"Ik heb geen interesse in horse event"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Goof

Berichten: 28733
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:38

Lous schreef:
Omdat doordat het zo uitgebreid is toch heel veel gebruikers naartoe gaan.


Ik ben wel heel benieuwd naar cijfertjes eigenlijk.
Hoe hoog is oude opkomst? Hoeveel daarvan zijn bakkers? En vooral; opkomst verdeeld in leeftijdscategorie?


Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:40

Lous, natuurlijk, maar je weet dat het in feite om de advertentie inkomsten gaat en de samenwerking met Bartels.

Lous, iedereen mag penny zijn en met elkaar lekker samen zijn....maar als mod vind ik als je in een topic post, je post meer verantwoording met zich mee brengt. HE is een commercieel gebeuren van een laag niveau.....veel bokkers zullen wellicht ook alleen komen om in die bokt stand te staan en naar hun bokker te kijken omdat ze bokker zijn....bij zo een evenement ben je als bokker iets bijzonders en dat trekt aan...

bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:44

Gho jeetje waar je je druk om kan maken. Ook bokt is social media, dus een handig meetinstrument.
BigBrother is watching you, én wel meer dan je denkt.

L'embarras du choix

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:45

Nou dat is ook overdreven met bigbrother is watching you...niemand is watching me hoor..

bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:48

Indestal schreef:
Nou dat is ook overdreven met bigbrother is watching you...niemand is watching me hoor..


Lol enkel door hier op Bokt ingelogd te zijn word je al gevolgd. kijk reclamebanners, inlogstatistieken etc

L'embarras du choix

xRivaldo

Berichten: 823
Geregistreerd: 05-02-17
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:51

Ik stoor mij er niet direct aan, maar overbodig is het wel. De gene die andere Bokt users graag wil ontmoeten op Horse Event, zullen wel naar het Horse Event topic gaan. Omdat het tekstje onder de avatar staat en gekleurd is, trekt het (onbewust) telkens je aandacht. Ik snap dat dat als vervelend kan worden ervaren.

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:52

Ik klik nergens op en krijg ook nooit ergens hun advertenties te zien...dus zal wel meevallen

bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:04

Indestal schreef:
Ik klik nergens op en krijg ook nooit ergens hun advertenties te zien...dus zal wel meevallen


Lol, dus jij hebt een boktversie zonder reclamebanners?
Je denkt dat je posts niet geteld worden? Inlogsessies en duur niet achterhaald kunnen worden? :')
Met fora, (net als fb) kan je heel wat informatie verzamelen over je doelgroep.(demografisch, leeftijd, etc)
En zelf niet enkel door informatie verstrekt op dit fora. Ook onderling, door reclame etc wordt informatie verspreid om aldus doelgroepen te bereiken.
Ga maar eens op google nu vakanties bekijken en log dan in op Bokt. 9/10 zal je snel ergens een reclameblok vinden over een bestemming die je net bezocht hebt, al dan niet gekoppeld aan bvb je passie paarden.

Soit enkel maar om te zeggen dat er weinig 'anoniem' is. En on topic, meten is weten ;-)

L'embarras du choix

Ayasha
Blogger

Berichten: 57904
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:13

Indestal schreef:
Nou dat is ook overdreven met bigbrother is watching you...niemand is watching me hoor..

Da's naïef, zoek je iets op staat het in notime op je FB en in de reclamedelen van bokt. Struisvogelpolitiek maakt dat niet minder.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Mondy

Berichten: 11819
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:17

Tja een ook equitana is vooral gericht op dressuur en springsport. Ook daar krijg je niet alle takken te zien. Waarom zou die wel dan meer extra aandacht mogen krijgen een een western of draverij evenement niet ?

Dat he meer aandacht krijgt op bokt is simpel... bokt staat op he.
Dat je he niks aan vind en de rest wel is toch helemaal prima. Niemand verplicht je er wel heen te gaan. Er wordt simpelweg naar gevraagd of je wel gaat.

