Bokt met een "vind ik leuk"-knop?

Moderators: Giolli, Polly, Ladybird, Hanmar, Mjetterd, Sica, Dani, ynskek

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

ImkeTarek

Bokt met een "vind ik leuk"-knop?

Nieuw bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-12 20:51

Na aanleiding van dit topic:
[FZ] hoe krijg je reacties op ITP?

Vroeg ik me af of een "vind ik leuk"-knop te realiseren is op bokt?

Veel mensen vinden het moeilijk om een leuke en originele reactie te bedenken op fototopics, waardoor er op sommige topics (ondanks dat het veel bekeken is) bijna niet gereageerd word..
Voor mijn (en na net dus gelezen te hebben, geldt dit voor meerdere bokkers) gevoel, lijkt het dan net of onze beestjes niet leuk genoeg zijn om te reageren..
Een "like" zou dus al welkom zijn!!

Dus..
Vind bokt dit leuk :D ?

<3 Tarek <3 Wiepkje <3

Blue_Eyes

Re: Bokt met een "vind ik leuk"-knop?

Nieuw bericht Geplaatst: 04-09-12 21:10

Zoekfunctie? ;)

If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

Thats_Me

Nieuw bericht Geplaatst: 04-09-12 21:21

Inderdaad zoekfunctie even gebruiken.

Daarbij is het toch niet zo moeilijk om een nuttige reactie te plaatsen bij foto's.

All good things are wild and free
Beautifull things don't ask for attention
The earth has music for those who listen

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Nieuw bericht Geplaatst: 04-09-12 22:42

dit is wel een beetje een uitgekauwt onderwerp.. zoekfunctie zit er niet voor niks

->minder aanwezig voor modzaken, graag een collega benaderen voor dringende zaken<-

~sterk en betrokken tot het laatst~ 1958-mama-2016
kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

ImkeTarek

Nieuw bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-12 08:28

Mijn excuses..
Zoals ik al zei heb ik in een opwelling na aanleiding van het genoemde topic dit topic geopend.. En daardoor dus niet eerst de moeite genomen om eerst de zoekfunctie te gebruiken!

Ik kijk normaal eigenlijk nooit op [FZ], dus vandaar dat ik dit niet eerder meegekregen heb..

@Thats_Me
Het gaat voornamelijk over ITP foto's.. Bij bv een grazend paard in een weiland kún je geen nuttige reacties geven, alleen "leuke pony"/"wat een knapperd" etc.. Maar als er 3 andere dat al gezegd hebben, dan val je zo in de herhaling.

<3 Tarek <3 Wiepkje <3

Samiyah

Nieuw bericht Geplaatst: 05-09-12 12:16

[o]

Rennie89

Nieuw bericht Geplaatst: 05-09-12 14:17

sorry maar ik heb 10000x liever een reactie op mijn foto's dan een luie "vind ik leuk" :')

AaronYve

Nieuw bericht Geplaatst: 05-09-12 14:31

Liever een reactie idd dan een like knop.
En dat mensen een topic openen over hoe ze meer reacties kunnen krijgen vind ik ook een beetje sneu.
Als ik reageer op itp dan kijk ik meestal naar het aantal reacties en daar reageer ik op. De andere bekijk ik wel maar als er al 2 pagina's vol staan met wat een leuk paard dan zet ik daar geen reactie meer bij als het niks toegevoegd.

Aaron
Elmar
Lucky

Thats_Me

Nieuw bericht Geplaatst: 05-09-12 15:58

ImkeTarek schreef:
Mijn excuses..
Zoals ik al zei heb ik in een opwelling na aanleiding van het genoemde topic dit topic geopend.. En daardoor dus niet eerst de moeite genomen om eerst de zoekfunctie te gebruiken!

Ik kijk normaal eigenlijk nooit op [FZ], dus vandaar dat ik dit niet eerder meegekregen heb..

@Thats_Me
Het gaat voornamelijk over ITP foto's.. Bij bv een grazend paard in een weiland kún je geen nuttige reacties geven, alleen "leuke pony"/"wat een knapperd" etc.. Maar als er 3 andere dat al gezegd hebben, dan val je zo in de herhaling.

En toch vind ik het vrij 'kansloos' als iemand niet meer kan verzinnen dan een oneliner bij een aantal ITP foto's als 'leuke pony', 'wat een leuke foto's' etc.

Je kunt écht wel een paar zinnen verzinnen op leuke foto's zodat je ook nog eens een nuttig bericht plaatst :)

All good things are wild and free
Beautifull things don't ask for attention
The earth has music for those who listen

Yasmine

Nieuw bericht Geplaatst: 05-09-12 22:30

“Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten