Bokt doet vreemd [ oa topics en pb ]

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Bokt doet vreemd [ oa topics en pb ]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 13:53

ik klik op een onderdeel, bijvoorbeeld Jeughonk. Ik krijg dan een lijst met topics te zien. Maar dan staat er niets nieuws bij, dus geen nieuwe topics en nieuwe reacties. Als ik de pagina vernieuw krijg ik dat weer wel, maar als ik dan bij mijn topic kijk staater nog steeds bij reacties 1. terwijl als ik het topic open ik wel 3 pagina's met reacties heb. Als ik een bericht geplaatst heb word het ook niet weergegeven, ik klik op vernieuw en dan staat het er nog niet bij. Als ik een aantal dagen later kijk weer precies hetzelfde verhaal, maar dan na 3 keer vernieuwen staat mijn bericht er opeens wel tussen, maar dan staan er inmiddels wel 3 pagina's reacties bij ofzo. Ook bij de PB, normaal krijg je van die lichter gekleurde dingetjes als je een onderwerp, forum of pb hebt aangeklikt. Dat gebeurd dus ook niet, via hotmail krijg ik dan wel een mailtje dat ik een nieuwe pb heb, maar hij staat gewoon niet tussen die lijst en de rest is de kleur dat je het nog moet lezen. Vernieuwen helpt niet, maar soms krijg ik opeens wel gewoon dat berichtje te zien. Ik begrijp echt niet hoe dat kan, een week geleden had ik hier helemaal geen last van, ook niet van dat gezeur dat bokt sloom is ofzo Scheve mond Begrijpt iemand hoe dit komt en hoe je het kan verhelpen ?

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:00

Wanneer heb je voor het laatst je tijdelijke internet betanden (en cookies)gewist?

[Extra], [Internet-opties], [Bestanden verwijderen]

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 15:36

Dank je, probleem is opgelost

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:17

ik heb weleens dan klik ik op forum en gaat ie naar de pb echt vaag gebeurt eigenlijk best vaak

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 19:48

Cathelijne schreef:
Wanneer heb je voor het laatst je tijdelijke internet betanden (en cookies)gewist?

[Extra], [Internet-opties], [Bestanden verwijderen]

Maar dan verwijder je toch ook al je geheugen mbt bv. wachtwoorden enzo?
Dan moet je overal weer inloggen......dacht ik....

Ik heb nl. precies hetzelfde probleem.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 10:28

vera"]
[quote="Cathelijne schreef:
Wanneer heb je voor het laatst je tijdelijke internet betanden (en cookies)gewist?

[Extra], [Internet-opties], [Bestanden verwijderen]

Maar dan verwijder je toch ook al je geheugen mbt bv. wachtwoorden enzo?
Dan moet je overal weer inloggen......dacht ik....

Ik heb nl. precies hetzelfde probleem.
[/quote]

Je wist je wachtwoorden als je je cookies ook wist, maar daar is een aparte knop voor. Maar op zich kan dat ook niet veel kwaad, de hoeveelheid cookies wil namelijk nogal 's oplopen....

Als je de tijdelijke internet bestanden wist, wis je alleen alle plaatjes, muziekjes ed van alle websites die je bezocht hebt.