Ga vooral niet naar he als je er niks aan vind.

Je weet nu eenmaal dat bokt daar staat en met he verbonden is. Dat is nu eenmaal zo en daar is niks mis mee.


En @indestal zodra je op internet zit is eea al van je bekend ;)

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Achterom
Berichten: 23023
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:27

Mondy schreef:
Tja een ook equitana is vooral gericht op dressuur en springsport. Ook daar krijg je niet alle takken te zien. Waarom zou die wel dan meer extra aandacht mogen krijgen een een western of draverij evenement niet ?

Ik weet niet of je ooit op de equitana bent geweest, maar anders heb je met je neus gekeken.
Juist op de equitana zie je veel andere takken van sport (alleen draverij heb ik er idd niet gezien) die je in nederland dus nooit ziet, en al zeker niet op hoog niveau :n

Hilli

Berichten: 22947
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:45

Goof schreef:
Hoe hoog is oude opkomst? Hoeveel daarvan zijn bakkers? En vooral; opkomst verdeeld in leeftijdscategorie?

Wil je nou ook nog mensen gaan vragen naar hun beroep? >;) :+ :')

Te koop: 7-jarige Arabische ruin

Met een beetje duwen past alles.
En rekt het niet, dan scheurt het wel.

Mondy

Berichten: 11819
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:46

Nee veelste druk. Maar wel van veel mensen eea gehoord.
Er is wel wat te vinden van andere takken maar dan nog is merendeel op de dressuur/springsport gericht.
Maar als ik het goed begrijp wordt dat steeds beter dus ?
Wellicht dan eens de moeite waard om er toch te gaan kijken op een minder drukke dag.

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:19

Wat een achterdocht zeg -O-

Ik heb het al een aantal keer uitgelegd maar voor de zekerheid nog maar een keer:

Horse Event kost Bokt.nl ieder jaar een flinke hoop geld. O.a. inrichting van de stand, bedankjes voor de clinicgevers, reiskosten en eten voor tig teamleden en vooral een flinke berg tijd voor het organiseren. Met Bartels hebben we een samenwerking; zij een bannercampagne op Bokt en aandacht voor HE en wij krijgen een stand en ruimte voor ons programma.

Waarom doen we dit als het ons een hoop tijd en geld kost? Omdat we het leuk vinden om dit samen met onze teamleden en jullie te doen. En omdat we Horse Event een sympathiek evenement vinden dat naar z'n bezoekers luistert en aandacht heeft voor meer dan alleen springen en dressuur.

Bartels heeft tot twee jaar terug idd onze bannerverkoop gedaan, maar dat stond 100% los van Horse Event en is nu niet meer van toepassing. Dus ook daar geen sneaky verdienmodel o.i.d. Ook de 'kom jij naar HE' is geen manier om jullie op geniepige wijze data te ontfutselen. Welke dagen populair zijn kan Bartels prima zien aan de online kaartverkoop. Die 'kom jij naar HE' is er vooral zodat je kan zien dat een Bokker die je online regelmatig spreekt ook op HE is zodat je eventueel wat af kan spreken. Ook is het een (naar mijn idee) behoorlijk subtiele manier om HE onder de aandacht te brengen.

Dat niet iedereen daar blij mee is; snap ik. En dat is ook iets waar we ook dit jaar weer flink aan gesleuteld hebben zoals Goldenarrow gisteren ook aangaf.

Wat de 'sluikreclame' betreft; daar doen we niets dat tegen de wet is. Als we flink geld zouden verdienen met het aanprijzen van HE dan was ik het helemaal met jullie eens dat het netjes was om duidelijk aan te geven dat het om sponsorberichten gaat. Die sponsorberichten/advertorials zijn iets waar we erg streng op zijn. Voor de adverteerder erg interessant, voor als het goed is ook interessant, maar het is een uitdaging om het onderscheid tussen redactioneel en commercieel helder te houden. Dat is ook de reden dat je geen 'advertorial' achtige zaken op de hoofdpagina vindt. Ik vind het hier nogal een twijfelgeval en ik neig naar 'niet nodig', maar we gaan nog eens overleggen.

