[TECH] mobiel loopt vast bij reclames

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Mirjam

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-05-14
Woonplaats: Danmark

[TECH] mobiel loopt vast bij reclames

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-17 16:02

Nou heb ik een erg oude mobiel (iPhone 4S - standaard internet browser daarop) die sowieso wel regelmatig crasht en doet, maar sinds een maandje ofzo komen er regelmatig filmpjes als reclame onderaan de pagina's die dus automatisch afspelen. Mijn telefoon vindt dat blijkbaar teveel, dan krijg ik de melding dat de pagina opnieuw geladen moet worden door problemen. Zeker bij topics met lange berichten, is dat aardig lastig. Daarnaast, wanneer de pagina's niet opnieuw geladen hoeven te worden, reageert de browser heel traag wanneer die filmpjes in beeld komen en kan ik er nauwelijks voorbij scrollen.

Het lukt me helaas nooit om er screenshots van te maken. Elke keer als ik eraan denk, dan gebeurt het niet, of ben ik gewoon weer te traag en is de pagina alweer wit en bezig om opnieuw te laden :') maar het is dus wel zo storend dat ik steeds vaker denk dat ik bokt maar gewoon uitsluitend op de pc moet gaan gebruiken. Help? :+

RianneH

Berichten: 28236
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: [TECH] mobiel loopt vast bij reclames

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 22:54


CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: [TECH] mobiel loopt vast bij reclames

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 09:57

Bij mij herstart de foon zich steeds... Echt!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: [TECH] mobiel loopt vast bij reclames

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 19:34

Welke telefoon heb jij, CoonArt?

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 19:54

BartVB schreef:
Welke telefoon heb jij, CoonArt?

Wiko Lenny3 :)

_Mirjam

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-05-14
Woonplaats: Danmark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-17 21:33

RianneH schreef:
Hij loopt vast bij verschillende reclames of bij dezelfde als hier: [FZ] [TECH] Bokt loopt steeds vast door advertentie ?

Deze heb ik nog nooit gezien. Het is bij verschillende reclames, en dan echt bij de korte filmpjes, niet bij de gewone plaatjes.

Ik woon overigens in Denemarken, het zijn dus ook Deense reclamefilmpjes. Momenteel zie ik voornamelijk de reclame voor Horse Event en die geeft geen problemen, laat die maar het hele jaar door erin staan :p