Reacties van sommigen in Eenmaal, andermaal...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Reacties van sommigen in Eenmaal, andermaal...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 18:02

De naam van het topic zegt het al. Ik erger me er echt aan. Een voorbeeld, pony staat te koop, informatie is heel erg duidelijk maar toch komt de vraag, hoe groot is hij/zij? Dat staat gewoon in het topic, netjes aangegeven of mensen moeten er als commentaar opgeven terwijl ze toch niet geinteresseerd of wat in zijn, of van die reacties van aah, wat een schatje of ooh, zo'n mooie pony heb ik nog nooit gezien! Om die reacties wordt toch niet gevraagd of dan deze zin 'ik vind het een heel mooie pony maar jammer genoeg heb ik er geen geld voor en willen me ouders geen pony betalen Boos!' Waar je ook kijkt (bij eenmaal, andermaal verkocht) zie je wel zo'n reactie er in voorkomen. Het verpest gewoon heel zo'n topic en degene die dat topic heeft gestart heeft er niks aan! Wanneer is het toch is afgelopen met die reacties??!


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:40

Gewoon negeren Lachen

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:53

Voor wie er last van heeft...niet lezen dus!
Je kunt je er aan storen, maar niet iedereen LEEST de advertentie voordat hij/zij reageert.
Vaak gaat het alleen maar om plaatjes kijken.
(en om als pennymeisje bij weg te dromen.. Blond "wat nu als papa me wat geld gaf...") Extreme duivel


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:36

Kiara schreef:
Voor wie er last van heeft...niet lezen dus!
Je kunt je er aan storen, maar niet iedereen LEEST de advertentie voordat hij/zij reageert.
Vaak gaat het alleen maar om plaatjes kijken.
(en om als pennymeisje bij weg te dromen.. Blond "wat nu als papa me wat geld gaf...") Extreme duivel


Ja die pennymeisjes daar erger ik me dood aan. Maar je moet het gewoon maar negeren en overheen lezen......

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:50

ja of een reactie "mooi, lief paard" 1, oneliner 2, oke mooi was hij maar hoe weet zij of hij lief is? zo dom voind ik dat. ergde me er dood aan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers