Is Bokt Bokt niet meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iw2015

Berichten: 40
Geregistreerd: 16-08-16
Woonplaats: 51.55.4.29.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:28

Als antwoord op de TT het volgende: Dingen/zaken veranderen nu eenmaal en voor de een is dat vervelend en de ander vindt het allemaal best. Punt is je houdt het toch niet tegen omdat dit nu eenmaal zo gaat en er tegen in gaan lijkt misschien los van een logische reactie voor "jou" het beste alleen je komt zo wel in een vicieuze cirkel waar je tegen de stroom ingaat en op de duur jezelf alleen maar tegenwerkt omdat zaken of niet snel genoeg gaan of juist extra tegen je gaan werken. Dus soms is het verstandiger de meest wijze te zijn en zaken op zijn beloop te laten en alleen die keren dat je iets ziet, daarop te reageren of er mee bezig te zijn. Al het andere gewoon links laten liggen want waarom je met zaken bezigen waar je toch je alleen maar aan irriteert?

Gini
Berichten: 17903
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:06

Nikass schreef:
Gini schreef:
Hoezo is dat te kort door de bocht? Zolang het niet om een slotje gaat, kan je toch gewoon verder discussiëren? Als 1 persoon met 1 opmerking een hele discussie kan stilleggen, dan was het toch niet echt een sterke dialoog. Maar he, misschien is mijn definitie van een goede discussie wel heel anders dan die van jou. Ik vind een topic op Bokt al snel evolueren naar welles-nietes gekibbel (niet per se slecht, maar wel anders en daardoor sneller te stoppen wanneer er gevraagd wordt het constructief en vriendelijk te houden).


Als zonder toelichting ineens de laatste zoveel berichten zijn verwijderd? Ga je dan alles weer opnieuw zitten typen?
Of als de mod verzoekt om de discussie te staken (zonder verdere toelichting) hoe ga je dan verder?

Je kunt niet zomaar een discussie beoordelen op een opmerking van een mod zonder het modereren kritisch onder de loep te nemen. Of ga jij er vanuit dat mods altijd perfect zijn?

WME je kunt draaikonten tot je een ons weegt maar je opmerkingen snijden totaal geen hout.
Lees je laatste zin eens over bijvoorbeeld 8)7


Het is niet omdat je het niet met mijn opmerkingen eens bent, dat ze totaal geen hout snijden.

Je stelt me trouwens een vraag waar ik al antwoord op heb gegeven: nee, ik denk niet dat mods perfect zijn. Tegelijkertijd weiger ik mee te gaan in dat eeuwige geklaag over moderators.

Als de mod verzoekt de discussie te staken zonder verdere toelichting, dan vraag ik die toelichting op een vriendelijke manier via pb. Wat zou jij doen?

Nikass

Berichten: 16676
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:56

Je moet ff goed lezen, die opmerking is gericht aan wme

Uiteraard heb ik ook per pb aan de mod om uitleg gevraagd waarop het antwoord was "wij gaan niet in discussie"
Heldere uitleg hè?

Gini
Berichten: 17903
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 11:06

Ik was mijn hoofd al aan het breken over de afkorting. Nu zie ik het!

Dat antwoord is inderdaad heel erg kort en zou ik ook niet tevreden mee zijn. Ik zou dan dus nogmaals duidelijk maken dat ik niet in discussie wil treden, maar dat ik de reden achter de beslissing verduidelijkt wil zien. Je moet dan wel je belofte waarmaken en niet in discussie treden. Houd de vraag heel open en kort. Als je eerst een hele tekst typt over wat jij er allemaal wel niet van vindt, dan is het veel gemakkelijker om te antwoorden met een 'wij gaan niet in discussie'.
Mods moeten hun keuze kunnen beargumenteren, dat wel.

