[Dienstmededeling]Nieuwe gebruikersvoorwaarden/privacybeleid

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
060606
Berichten: 1264
Geregistreerd: 05-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 14:06

Dees schreef:
Ik zou graag willen dat ik in staat ben om alle posts die ik verwijderen wil, kan verwijderen. Vanaf dag 1.

Geef mij svp toegang hiertoe.


Zou ik ook willen maar is niet mogelijk ik moet nu ook stuk voor stuk alles uitpluizen waar namen in staan en dan uitleggen waarom ik het weg wil en dan gaat het nog paar keer mis en uiteindelijk lukt het maar gaat wel erg moeizaam zo. Maar ben wel al heel blij dat ze wel al een aantal dingen goed verwijderd hebben van mij waar ik mij aan stoor vandaag de dag.


Anoniem

Re: [Dienstmededeling]Nieuwe gebruikersvoorwaarden/privacybeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 14:39

Ik probeer al een week contact op te nemen met de support, maar krijg alleen een berichtje terug van een moderator dat ze het doorgestuurd heeft.
... Schiet ook niet op.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 08:32

Dees schreef:
Ik zou graag willen dat ik in staat ben om alle posts die ik verwijderen wil, kan verwijderen. Vanaf dag 1.

Geef mij svp toegang hiertoe.

Dat wil volgens mij iedereen, maar Bart houdt stug vol hahaha. Hoop dat dit ooit gaat veranderen.

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:15

Anoniem schreef:
Die heb ik niet neergezet. :o
Ik had de oorspronkelijke naam neergezet en het is omgezet in het gastnummer.



Voor wie is het dan anoniem??, Voor de bl
Bokkers voor de toonbank? Niet voor de bokkers achter de toonbank...weet ik uit ervaring...
Conclusie er is niks veranderd..dat hele protocol is een wassen neus....in feite geef je gewoon toestemming aan bokt hoe zij er mee omgaan. En het mooie is dat niemand toestemming heeft gegeven..immers er is nooit een mail gestuurd die men moest accorderen..

Dit hele privacy gebeuren is in het leven geroepen om iedereen het recht te geven nieuwe richting in zijn leven te geven in de toekomst en niet om persoonlijkheden, persoonlijke info, persoonlijke voorkeur, persoonlijke imago's die juist door dit soort media ernstig geschaad kunnen worden door stigmatisering gebruikers en persoonlijke inbreng in vorm Moderaten....zeker aangezien bokt overal in zoekfuncties Google vrijwel bovenaan komt te staan...

De keerzijde van zich groot voelen en zich groter houden...

The_Cat

Berichten: 7276
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: [Dienstmededeling]Nieuwe gebruikersvoorwaarden/privacybeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 15:02

Persoonlijk vind ik dit ook geen oplossing. Waarom gewoon niet verwijderen? Even googlen op het alternatieve gastaccount geeft je de hoop berichten, half verwijderde namen.. Dit komt ook niet over. Dan kan je beter alles verwijderen..


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

Dovahkiin

Berichten: 565
Geregistreerd: 30-12-17
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 15:47

The_Cat schreef:
Persoonlijk vind ik dit ook geen oplossing. Waarom gewoon niet verwijderen? Even googlen op het alternatieve gastaccount geeft je de hoop berichten, half verwijderde namen.. Dit komt ook niet over. Dan kan je beter alles verwijderen..



Gebed zonder end helaas... -O-

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 11:32

Er komt nog wel een keer een moment dat iemands persoonlijk leven of zakelijk leven ernstig geschaad wordt door het verpestende imago wat bokt iemand kan geven door de manier van posten van gebruikers in zijn of haar topic en dito vepestende imago building van unfair moderaten en achterkamertjes info via pb...dit kan zomaar voor de rechter uitgespeeld worden, zeker als er al genoeg topics zijn geweest met duidelijke verzoeken....kop in zand steken kan dan niet meer.


Wij met zijn allen hebben nl geen idee wat in de komende jaren privacy schending kan opleveren, daar internet grote sprongen heeft gemaakt wereldwijd en misbruik al bijna niet meer valt dicht te timmeren...

Anoniem

Re: [Dienstmededeling]Nieuwe gebruikersvoorwaarden/privacybeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 12:12

De
Mods noemen t eigen verantwoording, wat je op internet zet.
En daar kom je zelfs na jaren erover zaniken ( zit al 15 jaar op bokt...) niet verder mee.

Palmera

Berichten: 9450
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 15:17

Indestal schreef:
Er komt nog wel een keer een moment dat iemands persoonlijk leven of zakelijk leven ernstig geschaad wordt door het verpestende imago wat bokt iemand kan geven door de manier van posten van gebruikers in zijn of haar topic en dito vepestende imago building van unfair moderaten en achterkamertjes info via pb...dit kan zomaar voor de rechter uitgespeeld worden, zeker als er al genoeg topics zijn geweest met duidelijke verzoeken....kop in zand steken kan dan niet meer.


Wij met zijn allen hebben nl geen idee wat in de komende jaren privacy schending kan opleveren, daar internet grote sprongen heeft gemaakt wereldwijd en misbruik al bijna niet meer valt dicht te timmeren...

Overdrijf je het niet een beetje? Als ik naar mezelf kijk, en het is echt niet allemaal pure intelligentie, warmhartigheid en tact wat er bij mij uitkomt; dan kan ik me nog steeds niet voorstellen hoe dat mijn privé/zakelijk leven zou kunnen vergallen.

En ik denk dat, op enkele gebruikers na die écht schokkende/bizarre dingen schrijven, het voor de meesten niet zo'n vaart zal lopen.