Feit is dat we 1x per jaar een fysiek ding doen waar we erg veel lol in hebben en waar we jullie hopen tegen te komen. Daar is dus het e.e.a. over te zien op de site en de overlast daarvan proberen we zo beperkt mogelijk te houden. Een 'Ik kom nooit naar HE' optie is meer werk dan even een vinkje toevoegen omdat het systeem helemaal niet is ingericht op terugkijken naar vorige edities. En dan is het nog steeds zo dat je ongevraagd ergens de keuze voor je neus krijgt waarin je aan moet geven dat je nooit naar HE gaat. Mijn inschatting is dat daar nog steeds klachten over komen. Daarom stop ik de beschikbaar tijd voor ontwikkeling liever in zaken waar we het hele jaar door iets aan hebben en waar niet met 2x klikken vanaf te komen is.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:29

_O- :D
Hilli schreef:
Goof schreef:
Hoe hoog is oude opkomst? Hoeveel daarvan zijn bakkers? En vooral; opkomst verdeeld in leeftijdscategorie?

Wil je nou ook nog mensen gaan vragen naar hun beroep? >;) :+ :')

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:32

Mondy, alleen mijn nawgegevens en geboortedatum vanwege eventuele bestellingen....dat is zo op te vragen bij bevolkingsgevens gemeenten...verder helemaal niks, heb nl geen docialmedia wat mensen volkalken

Goof

Berichten: 28733
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:55

Hilli schreef:
Goof schreef:
Hoe hoog is oude opkomst? Hoeveel daarvan zijn bakkers? En vooral; opkomst verdeeld in leeftijdscategorie?

Wil je nou ook nog mensen gaan vragen naar hun beroep? >;) :+ :')


:+
Neh, dat dan weer niet.
Maar ik ben gewoon heel benieuwd wat de leeftijden zijn van de bezoekers. Ik vermoed dat die voornamelijk heel laag liggen namelijk, maar daar kan ik naast zitten uiteraard.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:57

Ik denk dat je mis zit, de meeste hebben ouders bij :)

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:58

bulck schreef:
Indestal schreef:
Ik klik nergens op en krijg ook nooit ergens hun advertenties te zien...dus zal wel meevallen


Lol, dus jij hebt een boktversie zonder reclamebanners?
Je denkt dat je posts niet geteld worden? Inlogsessies en duur niet achterhaald kunnen worden? :')
Met fora, (net als fb) kan je heel wat informatie verzamelen over je doelgroep.(demografisch, leeftijd, etc)
En zelf niet enkel door informatie verstrekt op dit fora. Ook onderling, door reclame etc wordt informatie verspreid om aldus doelgroepen te bereiken.
Ga maar eens op google nu vakanties bekijken en log dan in op Bokt. 9/10 zal je snel ergens een reclameblok vinden over een bestemming die je net bezocht hebt, al dan niet gekoppeld aan bvb je passie paarden.

Soit enkel maar om te zeggen dat er weinig 'anoniem' is. En on topic, meten is weten ;-)


Ik krijg ook nergens reclame van Horse Event te zien hoor? In ieder geval niet in de vorm van een advertentie, alleen wat er op Bokt staat...
Ik zie ook nergens wie naar HE gaat (of het is mij gewoon niet opgevallen), maar dat komt misschien omdat mijn Bokt op 'Bokt office staat', dus dat kan je ook nog proberen :D

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:59

M.bokt en bokt office zijn heerlijk in gebruik :)

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:03

Goof schreef:
Neh, dat dan weer niet.
Maar ik ben gewoon heel benieuwd wat de leeftijden zijn van de bezoekers. Ik vermoed dat die voornamelijk heel laag liggen namelijk, maar daar kan ik naast zitten uiteraard.