Nikass

Berichten: 16676
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 14:29

Mee eens Gini, maar als dit regelmatig gebeurt dan haak ik op een gegeven moment af.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 14:40

Maar gebeurt dat je zo regelmatig dan? Want dan ligt het wellicht ook aan hoe je om die toelichting vraagt? :) Ik ben altijd bereid uitleg te geven, geef ook gerust mijn fouten toe, behalve als ik het idee heb dat iemand alleen tegen me aan wil schoppen of al begint met schelden of heel denigrerend doen. Dan zal ik ook kortaf reageren. Maar als ik een pb'tje krijg 'hé, waarom heb je dit-en-dit gedaan, wil je dat uitleggen want ik vind het jammer/stom/onnodig' doe ik dat gerust. :j En volgens mij geldt dat voor mijn collega's ook wel.

Al kunnen we ook niet alles uitleggen, want wij kunnen niets zeggen over tems, of contact met de TS, of waarschuwingen die iemand heeft gehad. Dan kan een beslissing soms uit de lucht lijken te vallen, terwijl daar wel degelijk een goede reden voor is. Alleen weet je dat als gebruiker dan vaak niet. En soms lijkt het onredelijk als wij een discussie afkappen, omdat het voor jou dat ene topic is terwijl wij al 40 topics hebben gezien die werden overgenomen door dezelfde offtopic discussie, waar we dan uiteindelijk maar eens een grens aan stellen. Bijvoorbeeld door dan te verwijzen naar een apart discussietopic. Voelt heel flauw als jij voor het eerst die discussie voert/ziet, want waarom mag het niet gewoon? Maar er is dan echt wel over nagedacht.

Nikass

Berichten: 16676
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 15:03

Nou, ik begon een paar pagina's terug met aan te geven dat ik steeds vaker tegen kom dat berichten worden verwijderd/er ingegrepen wordt in topics zonder inhoudelijke toelichting. Dat en de ervaring van een niet -inhoudelijk antwoord per pb.
Regelmatig/vaak genoeg om me er aan te ergeren.

nps
Berichten: 1979
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:46

Nikass schreef:
Nee tmr niet duidelijk, ik vroeg om een voorbeeld, waarom is dat zo Ingewikkeld?
Als je niet zit te wachten op feedback waarom post je dan iets op een discussie forum? Wat verwacht je dan wel? Welke reactie is geen feedback? Graag concreet!!


Ik dacht eerlijkgezegd dat de strekking wel duidelijk was, maar zal het nog een keertje uitleggen. Grofweg zijn er in mijn ogen de volgende manieren van reageren. Vind ik leuk, mooi, ga zo door zijn, gaaf, leuk dat je de foto's deelt - in mijn ogen - reacties. Daar zit iedereen op te wachten - het is altijd fijn om positieve reacties te krijgen, dat vind jij ook. Als jij iets deelt waar je trots op bent (je nieuwe kapsel bijvoorbeeld) wil je ook gewoon horen dat het mooi is en niet dat je eruit ziet als een afwasborstel. In mijn ogen is dit een beetje forum RIJ-ITP. Dan heb je feedback - ziet er goed uit, maar misschien helpt het als je wat rechter zit / heb je het zadel gecheckt / het valt me op dat op de foto's. Bedoeld om iemand verder te helpen. Voor echt rijtechnische vragen heb je het vragenforum en HAW. Dan heb je nog de meningen (ik vind het niet professioneel, ik vind het niet mooi, ik vind je setje lelijk, ik vind dat je zadel niet past - ook al zegt je zadelpersoon van wel) - die bedoeld zijn om vooral te zeggen wat jij ervan vind. De TS heeft er niet echt iets aan, is zelf tevreden of heeft er iemand bijgehad, maar toch moet er nog gezegd worden wat jij ervan vind. En als de TS het er niet mee eens is zeg je het gewoon nog een keer, maar dan met meer smilies. De scheidslijn tussen deze dingen is vrij vaag, maar vaak blijkt ook uit de eerste post waar de TS het topic voor geplaatst heeft.

Verder eens met Gini - als een discussie doodloopt na modingrijpen vraag ik me af hoe goed (en fatsoenlijk) die discussie was.

Dan weer terug naar mijn vraag - wat vind jij belangrijker? Een forum waar iedereen zich prettig voelt, de drempel om topics te openen laag is en iedereen zijn ervaringen en foto's durft te delen, of een forum waar iedereen vrij is om alle kritiek en meningen van de wereld te uiten waarbij de drempel om topics te openen hoger is? Waarbij er best stevige discussie mag zijn, maar iedereen een klein beetje rekening met elkaar houd?

In mijn ogen ligt de verantwoordelijkheid voor een fijn forum bij de gebruikers en niet bij de vrijwillige (!) mods die allemaal hun best doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:14

Nikass schreef:
Graag hoor ik of jullie ook tegen het volgende aanlopen: het valt mij op dat er de laatste tijd veel berichten worden verwijderd uit topics zonder verdere inhoudelijke toelichting en als je er dan naar vraagt krijg je het standaard "we gaan niet in discussie" antwoord.

Ik zie nu herhaaldelijk topics die leuk, actief liepen volledig doodbloeden door dit soort acties.
Ik moet zeggen dat ik dan zelf ook geen zin meer heb om weer opnieuw te gaan posten. De flow is er dan wel uit.


Ik ben het helemaal met je eens.
Ook van mij werden berichten en topics verwijderd om belachelijke redenen. Natuurlijk pik je dat niet.
Berichten onterecht verwijderen werkt als een rode lap op een stier.
En als je daar dan over wil discusieren krijg je een verplichte vakantie van een week van een moderator.
Dus dat verklaard ook mijn late reactie op jouw bericht Nikass. 8-)

En uiteraard is na ingrijpen van een moderator het topic helemaal doodgebloed.

Nikass

Berichten: 16676
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 00:34

tmr001 schreef:
Nikass schreef:
Nee tmr niet duidelijk, ik vroeg om een voorbeeld, waarom is dat zo Ingewikkeld?
Als je niet zit te wachten op feedback waarom post je dan iets op een discussie forum? Wat verwacht je dan wel? Welke reactie is geen feedback? Graag concreet!!


Ik dacht eerlijkgezegd dat de strekking wel duidelijk was, maar zal het nog een keertje uitleggen. Grofweg zijn er in mijn ogen de volgende manieren van reageren. Vind ik leuk, mooi, ga zo door zijn, gaaf, leuk dat je de foto's deelt - in mijn ogen - reacties. Daar zit iedereen op te wachten - het is altijd fijn om positieve reacties te krijgen, dat vind jij ook. Als jij iets deelt waar je trots op bent (je nieuwe kapsel bijvoorbeeld) wil je ook gewoon horen dat het mooi is en niet dat je eruit ziet als een afwasborstel. In mijn ogen is dit een beetje forum RIJ-ITP. Dan heb je feedback - ziet er goed uit, maar misschien helpt het als je wat rechter zit / heb je het zadel gecheckt / het valt me op dat op de foto's. Bedoeld om iemand verder te helpen. Voor echt rijtechnische vragen heb je het vragenforum en HAW. Dan heb je nog de meningen (ik vind het niet professioneel, ik vind het niet mooi, ik vind je setje lelijk, ik vind dat je zadel niet past - ook al zegt je zadelpersoon van wel) - die bedoeld zijn om vooral te zeggen wat jij ervan vind. De TS heeft er niet echt iets aan, is zelf tevreden of heeft er iemand bijgehad, maar toch moet er nog gezegd worden wat jij ervan vind. En als de TS het er niet mee eens is zeg je het gewoon nog een keer, maar dan met meer smilies. De scheidslijn tussen deze dingen is vrij vaag, maar vaak blijkt ook uit de eerste post waar de TS het topic voor geplaatst heeft.

Verder eens met Gini - als een discussie doodloopt na modingrijpen vraag ik me af hoe goed (en fatsoenlijk) die discussie was.

Dan weer terug naar mijn vraag - wat vind jij belangrijker? Een forum waar iedereen zich prettig voelt, de drempel om topics te openen laag is en iedereen zijn ervaringen en foto's durft te delen, of een forum waar iedereen vrij is om alle kritiek en meningen van de wereld te uiten waarbij de drempel om topics te openen hoger is? Waarbij er best stevige discussie mag zijn, maar iedereen een klein beetje rekening met elkaar houd?

In mijn ogen ligt de verantwoordelijkheid voor een fijn forum bij de gebruikers en niet bij de vrijwillige (!) mods die allemaal hun best doen.


Okee jij maakt een leuke indeling, maar "ik vind het mooi" is net zo goed een mening. Ik begrijp dat jij vindt dat je bij ITP topics alleen met positieve reacties moet reageren. Tja daar ben ik het dan niet mee eens.

Wat ik wil of verwacht van een discussie forum is vooral inhoudelijke discussie. Waarom dat de drempel hoog zou maken is mij niet duidelijk. Als je inhoudelijk reageert hoeft niemand zich aangevallen of bedreigd te voelen en is geen enkele opmerking onaardig.

Nikass

Berichten: 16676
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 00:39

Monique schreef:
Nikass schreef:
Graag hoor ik of jullie ook tegen het volgende aanlopen: het valt mij op dat er de laatste tijd veel berichten worden verwijderd uit topics zonder verdere inhoudelijke toelichting en als je er dan naar vraagt krijg je het standaard "we gaan niet in discussie" antwoord.

Ik zie nu herhaaldelijk topics die leuk, actief liepen volledig doodbloeden door dit soort acties.
Ik moet zeggen dat ik dan zelf ook geen zin meer heb om weer opnieuw te gaan posten. De flow is er dan wel uit.


Ik ben het helemaal met je eens.
Ook van mij werden berichten en topics verwijderd om belachelijke redenen. Natuurlijk pik je dat niet.
Berichten onterecht verwijderen werkt als een rode lap op een stier.
En als je daar dan over wil discusieren krijg je een verplichte vakantie van een week van een moderator.
Dus dat verklaard ook mijn late reactie op jouw bericht Nikass. 8-)

En uiteraard is na ingrijpen van een moderator het topic helemaal doodgebloed.


Er is nu recent een topic dat prima liep maar waar op een gegeven moment iemand een beetje bot reageert. Ik post daaronder of het ietsje vriendelijker mag.
De mods hebben deze twee berichten verwijdert. (Hierover kreeg ik wel bericht en de opmerking dat het niet om mijn post ging)
Vinden jullie dat dan de juiste oplossing?
Ik vind dat ze niet zo snel hoeven ingrijpen; zoveel was er niet aan de hand.

Koper

Berichten: 30238
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:09

Anoniem schreef:
Nikass schreef:
Graag hoor ik of jullie ook tegen het volgende aanlopen: het valt mij op dat er de laatste tijd veel berichten worden verwijderd uit topics zonder verdere inhoudelijke toelichting en als je er dan naar vraagt krijg je het standaard "we gaan niet in discussie" antwoord.

Ik zie nu herhaaldelijk topics die leuk, actief liepen volledig doodbloeden door dit soort acties.
Ik moet zeggen dat ik dan zelf ook geen zin meer heb om weer opnieuw te gaan posten. De flow is er dan wel uit.


Ik ben het helemaal met je eens.
Ook van mij werden berichten en topics verwijderd om belachelijke redenen. Natuurlijk pik je dat niet.
Berichten onterecht verwijderen werkt als een rode lap op een stier.
En als je daar dan over wil discusieren krijg je een verplichte vakantie van een week van een moderator.
Dus dat verklaard ook mijn late reactie op jouw bericht Nikass. 8-)

En uiteraard is na ingrijpen van een moderator het topic helemaal doodgebloed.

Of ze verwijderen een heel topic. Als je het profiel en onderschrift van Monique bekijkt en doorklikt wordt pijnlijk en tegelijkertijd lachwekkend duidelijk wat het probleem is op bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:18

Alweer berichten, ook van mij verwijderd in een topic dat over een cap gaat. 8)7 Dat er berichten worden verwijderd als er een naam van een webwinkel gespeculeerd wordt kan ik nog begrijpen maar alle advies wat aan de TS wordt gegeven en waaronder ook berichten waar men de TS op haar wettelijke rechten wordt geadviseerd worden gewoon weggehaald door een moderator.
Ik vraag mij of waarom ik nog op bokt zou willen schrijven als zelfs goed bedoelde adviezen worden verwijderd.
Ik begrijp niks van Bokt. :n

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:20

Ja in dat topic is van mij ook een vraag verwijderd.
De vraag of de oplossing niet kwam omdat het topic is geopend. Geen afbrand vraag lijkt me.
Ik zie daar het grote gummen ook niet als nodig.
Ts noemt geen namen. Een paar bokkers noemen er wel, zet daar **** neer, opgelost.

Gini
Berichten: 17903
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:25

Koper schreef:
Of ze verwijderen een heel topic. Als je het profiel en onderschrift van Monique bekijkt en doorklikt wordt pijnlijk en tegelijkertijd lachwekkend duidelijk wat het probleem is op bokt.


Inderdaad, dat Bokkers vinden dat ze alles mogen zeggen (zo beledigend en grof mogelijk), maar dat dat recht natuurlijk alleen voor hen geldt. Als modjes dan ingrijpen voelen ze zich de gebeten hond.
Bokt een dictatuur noemen...kom op... Dat is gewoon met sterke termen rondstrooien om eens even lekker te kunnen stampvoeten. En dan wel verwachten dat diezelfde modjes vriendelijk toelichting geven wanneer je met je zwaard naar voren op hen af komt gestormd.

Een beetje hand in eigen boezem steken, zou ons sieren.

Kaart problemen constructief aan zonder veroordeling, zonder krachttermen, zonder modjes stom te noemen, en ik verzeker je dat je gehoord wordt. Gehoord wilt nog niet zeggen dat je je zin krijgt. Maar je hebt dan wel al een goede basis om op verder te bouwen, want je hebt hun aandacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:34

Gini. nergens noem ik Bokt stom. Ik gebruik normale nederlanse woorden.
Dictatuur is ook een normaal woord. En dus kan ik het helemaal niet met jouw argumentatie eens zijn.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:36

Soms heb je bij verwijderen van berichten een sneeuwbaleffect. Het eerste bericht mag duidelijk niet, dus dat moet weg. Maar directe reacties op dat bericht slaan dan nergens meer op, dus die halen we ook weg. En reacties daarop zijn dan óók niet meer logisch, dus ook die worden verwijderd. Terwijl die laatste categorie berichten op zichzelf in orde is, niet tegen de regels, alleen zijn ze dan onlogisch omdat alles ervoor is weggehaald. En dan halen we die ook weg zodat het topic een normaal verloop heeft, en de discussie niet doorgaat omdat mensen vragen 'hé, waarom schreef jij dit, ik snap het niet?'

Dat is wel vervelend, want jouw reactie wordt dan misschien verwijderd terwijl er weinig mis mee was. Soms kunnen we het oplossen door een stukje van de reactie weg te halen en de rest te laten staan, maar dat is niet altijd mogelijk. Het liefst sturen we zoiets op tijd bij met bijvoorbeeld een modopmerking, vóór het zover komt dat er tientallen berichten achteraf weggehaald moeten worden. Maar als we daar te laat mee zijn is verwijderen soms de enige optie en dan krijg je dat sneeuwbaleffect. Dat dat voor jullie een vervelende consequentie is begrijp ik wel. :j

Anoniem

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:42

Volgens mij is er hierboven een hele goede tip gegeven Dani.
Je kunt ook stukken tekst vervangen door *********.
Dan blijft het topic gewoon lopen en hoef je niet onnodig berichten te verwijderen.
Blijft nog wel dat het gewoon niet oké is dat jullie topics verwijderen (zoals bij mij) waar men kritisch is op bokt. Blijkbaar zijn de moderators toch bang voor een goede discussie. Het is niet voor niets dat er zoveel bokkers onvrede hebben met het Boktbeleid.

Gini
Berichten: 17903
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:44

Monique schreef:
Gini. nergens noem ik Bokt stom. Ik gebruik normale nederlanse woorden.
Dictatuur is ook een normaal woord. En dus kan ik het helemaal niet met jouw argumentatie eens zijn.


Woorden hebben een denotatie en een connotatie.
De zin 'Mijn baas is een bekrompen dictator' bestaat ook uit een opeenvolging van normale, Nederlandse woorden. Maar ik denk niet dat als je baas dit te lezen krijgt, hij nog openstaat voor een vriendelijke, constructieve discussie.

Anoniem

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:46

Je baas kan dan het gesprek aangaan. Jou verwijderen is echt de weg van de minste weerstand.

Gini
Berichten: 17903
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:48

Waarom moet de baas over zich heen laten lopen? Waarom mag de werknemer de baas beledigen en moet de baas dan maar het initiatief nemen om een vriendelijk gesprek aan te knopen? Waar is de verantwoordelijkheid van de werknemer om problemen op een constructieve, niet beledigende manier aan te kaarten?

Anoniem

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:51

Een goede baas gaat het gesprek aan met zijn medewerker. Er is een reden waarom een werknemer dit zegt dus moet de lucht geklaard worden.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:51

Monique schreef:
Volgens mij is er hierboven een hele goede tip gegeven Dani.
Je kunt ook stukken tekst vervangen door *********.
Dan blijft het topic gewoon lopen en hoef je niet onnodig berichten te verwijderen.
Blijft nog wel dat het gewoon niet oké is dat jullie topics verwijderen (zoals bij mij) waar men kritisch is op bokt. Blijkbaar zijn de moderators toch bang voor een goede discussie. Het is niet voor niets dat er zoveel bokkers onvrede hebben met het Boktbeleid.

Soms kan dat, maar niet altijd. Als een bericht geheel weg moet dan kunnen we het wel vervangen door sterretjes, maar dan zijn de reacties op dat bericht heel onlogisch en vaak voedingsbodem voor nieuwe discussie. En van een zooi berichten met sterretjes wordt 'n topic ook niet bepaald leesbaarder, terwijl het qua effect (jouw woorden worden weggehaald) vergelijkbaar is met verwijderen. Het is voor ons misschien wel een aandachtspunt om dit soort situaties te voorkomen. Het is écht niet fijn als er zoveel berichten verwijderd worden, het zou beter zijn als we er eerder bij zijn om te voorkomen dat het zo uit de hand loopt.

Kritiek uiten op Bokt mag absoluut, anders had dit topic er toch ook niet gestaan? :) Het lijkt me de afgelopen weken toch duidelijk dat we op FZ zéker kritiek op het forum en ons beleid toestaan. Als we dat pertinent niet wilden hadden we al die topics linea recta verwijderd. Kritiek is welkom hoor, en we proberen er ook echt wat mee te doen (zoals met het verwijderbeleid). Ons enige verzoek is om dat algemeen te houden, en niet over specifieke topics of modacties.

Anoniem

Re: Is Bokt Bokt niet meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:53

Waarom is mijn topic dan weg? Hij is niet eens op slot gegaan maar gewoon helemaal verdwenen. Voor niemand meer te lezen. Is toch raar.

Gini
Berichten: 17903
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:53

Monique schreef:
Een goede baas gaat het gesprek aan met zijn medewerker. Er is een reden waarom een werknemer dit zegt dus moet de lucht geklaard worden.


Daar verschillen we dan in mening. Dat een goede baas moet kiezen voor het gesprek, betekent in mijn ogen niet dat de medewerker maar in het wilde weg mag stampen en mag rondbazuinen wat die wil (hoe beledigend of grof ook) zonder daarvoor op de vingers getikt te worden.