Anders gezegd: ik kan me gewoon niet voorstellen hoe wat onbenullig geleuter, geruzie en flauwigheden op bokt iemands leven kunnen vergallen en/of beïnvloeden. :)
Als mijn personeel met jou in de clinch ligt op bokt is dat voor mij geen reden voor ontslag. :+

Karl66

Berichten: 29726
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: [Dienstmededeling]Nieuwe gebruikersvoorwaarden/privacybeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 11:04

En als je last hebt van specifieke berichten met specifieke informatie, dan kan je dat gewoon laten verwijderen. Nee, al je berichten verwijderen kan niet, maar het is echt onzin als je beweert dat informatie niet verwijderd kan worden.

The_Cat

Berichten: 7276
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 11:08

Karl66 schreef:
En als je last hebt van specifieke berichten met specifieke informatie, dan kan je dat gewoon laten verwijderen. Nee, al je berichten verwijderen kan niet, maar het is echt onzin als je beweert dat informatie niet verwijderd kan worden.


Lol. Kijk eens naar hoe goed ze al een account verwijderd hebben en je weet dat ook deze zin onzin is :)


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

Karl66

Berichten: 29726
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: [Dienstmededeling]Nieuwe gebruikersvoorwaarden/privacybeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 11:12

Als er nog herleidbare informatie te vinden is na het verwijderen van een account, dan kan je twee dingen doen. Eén, roepen dat het nutteloos is, want er is nog steeds herleidbare informatie te vinden. Twee, contact opnemen met het team om die informatie te laten verwijderen.

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat twee de enige oplossing is, die ook resultaten geeft. Maar tegelijkertijd vermoed ik dat één de meest toegepaste oplossing is.

Tazzey
Berichten: 9498
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: [Dienstmededeling]Nieuwe gebruikersvoorwaarden/privacybeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 11:23

Vergeten jullie niet dat er in het verleden al hele accounts verwijderd zijn! Bart meet duidelijk met twee maten.

Anoniem

Re: [Dienstmededeling]Nieuwe gebruikersvoorwaarden/privacybeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 11:34

Ach, dat gebeurt hier al sinds ik lid ben.

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 16:50

Karl66 schreef:
Als er nog herleidbare informatie te vinden is na het verwijderen van een account, dan kan je twee dingen doen. Eén, roepen dat het nutteloos is, want er is nog steeds herleidbare informatie te vinden. Twee, contact opnemen met het team om die informatie te laten verwijderen.

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat twee de enige oplossing is, die ook resultaten geeft. Maar tegelijkertijd vermoed ik dat één de meest toegepaste oplossing is.


Hoe kan je contact opnemen met een mod als je account al verwijderd is?

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D


Karl66

Berichten: 29726
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: [Dienstmededeling]Nieuwe gebruikersvoorwaarden/privacybeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 17:59

Wat dacht je van een mailtje sturen naar Bokt?

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Re: [Dienstmededeling]Nieuwe gebruikersvoorwaarden/privacybeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 22:46

Palmera, waarom neem jij jezelf als voorbeeld?

Palmera

Berichten: 9450
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 00:38

Indestal schreef:
Palmera, waarom neem jij jezelf als voorbeeld?

Omdat ik nou eenmaal ook gebruiker van bokt.nl ben. En me dus daarom niet kan voorstellen dat de gemiddelde gebruiker van bokt enige schade kan ondervinden bij normaal gebruik van bokt.

Het zou dus prettiger zijn als je, indien je dit anders ziet, dit zou toelichten zodat ik wellicht een andere, mij tot nu toe onbekende, invalshoek van de gevaren van het gebruik van bokt meekrijg.
In plaats van zo'n vraag te stellen. Want nee, ik ben ongetwijfeld niet het het lichtend voorbeeld. :+

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 10:30

Daar zijn zoveel voorbeelden voor te bedenken. Medische geschiedenis, geaardheid, etc...
Hoeven echt geen extreme uitspraken te zijn die iemand in de problemen kunnen brengen.

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Re: [Dienstmededeling]Nieuwe gebruikersvoorwaarden/privacybeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 11:54

Dat jij het je niet kan voorstellen wil nog niet zeggen dat het zo is

Jouw wereld is niet DE wereld

PollyJarig
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23407
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 12:04

Fenrir schreef:
Daar zijn zoveel voorbeelden voor te bedenken. Medische geschiedenis, geaardheid, etc...
Hoeven echt geen extreme uitspraken te zijn die iemand in de problemen kunnen brengen.



Maar die kan je toch laten wijzigen?

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Palmera

Berichten: 9450
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 12:13

Indestal schreef:
Dat jij het je niet kan voorstellen wil nog niet zeggen dat het zo is

Jouw wereld is niet DE wereld

Dank voor je waardevolle toelichting.

leeslampje

Berichten: 1111
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 14:43

Hé, bovenaan deze pagina in dit topic zie ik een account "Anoniem". Alle knopjes (quoten, profiel) en berichtenaantal zijn weg.

Is dit account dus definitief verwijderd?

Op deze manier ben ik het nog nooit tegen gekomen op Bokt. Wel vaak GastXXXX-accounts gezien.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 15:03

leeslampje schreef:
Hé, bovenaan deze pagina in dit topic zie ik een account "Anoniem". Alle knopjes (quoten, profiel) en berichtenaantal zijn weg.

Is dit account dus definitief verwijderd?

Op deze manier ben ik het nog nooit tegen gekomen op Bokt. Wel vaak GastXXXX-accounts gezien.


Topic even lezen. Account is niet verwijderd.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 28 bezoekers