[Uitgelicht] 'uitgelicht'

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 08:52

Tja niet ieder topic dat nu geopend wordt komt automatisch in uitgelicht, vind het ook een beetje raar dat je dat verwacht. Imo zijn de foto’s leuk maar niet ‘uitgelicht-waardig’, toch een vrij rommelige achtergrond en niet echt bijzondere foto’s. Maar misschien komt hij ook wel in de volgende lichting :)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 08:12

zonnebloem18 schreef:
Hm, naar mijn weten is het de bedoeling dat er bij IM topics altijd even overlegd, ik zal het achter de schermen even neerleggen.

Het IM topic van mijn paard heeft ook in uitgelicht gestaan, dat was in januari. Ik heb geen berichtje gehad (had er ook geen bezwaar tegen hoor, vond het een mooi laatste eerbetoon). Maar ik kan me inderdaad goed voorstellen dat het fijn is als er een berichtje wordt gestuurd. Nu is het ineens zo “In your face” als je bokt opent en je geliefde paard daar ineens staat, kan best confronterend zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 10:56

Voor mij hoeft er geen toestemming gevraagd te worden, bij het aanmaken van een topic 'weet' je dat de kans bestaat dat het in uitgelicht komt. Maar een PB dat je paard in uitgelicht komt/staat zou al voldoende zijn :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-07-18 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 09:19

Maar wat maakt jullie voorgeschiedenis uit voor uitgelicht? Even heel hard, maar het gaat om de 'uitgelichtwaardigheid' van de foto's. Jouw foto's zijn hartstikke leuk, maar (blijkbaar) niet geschikt voor uitgelicht. En eerlijk gezegd, als ik het in uitgelicht zou zien, zou ik ook niet op de foto klikken omdat ik het een mooie foto vind of benieuwd ben naar het verhaal. Blijf lekker topics openen, hartstikke leuk, ook voor jezelf om over een tijdje terug te zien! Maar zoals Mariett al zei; zie het als een cadeautje. Hartstikke leuk, maar focus je niet zo op het verschijnen in uitgelicht. :)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 12:37

Het is heus niet zo dat niemand je foto's leuk vindt of iets dergelijks, er wordt sowieso nog maar weinig gereageerd in ITP-Topics. Voor jou kan het een heel bijzonder moment zijn, maar dat hoeft voor een ander niet zo te zijn. Ik was zelf ook hartstikke trots toen ik voor het eerst op mijn paard zat, maar dat vonden anderen toch iets minder speciaal dan ik. So be it, doet voor mij niks af aan hoe trots ik op mijn paard ben :D Ik denk dat het 'probleem' is dat je je teveel focust op in uitgelicht komen en 'verhaal' komt halen in dit topic als jij een nieuw topic hebt geopend maar de foto's niet in uitgelicht zijn gekomen wanneer er een topic al twee dagen in uitgelicht staat. Geniet lekker van je paardje en blijf foto's delen als je dat leuk vindt, maar maak er voor jezelf niet zo'n verplichting van :)

Maar volgens mij is dit verder niet echt een discussie die hier op zijn plek is en is er door het team ook al de nodige verduidelijking gegeven :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dalena en 6 bezoekers