Meen toch dat die cijfers ook een keer op Bokt gestaan hebben.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:42

Dreamer is dus ook niet...

@buick, ze mogen best kijken hoe vaak ik inlog en hoeveel ik post...wordt ik daar slechter van? En de andere vraag waarom zou iemand dat boeien?

En heel soms zie ik een banner, waar ik nooit op hoef ge klikken en die ik ook nooit ergens anders meer tegen kom, noch spam van krijg...de personen achter de banner hebben geen idee dat ik op de site van een topic van bokt heb gekeken of gepost....zo ver gaat dat wel als ik ga klikken om hun advertentie binnen te halen...simpel doe ik nooit nergens, op tv zap ik door...

bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:57

Indestal schreef:
Dreamer is dus ook niet...

@buick, ze mogen best kijken hoe vaak ik inlog en hoeveel ik post...wordt ik daar slechter van? En de andere vraag waarom zou iemand dat boeien?

En heel soms zie ik een banner, waar ik nooit op hoef ge klikken en die ik ook nooit ergens anders meer tegen kom, noch spam van krijg...de personen achter de banner hebben geen idee dat ik op de site van een topic van bokt heb gekeken of gepost....zo ver gaat dat wel als ik ga klikken om hun advertentie binnen te halen...simpel doe ik nooit nergens, op tv zap ik door...


Lol, ik reageerde op jouw reactie waarin je BB afdoet als onzin. Anoniem is er nog maar weinig. Denk aan logins voor hardware en software. Deze zijn bijna allemaal rechtstreeks tot bij 1 persoon te brengen. (bvb je smartphone, tablet, laptops en PC) Facebook of andere social media, halen ook data van je binnen via oa vorige hardware toestellen, denk aan locaties, useraccount, IP adressen en consoorten.

Word je daar slechter van? Nee, maar het is er wel en je maakt daar bewust of onbewust deel van uit.
Je hoeft niet te klikken op reclame om er door beinvloed te worden. Dat is juist de sterkte van die reclame. Ik klik bvb ook niet op die banners, maar ze hebben meestal wel een link met mijn zoekgeschiedenis op andere sites (bvb reizen, mijn bank, auto's en dus vaak iets paard gerelateerd zoals verkoopsites, evenementen etc)

Bon maakt verder ook helemaal niet uit. Maar die poll die hier dus opgelegd wordt, kan meerdere doelen overlappen. Of Bokt die ook allemaal gebruikt, dat is een andere vraag. Daar ga ik niet van wakker liggen.

L'embarras du choix

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 13:02

Ik merk daar dus niks van....het boeit mij ook niet...en ik heb geen idee of de banners van bokt te voor schijn komen als ik via google gericht naar iets zoek, immers ik kijk nooit naar banners dus herken ze niet.

Of dit met BB te maken heeft......dit is een fenomeen wat ooit geroepen is toen de geheime diensten gingen gluren..

En ja via FB zul je zeker BB, papa staat dus, mee hebben kijken als je bepaalde sites klikt of deelt, en gelukkig maar, hierdoor vallen er steeds meer onverlaten door de zeef..


Exitium

Berichten: 7135
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 00:44

Als je via Google ergens op zoekt, kan dat de banners die je ziet zeker beïnvloeden. Verder wordt over het algemeen informatie van je PC (zaken als besturingssysteem, browser, browserversie, etc) meegestuurd, afhankelijk van je browserinstellingen wellicht ook je locatie, je IP (op basis waarvan in twee seconden je provider te achterhalen valt), etc, etc, etc. Vrijwel allemaal zaken waar je niet direct iets van merkt, maar die voor partijen erg waardevol kunnen zijn. Denken dat er bijna geen persoonlijke gegevens naar buiten gaan is behoorlijk naïef in deze tijd.

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers