[Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14039
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 10:57

Danique schreef:
Murthul schreef:
In dat geval kun je het beste even contact opnemen met support@bokt.nl, dan kunnen zij kijken wat ze kunnen betekenen voor je. :)

Spaar je, daar reageren ze niet.

Nou, normaal wel hoor. :) Vervelend dat je nog niets gehoord hebt. Wellicht zijn ze nog niet aan jouw verzoek toegekomen, het is iets drukker op de Support dan normaal vanwege dit topic. Maar dan nog is het niet fijn als je helemaal niks hoort, natuurlijk. Ik zal ze even wijzen op je bericht hier, en vragen om even contact met je op te nemen. :j

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”


Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 11:53

Graag, [naam]. Bedankt :)


Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 14:41

Murthul schreef:
Yessy schreef:
Wat goed! Ik heb al eens een bericht naar een mod gestuurd voor het verwijderen van privé informatie, maar daar nooit meer iets van gehoord. Nu zijn dat geen HK topics, dus ik kan er zelf niets mee. Is er een specifieke mod die ik hier een berichtje voor kan sturen? Of is een tem op de betreffende berichten (van 15 jaar terug ofzo) makkelijker voor jullie?


Mag beide, voor de eerste optie mag je een willekeurige mod uitkiezen met linkjes naar je berichten, maar als t om een paar berichten gaat mag temmen ook. :j

Het ging maar om enkele berichten gelukkig. Heb ze via de tem knop gemeld en alles is nu weg, bedankt +:)+

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:55

Mijn probleem is nu vooral dat ik mijn voornaam niet meer op bokt wil hebben, echter gebruik ik die zelf niet eens zo vaak maar staat het dan nog in posts van anderen. :=
En dat kan ik dan weer niet aanpassen.

Duhelo

Berichten: 28506
Geregistreerd: 29-05-03

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 12:46

Op dergelijke post kan je gewoon een tem zetten, en die halen wij er dan wel uit voor je als die gemakkelijk herleidbaar zijn.
indien het om veel posts gaat kan je beter even support mailen. :)

Noeps
Berichten: 16926
Geregistreerd: 19-12-04

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:26

Wat een fijne optie! Hier ben ik heel blij mee. Hopelijk komt het op termijn ook voor niet-HK topics, maar de mogelijkheid om het via een mod te doen vind ik ook al prettig.

❤️

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 04:15

Even een schopje... hoe bevalt het zelf aanpassen voor iedereen?
De evaluatie zal nu ook wel rond zijn denk ik, dus ben benieuwd naar de conclusies :)

Zelf heb ik het (nog) niet geprobeerd omdat ik hoop dat het overal mogelijk wordt en dan kan ik mij er eens voor gaan zetten... En aangezien de HK niet bij google opduikt (toch?) zit daar ook niet mijn grootste struikelblok. Maar ben wel benieuwd hoe andere het ervaren hebben.

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 15:41

Het duurde even! Maar hier de evaluatie :D



Zoals aangegeven hebben wij deze verandering geëvalueerd en zijn tot de conclusie gekomen dat het experiment geslaagd is. Wel is het ons opgevallen dat er een aantal gebruikers zijn geweest die meer dan 100 berichten hebben aangepast naar een '.' Wij hebben toch de voorkeur om er toch bij te vermelden dat het bericht verwijderd is, dit hoeft niet eens met een reden. Een korte [Bericht verwijderd] of [Naam verwijderd] is voldoende.
Dit kun je in principe makkelijk doen door die tekst te kopiëren en te plakken, het maakt namelijk niet uit dat je dat bij elk bericht die je aanpast/verwijderd gebruikt. Wij gaan nog kijken of wij op dat gebied nog iets kunnen aanpassen.

Statistieken
Dan voor degene die het leuk vind, hebben wij nog wat anonieme statistieken over de verwijderde berichten.
  • In totaal hebben 417 mensen gebruik gemaakt van de functie.
  • 363 gebruikers hebben 1 tot 10 berichten aangepast.
  • 42 gebruikers hebben 11 tot 100 berichten aangepast.

Dan zijn er een aantal uitschieters, waarbij enkele gebruikers meer dan 100 berichten hebben aangepast.
  • Dit zijn 156, 215, 232, 281, 294, 401, 498, 632, 657, 707 en 767 berichten die zijn aangepast.
  • En een flinke uitschieter met 4791 berichten.

Conclusie
Zoals al eerder aangegeven is het experiment voor ons geslaagd en zullen wij in overleg gaan hoe dit in de toekomst nog verder uitgebreid kan worden, ook gaan wij kijken naar een oplossing voor het vele aanpassen naar '.' (een punt).

Wel willen wij nogmaals benadrukken dat deze functie er is gekomen om te zorgen dat je privacygevoelige informatie kunt verwijderen, niet om alle berichten van vroeger te verwijderen.

