Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met pouritup?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Donkerblauw

Berichten: 8521
Geregistreerd: 11-09-11
Woonplaats: Gotham City

Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met pouritup?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 16:48

Een tijdje terug heeft pouritup (een schaduwaccount van xZolox) hier op Bokt een stel advertenties geplaatst waarin zij diverse artikelen (o.a. kleding en allerlei merk-dekjes) te koop aanbood.

De transacties met bokkers joysjuh1987, annelindeeee, lauwtjuhh, MissPippin, Mchll__ en viv77 zijn niet naar wens verlopen. Zij hebben diverse artikelen van xZolox/pouritup gekocht, en het geld is overgemaakt, maar de artikelen zijn nog steeds niet verstuurd. Ondanks herhaaldelijke pogingen om tot een oplossing te komen voor dit probleem, heeft xZolox/pouritup helaas geen gehoor gegeven aan ons verzoek om dit op een nette manier op te lossen.

Zijn er meerdere mensen die ooit iets van xZolox/pouritup gekocht hebben en dat niet hebben ontvangen? Of zijn er mensen met meer informatie? Stuur dan een PB.

Dit topic is niet bedoeld om te speculeren of deze Bokker wel of niet eerlijk is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te krijgen. Off-topic reacties zullen worden verwijderd.

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met pouritup?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:53

Ik meende dat ze al langer bezig is.
Ik had ook gereageerd in haar advertentie met een Anky hot pink set, maar het viel me op dat ze de reacties van één gebruiker steeds verwijderde. Na deze een berichtje gestuurd te hebben bleek deze bokker ook opgelicht zijn, anderhalve maand daarvoor al.
Mocht het nodig zijn kan ik haar naam wel opzoeken. :)

Omdat ze me waarschuwde heb ik gevraagd om een eigen foto en of ik het ook op kon halen.
Daarna heb ik niks meer gehoord, dus dat was voor mij al voldoende informatie.

Sjarett
Berichten: 1098
Geregistreerd: 01-12-05
Woonplaats: Eede Zeeland

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met pouritup?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 17:58

Ook ik heb geld over gemaakt naar xZolox, een uur nadat ik het geld over had gemaakt wilde ik de advertentie nog eens bekijken en zag ik dat ze een permanente ban heeft.
Het gaat me niet eens om het geld, maar gewoon het idee dat een bokker die al jaren actief is je op zo'n manier bedonderd.

Fortuna22
Berichten: 2303
Geregistreerd: 24-11-06

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met pouritup?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 02:13

Hier het zelfde verhaal... Ik stuur een pb.

Fortuna22
Berichten: 2303
Geregistreerd: 24-11-06

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met pouritup?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 13:52

Ik heb inmiddels aangifte gedaan, begreep dat meerdere gedupeerden dit gedaan hebben?

Lisa_Bongers

Berichten: 117
Geregistreerd: 26-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 17:01

Ik precies hetzelfde probleem maar dan met een deken.
Wij hebben ook aangifte gedaan!

Lisa_Bongers

Berichten: 117
Geregistreerd: 26-04-12

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met pouritup?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 15:47

Heb al super veel mails gestuurd maar niks helpt. Hebben al aangifte gedaan en ook al een brief naar de bank gestuurd. De politie gaat eerder in actie als er meerdere aangiftes zijn.

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met pouritup?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 07:12

Moderatoropmerking:
het is niet de bedoeling om privé informatie over deze persoon te geven in dit topic. Er wordt gevraagd of mensen meer ervaringen hebben met deze gebruiker. Ik wil jullie dan ook vragen om geen privé gegevens te verspreiden en als je een negatieve ervaring met haar hebt gehad en jr spullen nog niet hebt, aangifte bij de politie te doen

Lisa_Bongers

Berichten: 117
Geregistreerd: 26-04-12

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met pouritup?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 19:53

Ik heb vandaag mijn aangifte rapport van mijnpolitie.nl verzonden naar de Rabobank in Alkmaar.
Als alle andere gedupeerden ook het rapport naar hetzelfde kantoor sturen is de kans dat ze actie gaan nemen groter.
Ik heb het verzonden naar clientenadvies@alkmaar.rabobank.nl ter attentie van mevrouw De Haas.
Hopelijk lukt het op deze manier.
succes.

Fortuna22
Berichten: 2303
Geregistreerd: 24-11-06

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met pouritup?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:58

Gedaan!

Draflinger

Berichten: 2425
Geregistreerd: 01-10-06
Woonplaats: Malden

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met pouritup?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:37

ow ik ga ook aan de slag!!! ze heeft mij ook opgelicht !!