Uitgelicht

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
M_ontana
Berichten: 1279
Geregistreerd: 28-02-17

Uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-18 17:13

Hallo,

Ik heb bij uitgelicht ineens maar 3 afbeeldingen staan. Hoe kan dit en is dit een fout?


Mayra_M

Berichten: 90
Geregistreerd: 11-06-14

Re: Uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 17:24

Ik heb het ook inderdaad, geen idee wat het is

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 17:27

Ik denk expres. Er zijn de laatste tijd maar weinig fototopics voor uitgelicht, dus er stonden regelmatig topics twee dagen in de lijst.

Oy with the poodles, already

MirandaMalik

Berichten: 9868
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: Uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 17:28

Ja het viel me al op dat ze soms langer erop stonden!

*****Malik, Gimli en Zosja drie super poownies*****

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101362
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 17:39



Jessica
Berichten: 19840
Geregistreerd: 08-10-02

Re: Uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 18:17

Dat heeft inderdaad te maken met de aantallen geschikte topics voor Uitgelicht. Het is moeilijk om elke dag Uitgelicht weer te vullen met 5 nieuwe topics. Daarom hebben we ervoor gekozen terug te gaan naar 3, dan is het haalbaarder om dagelijks nieuwe topics te tonen. Al geeft dat ook geen garanties dat dat altijd lukt. :)

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 18:26

Jessica schreef:
Dat heeft inderdaad te maken met de aantallen geschikte topics voor Uitgelicht. Het is moeilijk om elke dag Uitgelicht weer te vullen met 5 nieuwe topics. Daarom hebben we ervoor gekozen terug te gaan naar 3, dan is het haalbaarder om dagelijks nieuwe topics te tonen. Al geeft dat ook geen garanties dat dat altijd lukt. :)


Blijven het dan sowieso 3 topics? Of is dit tijdelijk en komen er als het wat drukker is met de fototopics (in de zomer bijvoorbeeld) weer 5? :) Vind het wel wennen zo, voorpagina lijkt plots niet meer 'volledig' :)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

M_ontana
Berichten: 1279
Geregistreerd: 28-02-17

Re: Uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-18 18:36

Oke! Ik vind het nu ook lijken alsof de voorpagina niet meer compleet is :(

Jessica
Berichten: 19840
Geregistreerd: 08-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 18:39

Als Bokt echt weer vol komt te staan met foto's en het makkelijk wordt weer 5 topics per dag te plaatsen, zullen we dat zeker doen! Graag zelfs! Dus... Plaats vooral leuke fototopics! :j

Murthul

Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 23:34

Jessica schreef:
Dat heeft inderdaad te maken met de aantallen geschikte topics voor Uitgelicht. Het is moeilijk om elke dag Uitgelicht weer te vullen met 5 nieuwe topics. Daarom hebben we ervoor gekozen terug te gaan naar 3, dan is het haalbaarder om dagelijks nieuwe topics te tonen. Al geeft dat ook geen garanties dat dat altijd lukt. :)


Ik zal Jessica even aanvullen. :)
Het is inderdaad de afspraak gewoon te kijken hoeveel topics geschikt zijn voor uitgelicht. Doordat er weinig topics zijn zijn dat niet iedere dag 5 nieuwe.
Wel is het de bedoeling dat er steeds 5 foto’s op de voorpagina verschijnen, dat het er vandaag 3 waren is dus een foutje van mijn kant geweest, vanaf morgen is dat weer zoals “normaal”. :)

De Turtle.

Annikoe

Berichten: 1102
Geregistreerd: 19-09-16
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 23:47

Ik had vorige week nog een leuk fototopic van mijn paard, iemand had zelfs gereageerd dat ze had getemd voor uitgelicht, maar ik heb m niet op de voorpagina zien verschijnen hoor :))

Murthul

Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 23:49


De Turtle.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eefje_Sammy en 35 bezoekers