Mondy

Berichten: 11788
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 15:44

Maar hoe zit dat dan met die 4791 berichten? Lijkt me sterk dat dat allemaal privacygevoelig is...

Fijne update iig :j

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 15:46

Holy crap, die is actief bezig geweest :')

Inderdaad fijn dat de test pilot goed is verlopen!

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 15:55

Heeft die elke post aangeklikt en aangepast?
of is er een andere mogelijkheid?

I could stay awake just to hear you breathing. Watch you smile while you are sleeping. While you're far away and dreaming

Holypope, goodbye my friend..

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 15:57

Of het allemaal privacygevoelig was, kan ik niet zeggen. Maar het is echt allemaal één voor één gegaan, want dat is de enige manier :j

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 16:00

[***] schreef:
Of het allemaal privacygevoelig was, kan ik niet zeggen. Maar het is echt allemaal één voor één gegaan, want dat is de enige manier :j
Damn, dat zijn bijna al mijn berichten in de 6,5 jaar dat ik hier op Bokt zit. Echt serieus allemaal een voor een en handmatig aangepast _O-

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Joltsje

Berichten: 9020
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 16:38

jeetje mina.. dat zijn er nogal wat berichten.

ik kan me voorstellen dat jullie dat liever niet willen. dan is het hele forum van een jaar geleden onbruikbaar.

volgens mij was het nu alleen maar mogelijk in huiskamer topics (of juist niet). willen jullie ook kijken naar de mogelijkheid om het overal te kunnen doen.

wel super bedankt voor de update, fijn dat er nog wat mee wordt gedaan

Be your best self

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 16:51

Fijn dat het toch positief is gebleken! En dat jullie kijken naar verdere uitbreiding. Al een idee wanneer we daar iets rond mogen verwachten?

Ik had het eens bekeken in mijn eigen posts en die wil ik best zelf aanpassen (namen eruit halen) maar reacties van anderen of quotes kan ik zelf niet aan. Dus eigenlijk helpt het dan nog maar gedeeltelijk.

Is hier nog een mogelijkheid voor zonder dat de mods dit 1 voor 1 gaan moeten doen? De mensen zelf pb'en is ook alleen maar een optie als ze nog actief zijn en best omslachtig...

Murthul

Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 17:19

Voor de quotes kun je een berichtje sturen naar support of een mod, dan kunnen wij het voor je verwijderen. :j

De Turtle.

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 17:25

Fijn dat het positief is uitgepakt. Word dit in de toekomst nog doorgetrokken naar andere delen van het forum?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 17:36

Murthul schreef:
Voor de quotes kun je een berichtje sturen naar support of een mod, dan kunnen wij het voor je verwijderen. :j


Ok, dank je. Al denk ik niet dat die blij worden van 4791 ( :+ ) aanvragen :P Zal eens kijken wat ik ermee ga doen, misschien is het ook allemaal niet zo nodig.

PinaKoala
Berichten: 104
Geregistreerd: 04-11-17

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 17:39

Wat fijn dat het een succes is en dat jullie gaan kijken naar de mogelijkheid om het uit te breiden.
Dikke duim omhoog voor deze optie en dat Bokt zo meedenkt met de gebruikers!

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 17:41

Daar is iemand goed bezig geweest. :
Maar zo zie je maar, voor sommige bokkers wel het gevoel dat nodig te hebben.
En ook veel bokkers die er gebruik van hebben gemaakt ondanks dat het niet zulke grote bekendheid heeft gekregen naar mijn idee.

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 17:41

Fijn! Het zou prettig zijn als het ook naar de andere huiskamerfora wordt doorgetrokken (entertainment etc.) :)

LoveBodin

Berichten: 4340
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: [Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 17:43

Ik zou het ook geen probleem vinden wanneer andere huiskamer fora en algemeen dese functie ook krijgen. Zeker lzp en mw :). Denk dat dat voor veel mensen erg prettig is.
Informatief lijkt me lastiger, omdat daar wel echt veel informatie opstaat.

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 17:49

Fenrir schreef:
Fijn! Het zou prettig zijn als het ook naar de andere huiskamerfora wordt doorgetrokken (entertainment etc.) :)


Staat op de planning :j

Murthul

Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 19:28

[***] schreef:
Fenrir schreef:
Fijn! Het zou prettig zijn als het ook naar de andere huiskamerfora wordt doorgetrokken (entertainment etc.) :)


Staat op de planning :j


Sterker nog; is al mogelijk inmiddels :D

De Turtle.

PinaKoala
Berichten: 104
Geregistreerd: 04-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 19:44

Murthul schreef:
Fenrir schreef:
Fijn! Het zou prettig zijn als het ook naar de andere huiskamerfora wordt doorgetrokken (entertainment etc.) :)


Sterker nog; is al mogelijk inmiddels :D


Bij welke onderdelen van bokt?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers