Razend interessant zoiets natuurlijk

Eigenlijk vind ik het jammer dat je dat soort relatief commerciële accounts niet op de een of andere manier kan volgen.
Denk bijvoorbeeld aan fotografen waar je fan van bent hier op bokt of mensen die hoog in de sport meerijden en hier op bepaalde fora veel informatie over delen.
Het is hierbij natuurlijk niet de bedoeling dat er een knop komt om makkelijker te stalken.
Maar wellicht is het mogelijk dat interessante mensen zichzelf kunnen aanmelden om op bepaalde fora (medisch, fotokunst, rijtechnisch) gevolgd te worden?
Stapje verder zou kunnen gaan dat mensen interessante bokkers onder de aandacht brengen bij de mods, waarna wordt gecheckt of die bokker gevolgd zou willen worden. Zo niet, is het ook niet meer mogelijk die bokkers aan te dragen (dan heb je dus een soort TeM-systeem nodig in het profiel).
Misschien dat het op een andere manier technisch beter te regelen is maar het lijkt me leuk en leerzaam om expert-bokkers op een dergelijke manier te kunnen volgen.
Wellicht is er zelfs een link te maken met de Wiki (Wiki-pagina over hoefkatrol bevat links naar experts op het gebied van hoefkatrol, ik noem maar wat).
Zou dit iets zijn wat meerdere bokkers interessant zouden vinden?