foto's bokmarkt zijn onzichtbaar

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Hevonen

Berichten: 5593
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

foto's bokmarkt zijn onzichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-18 14:29

Bij de advertenties op Bokmarkt zijn alleen de thumbnails zichtbaar, als je erop klikt, krijg je ze niet te zien in een grotere uitvoering. Dat is nu al heel lang zo (minstens half jaar). Ik weet niet of er meer mensen last van hebben, maar kon er niets over vinden.

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)


Westerntrail

Berichten: 1740
Geregistreerd: 30-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 14:38

Daar heb ik ook al heel lang last van, zit op Google crome.
Maar op Internetexplore heb ik er geen last van, dan kan ik gewoon op de foto,s klikken voor groter formaat.

suffie
Berichten: 5705
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 14:38

Hevonen schreef:
Bij de advertenties op Bokmarkt zijn alleen de thumbnails zichtbaar, als je erop klikt, krijg je ze niet te zien in een grotere uitvoering. Dat is nu al heel lang zo (minstens half jaar). Ik weet niet of er meer mensen last van hebben, maar kon er niets over vinden.


Heb je een add blocker aanstaan op Bokt? Als je die uitzet kun je alles weer zien, dat was tenminste bij mij wel zo destijds.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25875
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: foto's bokmarkt zijn onzichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 14:43

Wat suffie zegt klopt. Als je een add-blocker aan hebt staan, krijg je precies het probleem dat jullie omschrijven. Als je die uit zet, of een uitzonderingsregel maakt voor Bokt, zou alles weer naar behoren moeten werken.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Re: foto's bokmarkt zijn onzichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 15:12

Wat hierboven ook wordt geschreven komt dit probleem vaak wanneer een adblocker op bokt werkt. Deze zorgt ervoor dat je geen foto’s kan zien op bokt.

Murthul

Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: foto's bokmarkt zijn onzichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 22:50


De Turtle.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: foto's bokmarkt zijn onzichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 09:28

Is overigens geen 'gebruiker met adblocker pesten'. Ad blockers kunnen schijnbaar geen verschil maken tussen een 'banner ad' en een 'classified ad'. De eerste is de reclame op de site, tweede zijn de advertenties die jullie plaatsen op de Markt. Daar kunnen wij niet heel veel aan doen zonder de Markt ingrijpend te wijzigen. Ik neem aan dat je je voor kan stellen dat de motivatie niet heel hoog is om problemen op te lossen die veroorzaakt worden door een adblocker.

Zie verder:
https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#AdBl ... abonnement
(onderaan de pagina) wat betreft adblockers.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers