topic voor dat evenement waar resultaten doorgeven worden voor de mensen die dat wel interesseert.

fleurtjeuh
Berichten: 10269
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Meer nieuws over de jonge ruiters? Junioren/young riders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-17 18:43

Of aan het einde gewoon 1 topic met de uitslagen per dag.
En dan van alle categorieën ipv alleen de senioren...
Net zoals het foto topic van het nk dressuur.
Fotos van bekende namen.
Er wordt geen woord gerept over het feit dat ook bijvoorbeeld de junioren het NK hebben gereden.

Love is Love

My current situation is not my final destination.

NinaCharlie

Berichten: 3178
Geregistreerd: 15-07-11

Re: Meer nieuws over de jonge ruiters? Junioren/young riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 18:49

Alleen al over het NK zijn bijna 10 topics geopend

fleurtjeuh
Berichten: 10269
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Meer nieuws over de jonge ruiters? Junioren/young riders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-17 19:11

Dat is nogal veel, dat klopt.
Maar zover ik het kan zien, is er geen woord over de junioren en young riders te vinden.
Alleen maar U25 en ouder.

Love is Love

My current situation is not my final destination.

Jessica
Berichten: 19840
Geregistreerd: 08-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 19:16

Als jullie weten dat er een bepaald interessant evenement is of een interessant nieuwsbericht elders, kunnen jullie de nieuwsredactie tippen door op "Tip de nieuwsredactie" te klikken. Onze nieuwsredactie ziet veel en weet veel, maar niet álles. Daarom zijn ze blij met tips van jullie. Tip ze dus ook als je weet dat er er interessante uitslagen zijn over jonge ruiters. :j

Verder hebben we sinds begin dit jaar de onderverdeling Algemeen nieuws, Bokt community, Sportnieuws en Fokkerijnieuws. Je dus kunt makkelijk kiezen welke categorie nieuws je wel en niet wil lezen.

En verder geldt: wat de een interessant vindt, vindt de ander totaal niet interessant. We proberen voor iedereen interessant nieuws te plaatsen. :)

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13027
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 21:37

fleurtjeuh schreef:
Of aan het einde gewoon 1 topic met de uitslagen per dag.
En dan van alle categorieën ipv alleen de senioren...
Net zoals het foto topic van het nk dressuur.
Fotos van bekende namen.
Er wordt geen woord gerept over het feit dat ook bijvoorbeeld de junioren het NK hebben gereden.

Hier wil ik wel even op reageren. Het fototopic over het NK is van mij. Ik ben voor bokt 3 dagen naar het NK geweest in Ermelo voor mij is dat een uur en 3 kwartier rijden heen en ook weer terug, daar zit veel tijd in, maar ik vind het leuk om te doen :j . Daarnaast werk ik ook gewoon 36 uur in de week.
De Junioren en Young Riders reden op vrijdag, die dag moest ik werken en op zondag. Zondag heb ik ervoor gekozen om om 14 uur weer in Ermelo te zijn. Dit omdat ik zaterdag pas rond 22 uur weer thuis was en zondagavond na het NK ook gewoon weer moest werken en het moet wel leuk blijven allemaal :) . De Junioren en Young Riders rubrieken zijn dus niet op de foto gezet en kunnen om die rede ook niet in het fotoverslag staan.

Tieneke

Berichten: 21652
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 21:45

Ik ben te weinig met het nieuws bezig om hier een goede kijk op te hebben, maar wou toch even reageren.
Jessica, je zegt dat de mogelijkheid er is om de NR te tippen. Dat is heel fijn, maar natuurlijk in geval van TS bijvoorbeeld net de omgekeerde wereld. TS wilt graag nieuws kunnen lezen over de jongere garde, maar dan moet ze het zelf aanbrengen? Als ze er toch al zelf naar op zoek moet, waarom zou zij dan überhaupt nog de moeite nemen om het aan jullie NR door te geven?
Je komt op Bokt komt om paardennieuws te lezen, maar je moet het zelf wel zoeken...

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 21:46

EK eventing junioren en young riders is vanaf morgen geloof ik, in Ierland.
Zitten geloof ik 10 Nederlandse ruiters.
Geen idee waar het in de media te volgen is, maar vast wel ergens.
Zou idd leuk zijn als daar ook eens wat updates over komen op bokt :j

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

fleurtjeuh
Berichten: 10269
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-17 21:54

aniek1985 schreef:
fleurtjeuh schreef:
Of aan het einde gewoon 1 topic met de uitslagen per dag.
En dan van alle categorieën ipv alleen de senioren...
Net zoals het foto topic van het nk dressuur.
Fotos van bekende namen.
Er wordt geen woord gerept over het feit dat ook bijvoorbeeld de junioren het NK hebben gereden.

Hier wil ik wel even op reageren. Het fototopic over het NK is van mij. Ik ben voor bokt 3 dagen naar het NK geweest in Ermelo voor mij is dat een uur en 3 kwartier rijden heen en ook weer terug, daar zit veel tijd in, maar ik vind het leuk om te doen :j . Daarnaast werk ik ook gewoon 36 uur in de week.
De Junioren en Young Riders reden op vrijdag, die dag moest ik werken en op zondag. Zondag heb ik ervoor gekozen om om 14 uur weer in Ermelo te zijn. Dit omdat ik zaterdag pas rond 22 uur weer thuis was en zondagavond na het NK ook gewoon weer moest werken en het moet wel leuk blijven allemaal :) . De Junioren en Young Riders rubrieken zijn dus niet op de foto gezet en kunnen om die rede ook niet in het fotoverslag staan.

Je hoeft jezelf niet te verantwoorden hoor :)
Dat topic was gewoon een recent voorbeeld want het is niet de eerste keer dat het gebeurt.

Love is Love

My current situation is not my final destination.

NinaCharlie

Berichten: 3178
Geregistreerd: 15-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 06:00

Jessica schreef:
Als jullie weten dat er een bepaald interessant evenement is of een interessant nieuwsbericht elders, kunnen jullie de nieuwsredactie tippen door op "Tip de nieuwsredactie" te klikken. Onze nieuwsredactie ziet veel en weet veel, maar niet álles. Daarom zijn ze blij met tips van jullie. Tip ze dus ook als je weet dat er er interessante uitslagen zijn over jonge ruiters. :j

Verder hebben we sinds begin dit jaar de onderverdeling Algemeen nieuws, Bokt community, Sportnieuws en Fokkerijnieuws. Je dus kunt makkelijk kiezen welke categorie nieuws je wel en niet wil lezen.

En verder geldt: wat de een interessant vindt, vindt de ander totaal niet interessant. We proberen voor iedereen interessant nieuws te plaatsen. :)


Dat geldt voor mij niet, ik gebruik namelijk de oude lay out met nieuws per dag. Dan is dat heel irritant maar goed, dat zal wel een gevalletje pech gehad zijn. Je kunt het immers niet iedereen naar de zin maken

NinaCharlie

Berichten: 3178
Geregistreerd: 15-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 06:02

Marije_jiplover schreef:
EK eventing junioren en young riders is vanaf morgen geloof ik, in Ierland.
Zitten geloof ik 10 Nederlandse ruiters.
Geen idee waar het in de media te volgen is, maar vast wel ergens.
Zou idd leuk zijn als daar ook eens wat updates over komen op bokt :j


:j klopt inderdaad nu je het zegt, had er iets voorbij zien komen bij een kennis van me die meerijdt maar had het nog niet gelinkt aan dat er niks over op bokt staat, wel jammer, want als ze zo doorgaan zijn ze toch de toekomstige seniorentoppers

fleurtjeuh
Berichten: 10269
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-17 07:49

NinaCharlie schreef:
Jessica schreef:
Als jullie weten dat er een bepaald interessant evenement is of een interessant nieuwsbericht elders, kunnen jullie de nieuwsredactie tippen door op "Tip de nieuwsredactie" te klikken. Onze nieuwsredactie ziet veel en weet veel, maar niet álles. Daarom zijn ze blij met tips van jullie. Tip ze dus ook als je weet dat er er interessante uitslagen zijn over jonge ruiters. :j

Verder hebben we sinds begin dit jaar de onderverdeling Algemeen nieuws, Bokt community, Sportnieuws en Fokkerijnieuws. Je dus kunt makkelijk kiezen welke categorie nieuws je wel en niet wil lezen.

En verder geldt: wat de een interessant vindt, vindt de ander totaal niet interessant. We proberen voor iedereen interessant nieuws te plaatsen. :)


Dat geldt voor mij niet, ik gebruik namelijk de oude lay out met nieuws per dag. Dan is dat heel irritant maar goed, dat zal wel een gevalletje pech gehad zijn. Je kunt het immers niet iedereen naar de zin maken

Ik gebruik inderdaad ook de oude layout.

@ninacharlie
En daar gaat het mij inderdaad om.
Ze werken keihard en straks zijn zij de nieuwe nederlandse toppers en heeft niemand een idee waar ze vandaan zijn gekomen.

Love is Love

My current situation is not my final destination.

x_Jeanine_x

Berichten: 9068
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Meer nieuws over de jonge ruiters? Junioren/young riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 08:03

Junioren en Young Riders EK Eventing is te volgen via hun Facebookpagina

The Dutch Juniors Eventing Team

En die andere Young Riders :)

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Meer nieuws over de jonge ruiters? Junioren/young riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 20:48

Voor het EK Young Riders, Junioren en Children is inmiddels een accreditatie binnen, dus daar komt zeker nieuws van op VN :j
Goed om te weten dat jullie het nieuws over de jonge garde waarderen. We hebben het de laatste weken wat meer geprobeerd mee te nemen, in alle takken van sport en ook de ponysport. Hopelijk is dat jullie niet ontgaan.

Maar de vraag om ons te tippen blijft zeker staan. Wij zijn (helaas) niet altijd van alle evenementen op de hoogte. Het tippen geldt dus niet alleen voor uitslagen achteraf, maar ook zeker aankondigingen van evenementen.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

fleurtjeuh
Berichten: 10269
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Meer nieuws over de jonge ruiters? Junioren/young riders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-17 21:06

Het is mij zeker opgevallen in de positieve zin :)
Fijn dat de accrediatie er is, ik zie de artikelen met zin tegemoed

Love is Love

My current situation is not my final destination.

fleurtjeuh
Berichten: 10269
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-18 08:41

Ik wil dit topic toch weer even onder de aandacht brengen.
De laatste tijd zijn er een aantal EK selectiewedstrijden gereden maar hier heb ik niks over gezien op bokt.
Zoals gisteren in nieuw en sint joosland. Allemaal jonge toppers die strijden om een plekje op het ek.
En 31 mei in delft.
En 21 mei was ook de CDIJ in compiѐgne en daar heb ik ook niks over gezien op bokt.

Ik vind dit erg jammer en weet dit alleen doordat ik een Junior ruiter op fb heb en daar wat van lamgs zie komen. Maar ik zou het leuk vinden om er artikelen over te lezen.

Love is Love

My current situation is not my final destination.

x_Jeanine_x

Berichten: 9068
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Meer nieuws over de jonge ruiters? Junioren/young riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 17:35

Teams jeugd voor EK Eventing zijn bekend. Junioren en young riders!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Galaika, miereneter en 5 bezoekers