Topic is verwijderd?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Topic is verwijderd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-18 19:40


Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Topic is verwijderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 20:54

Ik zie dat een collega dit verwijderd heeft, ik heb haar even een berichtje gedaan om toe te lichten ;)

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Topic is verwijderd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-18 21:08

Thanks! :)

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Topic is verwijderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 23:38

Uiteraard werd ik nieuwsgierig naar je profiel _O-

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16138
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 23:38

Boosdoener meld zich.
Ik heb het topic verwijderd omdat Picassa (helaas) niet meer bestaat.

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 00:13

Essie73 schreef:
Boosdoener meld zich.
Ik heb het topic verwijderd omdat Picassa (helaas) niet meer bestaat.

Maar het topic ging toch niet alleen over picasa? Ik lees dat dit de titel was: [FK] [TUT] Profiel maken in Paint, Picasa en Photofiltre. Lijkt me best zonde om dan de hele tutorial te verwijderen.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Topic is verwijderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 00:18

Dat is toch niet de politiek van bokt om het dan te verwijderen?

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-18 00:42

Ik begrijp het ergens wel maar om het dan helemaal te verwijderen vind ik ook wat rigoreus. Zeker zonder het met mij te bespreken, wellicht had ik wat aanpassingen kunnen maken en een ander programma kunnen gebruiken. Ik weet dat ik erg veel tijd in het topic heb gestoken en veel mensen er toendertijd iets aan hadden. (En misschien tot voor kort nog steeds? :) )

Er zijn tal van topics waarbij de foto's niet meer zichtbaar zijn, worden die ook zonder overleg verwijderd?

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 02:10

Hilarisch, gebruikers kunnen zelf geen berichten verwijderen " want dan vallen er gaten", maar modjes kunnen wel vrolijk, om willekeurige redenen (omdat één van de genoemde programma's niet meer bestaat, nou en?) aan het wieden slaan zie ik.... _O-

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16138
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 03:08

Captain schreef:
Ik begrijp het ergens wel maar om het dan helemaal te verwijderen vind ik ook wat rigoreus. Zeker zonder het met mij te bespreken, wellicht had ik wat aanpassingen kunnen maken en een ander programma kunnen gebruiken. Ik weet dat ik erg veel tijd in het topic heb gestoken en veel mensen er toendertijd iets aan hadden. (En misschien tot voor kort nog steeds? :) )

Er zijn tal van topics waarbij de foto's niet meer zichtbaar zijn, worden die ook zonder overleg verwijderd?


Ik stuur je morgen een pb. Misschien lukt om het topic zo in elkaar te zetten dat je tutorial ook zonder Picassa weer een handig naslagwerk is.

Mars

Berichten: 33262
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 06:18

Kuggur schreef:
Hilarisch, gebruikers kunnen zelf geen berichten verwijderen " want dan vallen er gaten", maar modjes kunnen wel vrolijk, om willekeurige redenen (omdat één van de genoemde programma's niet meer bestaat, nou en?) aan het wieden slaan zie ik.... _O-


Ik dacht precies hetzelfde, sinds wanneer is het beleid om op deze manier te snoeien? Waar is dit terug te vinden in de regels?
En is het niet meer gebruikelijk om een gebruiker op de hoogte te stellen als iets verwijderd wordt?

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Re: Topic is verwijderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 07:45

Ik vind het ook echt heel 'bijzonder' dat het zo gedaan is, vanwaar dat er voor deze aanpak (ten eerste gehele topic verwijderen en ten tweede niet met de maker ervan overleggen en ten derde de maker niet eens op de hoogte stellen) is gekozen?

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 08:06

Kuggur schreef:
Hilarisch, gebruikers kunnen zelf geen berichten verwijderen " want dan vallen er gaten", maar modjes kunnen wel vrolijk, om willekeurige redenen (omdat één van de genoemde programma's niet meer bestaat, nou en?) aan het wieden slaan zie ik.... _O-


Precies wat ik dacht, gebruikers mogen geen topics verwijderen maar mods kunnen dat wel om de meest onzinnige redenen? Wat een onzin om dat topic te verwijderen.

En dan ook nog tegen TS zeggen dat ze het topic anders best overnieuw in elkaar kan zetten :')

Macs

Berichten: 7637
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Topic is verwijderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 08:51

Uhhh ik zit dit ook met verbazing te lezen. Laatst wilde ik een totaal irrelevant bericht op een niet-paardendeel laten verwijderen en dat mocht absoluut niet (ik kreeg zelfs suggesties hoe ik het bericht anders kon formuleren :? ) terwijl niemand er op had gereageerd in het topic. Ben daar gewoon echt niet blij mee.
En hier wordt zonder overleg een heel topic verwijderd.
Sorry Modjes maar jullie snappen zelf toch ook wel dat dit hele rare signalen afgeeft?

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 08:53

We hebben een tijdje terug alle charters en verzameltopics opgeschoond. :) Daarin stonden heel veel linkjes naar oude topics die al jaren niet meer waren geupdate. Vooral topics ooit door ons gemaakt, met een overzicht van webwinkels of informatie over iets wat nu allang niet meer relevant is. Veel oude verhalen, ik heb ergens een topic (van 't team) uit 2005 verwijderd wat nog steeds gelinkt stond in de charter en onder andere over Hyves ging. :D

De bedoeling was om de linkjes op te schonen en overbodige topics van ons te verwijderen. Dit topic is, zo te zien, meegenomen bij die opruimactie. :j Maar we verwijderen zeker niet zomaar topics omdat foto's niet werken of informatie verouderd is, en normaal halen we ook geen gebruikerstopics weg zonder overleg of bericht. Ik denk dat Essie gewoon 'n beetje last had van opruimwoede en iets te enthousiast aan de slag is gegaan. ;) Maar wel met de beste bedoelingen, namelijk om de charters/verzameltopics (eindelijk, want dat was hoog tijd) weer overzichtelijk te maken.

Alleen had dit topic niet verwijderd hoeven worden, de link weghalen uit het topic waarin 'ie genoemd stond was voldoende geweest. :j Gelukkig kunnen we het topic nog terughalen en wie weet komt er nu samen met Captain wel een hartstikke mooi nieuw topic uit. Dan heeft 't ook nog iets positiefs opgeleverd. :)

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Topic is verwijderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 20:34

Fout gemaakt, kan gebeuren, even goed regelen met Captain en daarna lijkt het me weer klaar. (even ongenuanceerd, uiteraard)

Ik ben wel benieuwd naar de charters: blijven die leidend, of gaat het ooit nog gebeuren dat er per community (forumdeel) gepost mag worden? :)